Τετάρτη 8 Μαΐου 2019

Επιδιόρθωσε το: Το μπλε μπλουζοφόρεμα (κάλυψη παλιάς δερματίνης)





     Το μπλε μπλουζοφόρεμα το αγόρασα το 2010, όταν δούλευα στη Λακωνία και θα περνούσα το τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας με τον άντρα μου! Τότε ήταν απλώς η σχέση μου και βρισκόμασταν κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο! Για να τον δω, έπρεπε Παρασκευή μεσημέρι να πάρω το λεωφορείο από Νεάπολη Λακωνίας, να πάρω την ανταπόκριση στη Σπάρτη, έπειτα την ανταπόκριση στην Κόρινθο, να περάσω τη γέφυρα Ρίο Αντίρριο για να βρεθώ στο Αντίρριο και να έρθει από εκεί να με πάρει για να πάμε Ναύπακτο! Το σύνολο 6 ώρες πήγαινε και 1-2 ώρες παραπάνω έλα την Κυριακή (πιο πολλές οι αναμονές)! Αντίστοιχα έκανε κι εκείνος, μια φορά το μήνα ήταν η σειρά του καθενός!

 Έτσι, εκείνο το 3ήμερο είπαμε να βρεθούμε λίγο πιο κεντρικά, στη Σπάρτη! Μαζί μαζευτήκαν η συνάδελφος και φίλη μου και η παρέα της (7-8 άτομα σύνολο) και το βράδυ πήγαμε σε ένα κλαμπάκι! Εκεί φόρεσα για πρώτη φορά το μπλε μπλουζοφόρεμα! Από τότε το φορούσα τακτικά μέχρι και το 2014, αφού μου έκανε και στην εγκυμοσύνη της πεταλουδίτσας μου. Από εκεί και έπειτα με έκανε να δείχνω έγκυος χωρίς να είμαι και έτσι σταμάτησα να το φοράω. Όλα αυτά τα χρόνια όμως μου πρόσφερε απλόχερα τις υπηρεσίες του, παρόλο που σε κάποια στιγμή η δερματίνη στη ζωνούλα ξέφτισε! Να τι έκανα για να την καλύψω!


Καταρχήν, ξεφλούδισα τελείως τη δερματίνη και απέμεινε το ύφασμα που βρισκόταν από κάτω.






Αγόρασα από το ραφτάδικο της γειτονιάς τρέσα που να ταιριάζει.




Δίπλωσα προς τα μέσα την ακρούλα της τρέσας για να μη φαίνεται.




Έπειτα τοποθέτησα την τρέσα πάνω στο ύφασμα με σκοπό να καλύψω ολόκληρο το ξεφτισμένο κομμάτι, ενώ παράλληλα τη σταθεροποιούσα με καρφίτσες.




Για να μη χρειαστεί να την τσακίζω στις άκρες δεν την τοποθέτησα συνεχόμενα, αλλά έκοψα 4 κομμάτια, γυρνώντας κάθε φορά τις άκρες προς τα μέσα.






Όταν τελείωσα, τη γάζωσα με ίσιο γαζί, με οδηγό τα γαζιά που είχε ήδη πάνω της η τρέσα. Έτσι δε φαινόταν το δικό μου γαζί στο τελικό αποτέλεσμα.




Έτοιμο!!! Τόσο απλό, τόσο οικονομικό, τόσο όμορφο!




Θα μπορούσε κάτι παρόμοιο να γίνει και σε τσάντα με ξεφτισμένη δερματίνη και αντί για γαζί, η τρέσα να σταθεροποιηθεί με σιλικόνη!




Πώς σας φάνηκε;
Καλές επιδιορθώσεις!


3 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips