Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Θέλω τη βοήθεια σας!!!




     Όπως σας είχα γράψει, στους στόχους μου για το 2018 είναι να ηχογραφήσω το πρώτο μου podcast! Ήταν κάτι που το ήθελα και το 2017 μα δεν κατάφερα να το υλοποιήσω, αφού σημαντικότερα πράγματα χρειάζονταν το χρόνο μου και την ενέργεια μου! Τώρα όμως που μπήκαμε σε μια σειρά με τα σχολεία και το πρωί υπάρχει σχετική ησυχία στο σπίτι (εκτός από το μπέμπη που κατά κύριο λόγο θηλάζει ή κλαίει για να θηλάσει) σκέφτομαι πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να δοκιμάσω αυτό που τόσον καιρό ήθελα!!!

     Αν με ακολουθείτε στα social media, θα είδατε και το πρώτο βιντεάκι που ανέβασα στο Instagram, παρουσιάζοντας 4 νέα βιβλία από τις εκδόσεις Μεταίχμιο, μαζί με κάποιες σκέψεις σχετικές με αυτά! Αυτό ήταν το πρώτο μου πείραμα! Τώρα όμως θα ασχοληθώ με το δεύτερο, που είναι η ηχογράφηση του podcast!!


Τι είναι το podcast;
Το podcast είναι μια ηχογραφημένη ομιλία, όπως ακούει κανείς ραδιόφωνο, με τη διαφορά ότι το podcast το ακούς όποτε θες και όπου θες! Μπορείς να το σταματήσεις, να το προχωρήσεις και να το αποθηκεύσεις, όπως κάνεις με ένα βίντεο στο Youtube. Τα podcasts σκοπεύω να τα ανεβάζω σε ξεχωριστή ανάρτηση το καθένα και να σας γράφω και δυο λόγια σχετικά με το θέμα για το οποίο θα σας μιλώ κάθε φορά.


Γιατί θέλω να ηχογραφήσω podcast;
Είναι ένας πρακτικός τρόπος για να μάθει κανείς πράγματα και να ψυχαγωγηθεί, χωρίς να χρειάζεται να κάθεται και να διαβάζει. Μπορείς να ακούσεις ένα podcast όταν σιδερώνεις, όταν διπλώνεις τα ρούχα, όταν πλέκεις, όταν μαγειρεύεις (με δεδομένο πως δεν θα έχεις απορροφητήρα ανοιχτό) ή απλώς όταν είσαι ξαπλωμένος και χαλαρώνεις! Εμένα μου αρέσει να ακούω όταν σιδερώνω, γιατί διαφορετικά το σιδέρωμα μου φαίνεται χαμένος χρόνος από τη ζωή μου!!


Τι θέλω από εσάς;
Εσείς, παρεούλα μου, εσείς με παρακολουθείτε, εσείς θέλετε να μαθαίνετε νέα μου και να διαβάζετε τα όσα έχω να σας πω (και να σας γράψω)! Θέλω κι εδώ λοιπόν να με βοηθήσετε να μοιραστώ μαζί σας πράγματα που στ' αλήθεια σας ενδιαφέρουν! Θέλω να μου πείτε τι θα θέλατε να ακούσετε! Κάθε ιδέα θα την εκτιμήσω πολύ γιατί θα με βοηθήσει να δημιουργήσω περιεχόμενο που να απολαμβάνετε πραγματικά!! Θέλω να μου γράψετε γενικά μα και συγκεκριμένα θέματα και ιδέες!

Έφτιαξα γι' αυτό το λόγο μια φόρμα για να συμπληρώσετε αν θέλετε, η οποία είναι ανώνυμη! Αλλά μπορείτε να μου γράψετε και στα σχόλια ό,τι εσείς νομίζετε!! Π.χ. σας αρέσει η ιδέα του podcast; Πόση διάρκεια θα θέλατε να έχει; Πόσο συχνά να ανεβάζω ηχογραφήσεις;

Αν διαβάζετε αυτή την ανάρτηση μέσω newsletter στο e-mail σας, θα πρέπει να κάνετε κλικ στον τίτλο, ώστε να σας βγάλει στην ανάρτηση και να μπορέσετε να συμπληρώσετε τη φόρμα!


Αυτά προς το παρόν! Εγώ θα διαβάσω όλες τις απαντήσεις σας και θα βγάλω ανάλογο πρόγραμμα!!!





Σας ευχαριστώ πολύ!!!
Σας φιλώ!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα. Διάλεξα θέματα. Ανυπομονώ να ακουσω την ηχογράφηση σου! Καλή επιτυχία!
    Μου αρέσει το σιδέρωμα και μου αρέσει κατά τη διάρκεια του να παρακολουθώ κάτι, όπως ελληνική ταινία, ντοκιμαντέρ, ειδήσεις ή να ακούω μουσική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετείχες στην επιλογή θεμάτων! Ελπίζω να τα απολαύσεις!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή σου εύχομαι και να κάνεις κάτι που να σε γεμίζει! Κάλη από Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κάλη μου! Πιστεύω ότι θα μου ταιριάξει και ελπίζω να αρέσει και σε εσάς!!

      Διαγραφή
  3. Μα τι ωραια ιδεα ηταν αυτη!!Κι εμένα μου αρεσει να ακουω πραγματα ενω σιδέρωνω,για πρακτικα θεματα κλπ.. ασχετο,θα ξανα γράψεις σχετικά με τους τυπους και το ντυσιμο,με παραδειγματα;;Το βρηκα και αυτο πολυ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θα γράψω αναλυτικά για τον κάθε τύπο! Ίσως τα καταφέρω μέσα στο 2018!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips