Τετάρτη 24 Απριλίου 2019

Βιβλιο-παίζουμε: Γιορτάζω-τραγουδώ, παίζω-δημιουργώ 4




     Από τη σειρά "Γιορτάζω-τραγουδώ, παίζω-δημιουργώ" των εκδόσεων Άθως Παιδικά, σας έχω ήδη παρουσιάσει το χειμωνιάτικο και το φθινοπωρινό βιβλίο. Μιας και έχουμε Άνοιξη λοιπόν και μάλιστα διανύουμε πλέον τη Μεγάλη Εβδομάδα, θέλω πριν σας αποχαιρετήσω για Πάσχα, να σας μιλήσω για το τέταρτο και ανοιξιάτικο βιβλίο της σειράς!

     Όπως και τα άλλα δύο βιβλία, έτσι και αυτό αναφέρεται τόσο σε θέματα σχετικά με τις ορθόδοξες γιορτές της Άνοιξης όσο και σε γενικότερα θρησκευτικά θέματα.





     Τα κείμενα του βιβλίο και η γλυκιά και γνώριμη πλέον εικονογράφηση της Αγγελικής Δελεχά μεταδίδουν στο παιδί με απλά λόγια, πράγματα που εγώ προσωπικά σαν μεγάλη δεν θα μπορούσα να βρω τον κατάλληλο τρόπο να τα εκφράσω στα παιδιά μου.




     Μαζί με τους έμαθα κι εγώ για τις ιστορίες από τις Κυριακές του Τριωδίου, τον Εσπερινό της Συγνώμης, το πόσο αγαπά η Παναγία μας τους Χαιρετισμούς, τη δύναμη της ευχής αλλά και πώς μπορούμε να εφαρμόσουμε στη ζωή μας το "Σήκωσε το σταυρό σου και ακολούθα με"! Πραγματικά έχω δει τι μεγάλη επίδραση έχουν τα κείμενα αυτά πάνω στα παιδιά μου, από τις συζητήσεις που κάνουν μεταξύ τους στο δωμάτιο τους πριν κοιμηθούν!




     Κάπου εκεί διαβάσαμε και ένα εικονόλεξο, από το οποίο μάθαμε πώς μας προτείνει ο Άγιος Ιωάννης να νηστεύουμε. Εικονόλεξα χρησιμοποιούμε πολύ στο Νηπιαγωγείο γιατί εκτός από διασκεδαστικά, συνδέουν το γραπτό με τον προφορικό λόγο και εξασκούν και τους δύο! Το συγκεκριμένο είναι και διδακτικό! Τρία σε ένα!




     Προς το τέλος, μαθαίνουμε τα μυστικά της εικόνας της Σταύρωσης του Κυρίου, με την οποία τα παιδιά μου θλίβονται πολύ, αλλά μήπως όλοι οι χριστιανοί δε θλιβόμαστε αυτές τις μέρες; Αυτό θα πει αγάπη, να συμπάσχεις με τον άλλον, πόσο μάλλον με το Θεό σου!




     Διαβάσαμε, ακόμη, την ιστορία της Οσίας Μαρίας της Αιγυπτίας που αγαπώ πάρα πολύ και θυμηθήκαμε και πάλι τις αρετές, με αφορμή το κείμενο για τον Άγιο Ιωάννη της Κλίμακος, κάτι που συζητήσαμε ήδη μέσα από το βιβλίο "Μαρία, η Μητέρα του Θεού". Τους αρέσει πολύ να μιλάμε για τις αρετές και συχνά μέσα στην καθημερινότητα μου λέει ο σαμψωνάκος: "Μαμά εγώ σε βοήθησα, αυτό είναι αρετή!" και γελάω η δόλια που μου τα πετάει έτσι!!!




     Δε χρειάζεται να σας πω ότι και σε αυτό το βιβλίο θα βρείτε πολλές δραστηριότητες, όπως νηστίσιμες συνταγές, παιχνίδια με λέξεις, χρωμοσελίδες και φυσικά το cd με αφηγήσεις, τραγούδια και τροπάρια! Τα παιδιά ΤΡΕΛΑΙΝΟΝΤΑΙ να ακούν cd και έτσι θα πάρει και αυτό τη θέση του στο παιδικό δωμάτιο, αφού πρώτα το περάσω και στον υπολογιστή για κάθε ενδεχόμενο!!!


Σας το προτείνω λοιπόν!
Καλή Ανάσταση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips