Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018

Τι άλλαξε στη λίστα για το μαιευτήριο στη δεύτερη καισαρική μου




     Παρόλο που εδώ και 3 χρόνια σας έγραψα τη λίστα μου για το μαιευτήριο και είναι μία από τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις του blog ever, αυτή τη φορά, μετά από μία φυσιολογική γέννα και από μία καισαρική, είδα κάποιες αλλαγές στην αρχική λίστα και έπρεπε να τις μοιραστώ μαζί σας για να μπορέσετε κι εσείς να την προσαρμόσετε στα μέτρα σας! Να τι πήρα επιπλέον, τι θα έπρεπε να πάρω ακόμη και τι πήρα μα δε χρησιμοποίησα!



Πήρα επιπλέον:
  • Tablet. Στις προηγούμενες εγκυμοσύνες μου δεν είχα tablet, μα σε αυτή δεν μπορούσα να διανοηθώ να μην το έχω μαζί μου!)
  • Σορτσάκι και μπλούζα μακριά (τα φορούσα κατά την εισαγωγή μου). Καλά που άκουσα τον άντρα μου σε αυτό, έστω και τελευταία στιγμή πριν φύγουμε από το σπίτι, διότι κατά την εισαγωγή με έβαλαν σε καρδιοτοκογράφο και άντε να έπρεπε να σηκώσω το φόρεμα μου! Στην πεταλουδίτσα μου που είχα πάει με φόρεμα, έβαλα κατευθείαν τη νυχτικιά μου και γέννησα! Στο σαμψωνάκο ήταν Μάρτιος, οπότε ούτως ή άλλως, από τα ρούχα που είχα, μόνο οι φόρμες με χωρούσαν!
  • Μαξιλάρια θηλασμού και ύπνου. Δεν θα μπορούσα πλέον να θηλάσω χωρίς τη βοήθεια του μαξιλαριού θηλασμού (έχω το boppy)! Στην πεταλουδίτσα μου που θήλαζα ατέλειωτα χωρίς μαξιλάρι, κατέληξα με τενοντίτιδα! Ξέρω, όμως, πως το μαξιλάρι θηλασμού δε βολεύει όλες τις μανούλες. Οπότε είναι κάτι που θα πρέπει να το δείτε προσωπικά. Επίσης, επειδή θα είχα και δύο άτομα κοντά μου που θα χρειάζονταν να κοιμούνται το βράδυ, πήρα και ένα επιπλέον. Έκανα πολύ καλά, όχι γιατί το χρειάστηκαν οι δικοί μου, αλλά γιατί το κρεβάτι μου δεν είχε μαξιλάρι! Μάλιστα, δεν είχε μαξιλάρι! Όταν η μητέρα μου παραπονέθηκε στις νοσοκόμες, εκείνες απάντησαν πως τα μαξιλάρια τα κλέβουν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτε γι' αυτό! ΕΛΕΟΣ!!! Ακόμη, είπα να μου φέρουν άλλο ένα για ανάμεσα στα πόδια ώστε να κοιμάμαι άνετα στα πλάγια.
  • Ένα σεντόνι. Τουλάχιστον ένας θα κοιμόταν στην καρέκλα, οπότε θα το χρειαζόμασταν σίγουρα!
  • Φάρμακα του θυρεοειδή. Εννοείται ότι δεν θα μου έδιναν στο νοσοκομείο! Ευτυχώς που δε χρειάστηκε να φέρω και κρεβάτι από το σπίτι!!!
  • Κλαμεράκι. Τα μαλλιά μου ήταν κοντά και το μόνο που χρειαζόμουν να πιάνω ήταν τα μπροστινά μαλλιά.
  • Το ιστορικό μου. Αν και η ειδικευόμενη γιατρός βαριόταν να ψάξει ακριβώς σε ποια εβδομάδα είμαι και σημείωσε 38η. Πάντως, αφού γέννησα οι παιδίατροι εξέτασαν λεπτομερειακά το φάκελο, κυρίως τις εξετάσεις του μωρού όσο ήταν έμβρυο.


Έπρεπε να πάρω ακόμη:
Σε αυτή τη λίστα βρίσκονται τα πράγματα που δεν είχα πάρει και όμως στη δεύτερη καισαρική μου, χρειάστηκε να τα αγοράσω όσο ήμουν στο νοσοκομείο!

  • Pulvo. Για να βάζω πάνω στην τομή. Μάλιστα, τελικά χρησιμοποίησα 2 συσκευασίες.
  • Snacks. Ειδικά φρυγανιές και κρακεράκια για μένα, γιατί μέχρι να ενεργηθώ ήμουν σε αυστηρή δίαιτα! Αλλά και σνακς που διατηρούνται εκτός ψυγείου για τη μητέρα μου και τον άντρα μου, που κακά τα ψέμματα, ξεπαραδιάστηκαν 4 μέρες στα κυλικεία!
  • Χαρτί κουζίνας. Για κάθε χρήση!
  • Κι άλλο χαρτί υγείας.
  • Χαρτοπετσέτες. Επίσης για κάθε χρήση!
  • Dettol spray. Γιατί μπορεί να τύχει και σ' εσάς να έχουν μεταφέρει την καθαρίστρια του ορόφου σε άλλον τομέα και να την αναπληρώνει μια άλλη καθαρίστρια που δεν τη νοιάζει και πολύ να καθαρίσει, γιατί πολύ απλά δεν είναι ο τομέας της, και όπως καταλαβαίνετε εσείς θα την πληρώσετε με τις μετακινήσεις καθαριστριών! Δεν μπορώ να πω όμως, την επόμενη μέρα που ήρθε η κανονική καθαρίστρια, το έγλυψε το δωμάτιο!!!
  • Νυχτικιά τιράντα. Γιατί βαλάντωσα μέσα στο δωμάτιο δεκαπενταυγουστιάτικα με την κοντομάνικη!
  • Σαπούνι με ουδέτερο άρωμα που ξεπλένεται εύκολα. Για το πλύσιμο του στήθους, για να μένει η μυρωδιά από το δέρμα!

Δε χρησιμοποίησα:
  • Τα βιβλία και τα σταυρόλεξα. Ήμουν τόσο εκστασιασμένη που δεν είχα καμία όρεξη να χαλαρώσω!
  • Τα περισσότερα φορμάκια. Δεν τα λέρωσε ο κακομοίρης!
  • Τη dettol λοσιόν σε μπουκαλάκι. Απλώς έπλενα τα χέρια μου, αφού από το απόγευμα ήδη μπορούσα να σηκωθώ.
  • Τη ρόμπα. Στο διπλανό δωμάτιο ήταν μια λεχώνα με πυρετό και δεν το κούνησα ρούπι από το δωμάτιο όλες τις μέρες!
  • Λαστιχάκια για τα μαλλιά. Ποια μαλλιά; Τα έκανα κοντά!
  • Σαμπουάν και αφρόλουτρο. Εκτός από τη μέση και κάτω, προτίμησα να μην παίξω με την τομή και κρατήθηκα να κάνω σπίτι μπάνιο.


Αυτά!


Εσείς τι αλλάξατε στη λίστα σας όταν γεννήσατε;



2 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips