Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Οι στόχοι μου για το 2019: Τι κατάφερα τελικά;




Το 2017 ήταν η πρώτη χρονιά που επέλεξα λέξη της χρονιάς! Το consept είναι πως επιλέγεις μια λέξη, μια αρετή, κάτι στο οποίο υστερείς και θες να εστιάσεις όλη τη χρονιά που έρχεται και που σε μεγάλο βαθμό καθορίζει τους στόχους που θα βάλεις. Το 2017 είχα επιλέξει τη "ΣΥΝΝΟΙΑ"το 2018 τη "ΧΑΡΑ" και το 2019 την "ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ".


Πώς πήγε η "ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ" το 2019;
Η ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ είναι, σας το λέω, μια λέξη μαγική! Αν επέλεγα μια λέξη για όλες τις χρονιές της ζωής μου, θα ήταν αυτή! Άλλαξε την καθημερινότητα μου τόσο πολύ, τόσο θετικά, μείωσε τόσο πολύ την άσχημη διάθεση και το άγχος μου, έγινα τόσο περισσότερο ευγνώμων και χαρούμενη, το σπίτι και το κλίμα του έγινε πιο ελαφρύ και ζεστό! Πολύ ευχαρίστως θα επέλεγα την απλοποίηση ξανά, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα με ακολουθεί ούτως ή άλλως, νομίζω ότι εγκαταστάθηκε μέσα στην καρδιά και το μυαλό μου!!!


Να μερικά πράγματα που έκανα σχετικά με την ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ:
  • Αφαίρεσα αρκετά πράγματα από το σπίτι μας, πότε με 15' την ημέρα σύμφωνα με το πρόγραμμα της FlyLady και το Νοέμβριο έτρεξα για πρώτη φορά και το Mins Game, μία πρόκληση όπου κάθε μέρα πρέπει να αφαιρείς από το σπίτι τόσα πράγματα, όσα και ο αριθμός της ημέρας. Π.χ. την 1η του μήνα αφαιρούμε ένα αντικείμενο, τη 2η δύο κ.ο.κ. 





  • Χαμήλωσα τις προσδοκίες μου από τον εαυτό μου, από το πόσα βάζω κάθε μέρα στο πιάτο μου και από το τι θεωρώ αρκετά καλά μαζεμένο/καθαρό σπίτι σε αυτή τη φάση της ζωής μου.
  • Απλοποίησα, ακόμη, τα σνακς και τα φαγητά μας. Ναι μεν σπιτικά, αλλά όχι περίπλοκα και χρονοβόρα.
  • Ακόμη, προσπάθησα να δίνω έμφαση στην πρόοδο και όχι στην τελειότητα. Να προχωρώ τις δουλειές μου λίγο λίγο, όσο μπορώ κάθε φορά. Μπορεί το αποτέλεσμα να ερχόταν πιο αργά, αλλά ένιωθα ψυχολογικά καλύτερα και ότι είχα μεγαλύτερο έλεγχο των πραγμάτων γύρω μου και των εργασιών που θέλω να ολοκληρώσω. 

Προσωπικοί
1. Να επαναφέρω την καθημερινή πρωινή γυμναστική.
Ειλικρινά, δεν ασχολήθηκα καθόλου με τη γυμναστική τη χρονιά που πέρασε! Η μόνη γυμναστική που έκανα ήταν να πηγαίνω και να παίρνω τα παιδιά από το σχολείο! Ήμουν τόσο κουρασμένη από τα μωρουδιακά ξενύχτια! Θα κοιτάξω όμως να το διορθώσω αυτό με τη νέα χρονιά, ίσως όχι καθημερινά αλλά σίγουρα θα κάνω κάτι σχετικά με το θέμα.

2. Να μειώσω τα έτοιμα βλαβερά σνακ που τρώμε και να ετοιμάζω 1 σπιτικό σνακ/εβδομάδα.
Εδώ σημείωσα πολύ καλή πρόοδο. Τη συντριπτική πλειοψηφία των σχολικών εβδομάδων, είχα φτιαγμένο σνακ από την Κυριακή. Πότε ρολά κανέλας, πότε cookies, τυρόψωμο, κέικ. Επομένως θεωρώ ότι ο στόχος επετεύχθη.








3. Να αποταμιεύω 3€/εβδομάδα για να αγοράσω το πρόγραμμα "Kids Cook Real Food", ένα αμερικάνικο πρόγραμμα που μαθαίνει στα παιδιά δεξιότητες μαγειρικής, όπως το ξεφλούδισμα, το ασφαλές κόψιμο με διάφορα μαχαίρια, το σοτάρισμα, το βράσιμο κλπ. αναλόγως της ηλικίας τους.

ΝΑΙ! Τα κατάφερα και μάλιστα το αγόρασα στα 2/3 της αρχικής τιμής, με μόνη δέσμευση να σας μιλήσω γι' αυτό, πράγμα που θα έκανα ούτως ή άλλως! Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τα μαθήματα!




4. Να πηγαίνω για καφέ μία μέρα την εβδομάδα.
Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να ξεκινήσω αυτή την όμορφη συνήθεια. Το μπαμ έγινε όταν αρχές του φθινοπώρου είχε έρθει η μητέρα μου για μερικές ημέρες και πηγαίναμε τα πρωινά για καφεδάκια της μισής ώρας. Κάπου εκεί είπα: "μα τι σκέφτομαι και κάθομαι κάθε πρωί στο σπίτι;" Έτσι ξεκίνησα να πηγαίνω μαζί με τον γκαστονάκο, μέχρι που ξεκίνησα το Δεκέμβρη να δουλεύω πρωινή! Ήταν πολύ όμορφα! Στο καφεδάκι μου δίπλα στο κύμα έγραφα στο ημερολόγιο ευγνωμοσύνης μου, πόσταρα στο Ίνστα, έγραφα στο blog και γέμιζα τις ψυχικές μου μπαταρίες!






5. Να διαβάσω 18 βιβλία και να προχωρήσω τη μελέτη της Κ. Διαθήκης. Σκοπεύω να διαβάσω 12 νέα βιβλία και 6 από αυτά που έχω ήδη στη βιβλιοθήκη μου, στα πλαίσια της απλοποίησης, ώστε έπειτα να τα χαρίσω και να αδειάσουν λίγο τα ράφια, για να μείνει περισσότερος χώρος για βιβλία των παιδιών.

Βιβλία νέα διάβασα αρκετά, από τα παλιά διάβασα μισό και έπειτα αποφάσισα να το χαρίσω μαζί με μερικά ακόμη, γιατί ήταν βαρετά και μου σκότωναν την όρεξη μου για διάβασμα!




Τα βιβλία που διάβασα ήταν:

Επίσης, προχώρησα στη μελέτη της Κ. Διαθήκης αλλά όχι στο βαθμό που είχα σχεδιάσει. Θα προσπαθήσω να επανέλθω με τη νέα χρονιά.


Οικογενειακοί
6. Να πάμε ένα ταξίδι οικογενειακώς. 
Δεν έγινε, όπως δεν έγινε και η αγορά νέου αυτοκινήτου. Δεν είναι και μικρός στόχος αυτός! Όμως θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου τη νέα χρονιά για να το καταφέρουμε!!!




Σπίτι/DIY
7. Να ακολουθήσω το "52 sewing challenge".
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα καθόλου διάθεση για ράψιμο το 2019! Ελάχιστα πράγματα! Το challenge δεν με κινητοποίησε καθόλου, αλλά επειδή απολαμβάνω να ράβω, απλά δυσκολεύομαι να ξεκινήσω κάθε φορά, θα σχεδιάσω διαφορετικά το χρόνο για ράψιμο.




8. Να καταφέρουμε να αγοράσουμε κάποιες ηλεκτρικές συσκευές που χρειαζόμαστε, καθώς και κάποια αντικείμενα για να οργανώσουμε καλύτερα το σπίτι μας.
Καταρχήν, αγοράσαμε στεγνωτήριο, γιατί το παλιό μας χάλασε και πρακτικά, μας είναι κάτι φοβερά απαραίτητο.




Κάποια άλλα μικροπράγματα που αγοράσαμε και μας έλυσαν τα χέρια μέσα στο σπίτι, είναι τρεις  νέες κρεμάστρες για τα μπουφάν των παιδιών, δυο ραφάκια για το γραφείο μου, δυο ραφάκια για τα ψηφιακά μας άλμπουμ, ένα γραφείο για το πρωτάκι μου, δυο μπαουλάκια για τα παιχνίδια των παιδιών, καλαθάκια για τα παπούτσια τους και μια ραφιέρα για το μπάνιο (θα σας κάνω ξεχωριστή ανάρτηση για το μπάνιο μας).   




9. Να ετοιμάσω τη βάπτιση του μπέμπη μας.
Την ετοίμασα και ήταν κατά τη γνώμη μου υπέροχη! Θα σας γράψω λεπτομέρειες σε ξεχωριστή ανάρτηση!




Blogging
10. Να ηχογραφήσω 6 podcasts.
Ηχογράφησα τέσσερα τελικά, αφού καθώς ο γκαστονάκος μεγάλωνε, κοιμόταν όλο και λιγότερο το πρωί, αφήνοντας μου όλο και λιγότερο χρόνο για ηχογράφηση, μέχρι που τελικά επέστρεψα στη δουλειά και ο πρωινός χρόνος τελείωσε! Από τη νέα χρονιά θα επαναπρογραμματιστούν.

Τα podcasts που ηχογράφησα είναι:





11. Να ανεβάσω 6 αναρτήσεις DYT, 6 FlyLady και 6 παλιά projects.
Δεν τα κατάφερα 100% γιατί είχα τόσα άλλα που ήθελα να σας γράψω! Αλλά αυτά που έγραψα σχετικά είναι:





Συμπέρασμα
Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα και κινήθηκα προς την κατεύθυνση που ήθελα! Καλυτέρεψα τη ζωή μου όσο μπορούσα, ακόμη κι αν δεν έπιασα όλους τους στόχους μου 100%! Φύγαμε για το 2020!!!




Εσείς τι καταφέρατε το 2019;

4 σχόλια:

  1. Εύχομαι να πραγματοποιηθούν οι στόχοι σας, πάντως έχουμε έναν κοινό στόχο,την μελέτη της Καινή διαθήκη, ελπίζω εφέτος να τα καταφέρω.
    Καλή και ευλογημένη χρονιά,με υγεία, αγάπη, ευημερία και όλα τα καλά του Θεού μέσα στο σπιτικό σας!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά με Υγεία, Αγάπη και γεμάτη αξέχαστες στιγμές!!
    ευχομαι να καταφέρνεις παντ αν απραγματοποιείς του ςστόχους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μια χαρα σε βρισκωωωωωωωωω
    με νεογεννητο και αλλα δυο παιδια που χρειαζονται αμεσα την βοηθεια σου...
    τι ακομα να κανεις καλα για γυμναστικη οντως δυσκολο οταν σου λειπουν ωρες
    βραδινου υπνου ασεεεεεε τα περασααααααα .... τον καφε οποτε μπορεις να "το σκας"....
    πρεπει να γεμιζουν κ οι μαμαδες μπαταριες......... νομιζω παντως οτι εκανες αρκετααααααααα σαν χθες θυμαμαι οτι εθεσες τους στοχους σου... ευχομαι ο,τι καλυτερο για φετος...ολα θα γινουν αμα εχουμε ΕΙΡΗΝΗ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips