Τετάρτη 13 Μαρτίου 2019

Podcast #2: Όταν νιώθετε πολυάσχολη αλλά όχι παραγωγική




     Τα τααν! Έφτασε το podcast #2! Σε αυτό το επεισόδιο μοιράζομαι μαζί σας 8 tips που θα σας βοηθήσουν να μετατρέψετε την κούραση σε παραγωγικότητα και να εστιάσετε σε αυτά που είναι πραγματικά σημαντικά για εσάς! Ακούστε το εδώ:


Αν διαβάζετε αυτή την ανάρτηση μέσω e-mail, ίσως δε σας εμφανίζεται το podcast. Αν συμβαίνει αυτό, πατήστε στον τίτλο της ανάρτησης και θα βγείτε στην κανονική σελίδα, απ' όπου θα μπορείτε να ακούσετε.






Όπως σας αναφέρω και στο πρώτο επεισόδιο, κάθε podcast θα ανεβαίνει σε ξεχωριστή ανάρτηση, στην οποία και θα σας γράφω τυχόν links ή κείμενα στα οποία κάνω αναφορά.

Όλα τα podcasts θα τα βρίσκετε μαζεμένα στην ετικέτα "podcast" και στο αντίστοιχο εικονίδιο στα δεξιά του blog!

Μπορείτε να βρείτε το "Κορίτσι Μάλαμα Podcast" εκτός από το Anchor και στις πλατφόρμες Breaker, Pocket Casts, Google Podcasts, Radio Public και Spotify.

Όλες αυτές είναι εφαρμογές, τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε στο κινητό ή το tablet σας. Aφού εγγραφείτε στο podcast μου (όπως και σε άλλα podcasts που μπορεί να βρείτε ενδιαφέροντα), θα σας έρχεται ειδοποίηση για κάθε νέο επεισόδιο που ανεβαίνει και θα μπορείτε να το ακούσετε και απευθείας από την εφαρμογή. Αν σας βολεύει κάτι τέτοιο, σας προτείνω την εφαρμογή Anchor!

Καλή ακρόαση!
Περιμένω τα σχόλια σας!!

10 σχόλια:

  1. Ααααχ πολύ το απόλαυσα Ευτέρπη μου! Πολύ βοηθητικό και πολλά από αυτά δεν τα είχα σκεφτεί! Τη μέθοδο HALT από τη Natalie Bennet την ακουσες μήπως; �� Να κάνεις κι άλλα podcast, το κάνεις πολύ καλά!

    Μαρία-Η Κόκκινη Καμέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι ΤΟΣΟ που το απόλαυσες Μαρία μου!!! Τη μέθοδο HALT δε θυμάμαι που την είχα πρωτοδιαβάσει αλλά πάντως την έχω διαβάσει σε πολλά ξένα blogs! Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση, θα κάνω!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλό και το δεύτερο podcast!! Και για ένα θέμα διαχρονικό.
    Γιατί μπορεί να έχει γίνει trend η παραγωγικότητα αλλά δεν παύει να είναι κάτι απαραίτητο γενικά. Αν δεν είσαι παραγωγικός, αν μόνο καταναλώνεις, οποιαδήποτε ευχαρίστηση παίρνεις είναι τόσο εφήμερη που δεν σε συγκινεί πραγματικά. Ακόμα κι αν παραγωγικότητα σημαίνει "πλένω πιάτα και ταχτοποιώ το σπίτι μου" είναι καλύτερη από το "καταναλώνω τα μηνύματα των μίντια, social και μη".

    Ευχαριστούμε για τις συμβουλές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Ερωφίλη μου! Η παραγωγικότητα είναι που προσδίδει ποιότητα στη ζωή, κατά τη γνώμη μου! Να δημιουργείς καλά αποτελέσματα, όποια κι αν είναι αυτά, βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! Πάρα πολύ ωραίο, γλυκιά φωνή και σταθερή. Θέμα που απασχολεί όλους, ειδικά πολυάσχολος ανθρώπους. Καλή συνέχεια.με έμπνευση! 👍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο για άλλη μια φορά! Απόλαυσα την ακρόαση για δεύτερη συνεχή φορά. Οφείλω να ομολογήσω ότι το έχω ακούσει πολλές φορές από χθες ΚΑΙ έχω κρατήσει και σημειώσεις!!!!!
    Περιττό να γράψω ότι ανυπομονώ για το επόμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ για τη θετική σου ανατροφοδότηση! Έτσι κάνω κι εγώ με τα podcasts που ακούω, κρατάω σημειώσεις!!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο Τριανταφυλλένια μου! Μπράβο σου! Τα χρειαζόμουν να τα ακούσω! Έλα, πες την αλήθεια... για μενα τα είπες, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοήθησε! Νομίζω οι περισσότερες γυναίκες, σε όποια φάση και αν βρισκόμαστε, τα ίδια συναισθήματα και σκέψεις αντιμετωπίζουμε! Καλή δύναμη με τα μικρά!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips