Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

DIY πασχαλινό στεφάνι!



     Αφού πήραμε το κολάι με την all creative κουνιάδα μου με την κατασκευή χριστουγεννιάτικου στεφανιού, είπαμε να ετοιμάσουμε κι ένα αντίστοιχο πασχαλινό, μη μείνει άδεια από ντεκόρ η εξώπορτα μέρες που είναι!!! Επίσης, όπως και την προηγούμενη φορά, υλοποιήσαμε την κατασκευή μας κυρίως με προϊόντα από τις αγαπημένες εταιρείες Luna και The Littlies και ευχαριστούμε την εταιρεία Διακάκης Εισαγωγική Α.Ε. για την παραχώρηση τους!

Ελάτε να σας δείξω αναλυτικά τι και πώς!


Υλικά που χρησιμοποιήσαμε

Για τα αυγά






Για τη διακόσμηση


Πώς το κατασκευάσαμε
Αρχικά, δώσαμε στα παιδιά να χρωματίσουν το στεφάνι από φενιζόλ, πάνω το οποίο θα στερεώναμε έπειτα τα κλαδιά.






     Όσο το στεφάνι στέγνωνε, πιάσαμε τα αυγά. Τοποθετήσαμε το κάθε αυγό σε ένα καλαμάκι ώστε να μπορούν τα παιδιά να το βάψουν με ευκολία. Τα πολύ μικρά αυγά τα στερεώσαμε σε οδοντογλυφίδες. Αφήσαμε τα μικρά να τα βάψουν με τα ακρυλικά χρώματα της επιλογής τους και στους συνδυασμού που ήθελαν! Το κατευχαριστήθηκαν!!! 




     Τα καλαμάκια τα βάλαμε σε γυάλινα βάζα και τα αφήσαμε έξω να στεγνώσουν. Τα αυγουλάκια με τις οδοντογλυφίδες τα καρφώσαμε πάνω σε ρυζογκοφρέτες! Πρωτοποριακό;;;

     Αφήσαμε και τα παιδιά να κάνουν ένα διάλειμμα και στο ενδιάμεσο πιάσαμε το στεφάνι. Έπιασε δηλαδή. Η κουνιάδα! Εγώ έκανα το φωτογράφο! Μπράβο μου, πάλι γλίτωσα τη δύσκολη δουλειά... χεχεχε!




     Η αλήθεια είναι πως σαν παιδί της πόλης δεν είχα ιδέα πώς θα μπορούσε κανείς να φτιάξει ένα στεφάνι από κλαδιά, πόσο μάλλον να το υλοποιήσω κιόλας! Αλλά τα κλαδιά από αμπέλι είναι εύκαμπτα και μπορεί κανείς να τα λυγίσει χωρίς να τα σπάσει. Έτσι λοιπόν εκείνη λύγιζε κι εγώ έδενα με το σπάγγο. Έβγαζα και φωτογραφίες. Πάλι ταλαιπωρήθηκα (χεχεχε)!

     Έτοιμο κι αυτό και στην άκρη! Πιάσαμε πάλι τα αυγά, πάνω στα οποία θέλαμε να βάλουμε και γκλίτερ, τόσο για το στεφάνι όσο και για την άλλη κατασκευή που θα κάναμε (θα σας τη δείξω την επόμενη εβδομάδα και θα τρελαθείτε, είναι υπερπαραγωγή). Οπότε πέρασα μερικά αυγά με τη λευκή κόλλα και άφησα τα παιδιά να βγάλουν το γκλιτεροάχτι τους!!!




Τα γκλιτεροαυγά έγιναν ΑΠΑΙΧΤΑ!!!




     Την επόμενη μέρα που τα μικρά έλειπαν, πιάσαμε τα γκοφρέ με την κουνιάδα (δηλαδή εκείνη τα έπιασε γιατί εγώ είχα κουραστεί με τον σπάγγο την προηγούμενη μέρα, χεχεχε) και φτιάξαμε διάφορα λουλουδάκια με εύκολες τεχνικές που βρήκαμε στο Youtube!






Αυτό το κορίτσι είναι πολύ καλλιτεχνική φλέβα!!!





     Στη συνέχεια απλώς... την άφησα και έβγαλε τη διαίσθηση της πάνω στο στήσιμο του στεφανιού. Έβαζε, έβγαζε, άλλαζε. Εγώ είμαι πολύ πρακτική και το πιθανότερο είναι να τα έβαζα όλα σε σειρά το ένα δίπλα στο άλλο. Έτσι δεν παρενέβησα καθόλου για να μην της χαλάσω τον ειρμό. Ξέρετε πώς είναι οι καλλιτέχνες! Στο τέλος έφυγα για να ταΐσω τα παιδιά και την άφησα στην ησυχία της, οπότε και έβγαλε το τελικό αποτέλεσμα.

     Πριν φύγω όμως της σχεδίασα πάνω στο άσπρο χαρτόνι και της έκοψα με το κοπίδι ένα κουνελάκι. Αχ, όλη τη δύσκολη δουλειά σε εμένα την έδωσε. Άκαρδη κουνιάδα!!!







     Και τα-ταααν! Εδώ έχουμε το τελικό αποτέλεσμα, δεμένο με την πετονιά και κρεμασμένο στην πόρτα μας! Οπότε αν το δείτε έξω από καμιά εξώπορτα, να ξέρετε εμείς μένουμε μέσα χαχα!




     Λοιπόν, εδώ βλέπουμε κάποιες λεπτομέρειες που έχει συλλάβει ο καλλιτέχνης που έκανε όλη τη δύσκολη δουλειά (χεχεχε). Οι πεταλούδες είναι μεγάλες και απίστευτες, πολύ ρεαλιστικές και σε πιάνει δέος όταν τις κοιτάς!




     Αρκετοί (συμπεριλαμβανομένων και των παιδιών μας) μας είπαν πως το κουνέλι τους φάνηκε πολύ αφαιρετικό και πως χρειαζόταν μάτια, μουσούδα και τέλος πάντων να γίνει πιο ρεαλιστικό. Εμάς όμως μας άρεσε πολύ έτσι, γιατί είναι πολύ πιντερεστικό και είμαστε από τις μαμάδες που λιώνουμε στο Pinterest, οπότε there you have it (μα πώς τα λέω έτσι, πώς τα λέω)!




     Η φωλιά με τα αυγά μέσα, πάνω στο στεφάνι τι σας λέει; Μόνο η κουνιάδα μου θα μπορούσε να προσθέσει κάτι τόσο απροσδόκητο και ταυτόχρονα να το δένει με τόση αρμονία, λες και είναι το πιο φυσικό πράγμα στον κόσμο!




     Λοιπόν το στεφάνι μας δεν το λες ούτε αφαιρετικό, ούτε neutral, ούτε και rustic! Το λες όμως χαρούμενο, παιχνιδιάρικο, απροσδόκητο, γυαλιστερό και σίγουρα μαγνητίζει τα βλέμματα!




     Και η υπογραφή της all creative κουνιάδας: το κρεμαστό λουλούδι! Στο χριστουγεννιάτικο στεφάνι είχαμε τα νούμερα από το "2019", εδώ το λουλουδικό!




Τα αυγά που περίσσεψαν, μαζί με μια πεταλουδίτσα και λίγο γκοφρέ, τα βάλαμε να διακοσμούν μια γωνιά στην είσοδο της πολυκατοικίας μας!




     Αν έχετε λοιπόν διάθεση για δημιουργία και ειδικά αν έχετε κι εσείς μια ευχάριστη και καλλιτεχνική παρέα (ή μια παρέα που της αρέσει να σας τραβά φωτογραφίες ενώ δημιουργείτε, χεχεχε) αυτή είναι η κατάλληλη εποχή για να δημιουργήσετε και κρεμάσετε στην πόρτα σας ένα στεφάνι φτιαγμένο από εσάς, κομμένο και ραμμένο στα γούστα και τη φαντασία σας!


Καλές δημιουργίες!

10 σχόλια:

  1. Ίσως η πιο όμορφη και δουλεμένη πασχαλινή κατασκευή που έχω δει ποτέ!! Συγχαρητήρια στην ομάδα! Είναι υπέροχο! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφο στεφάνι κάνατε Τριανταφυλλένια μου!
    Η συνεργασία απέδωσε καρπούς.
    Καλό Πάσχα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστούμε πολύ! Η καλή συνεργασία πάντα κάμει ευχάριστη τη διαδικασία και δίνει καλά αποτελέσματα! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο στην παρέα! Υπέροχο κορίτσια μου! Το ζήλεψα... Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχοοοοοοοοοοοο αλλα το πιο υπεροχο ειναι οτι το κανατε με τα χερακια σας και το χαρηκατε φαινεται........ καλα αυτο το τελευταιο το καροτσουδι με τα μικρα αγαπημενα μου σκοκολατουδια που το κρυβες????ολα τα λεφτααααααααααα με το καλο Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ να φωτισει τις ψυχες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Σοφία μου!!! Το καροτσάκι μου άρεσε κι εμένα πολύ και πήρα κι άλλλο ένα για τη βάπτιση!!! Από τα spain shops! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Το στεφάνι σου μου θύμισε τις πιο ωραίες παιδικές στιγμές των παιδιών μου! Γύριζαν από τον παιδικό σταθμό ή το νηπειαγωγείο με την τσαντούλα τους γεμάτη κατασκευές και μας τις πρόσφεραν με τόση χαρά και τόση επιθυμία να πάρουν μια αγκαλιά💕
    Ευχαριστώ...
    και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες στιγμές πράγματι! Εμείς τις ζούμε ακόμη!!! Χαίρομαι που το στεφάνι μας σου ξύπνησε τόσο γλυκές αναμνήσεις!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips