Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2019 Edition




     Έχω τώρα δυο χρόνια που γράφω την ίδια ανάρτηση (διαβάστε εδώ για το 2017 και εδώ για το 2018). Οπότε πλέον είναι μάλλον κάτι σαν έθιμο στο blog, να σας γράφω για το πώς τα περάσαμε κάθε Μεγάλη Εβδομάδα!


     Φέτος είχαμε new entry τον γκαστονάκο μας, οπότε ήμασταν παντού +1! Στα παιχνίδια, στις βαλίτσες, στις ετοιμασίες, στα ρούχα, στο φαγητό!




     Από τα πρώτα πράγματα που φρόντισα να κάνω πριν ξεκινήσει η Μ. Εβδομάδα ήταν να κουρευτώ! Αν αντιπαθώ κάτι πάνω μου, αυτό είναι το μαλλί χωρίς προσωπικότητα! Ορίστε! Γαλλικό καρέ για τη σεζόν!




     Σάββατο του Λαζάρου φτιάξαμε και φέτος λαζαράκια (η συνταγή που φτιάχνουμε εδώ), μόνο που αυτή τη φορά τσίμπησα λίγο τη ζάχαρη και έβαλα μια χούφτα παραπάνω σταφίδες. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η μικρή αλλαγή, αλλά η πεταλουδίτσα μου κι ο συζυγούλης μου είπαν ότι προτιμούσαν τα περσινά, ενώ ο σαμψωνάκος έβγαζε όλες τις σταφίδες -και ήταν πολλές!!! Τουλάχιστον τα ευχαριστήθηκα εγώ και η κουνιάδα!!! Και τέλος πάντων, δεν έμειναν για να παραπονεθούν!!!




     Φέτος δε βρήκα στην αγορά κάποια λαμπάδα που να μου κάνει το κλικ για την έφηβη, ρομαντική βαφτιστήρα μου που ασχολείται με τις πολεμικές τέχνες (πολυσχιδής προσωπικότητα η μικρή)! Έτσι βρήκα αυτό το σκετσάκι στο ίντερνετ και το παρήγγειλα εδώ να μου το αποτυπώσουν σε ξύλο. Έβαλα και ό,τι υλικά βρήκα στο συρτάρι μου και έτοιμη! Πραγματικά η ζουζούνα μου ενθουσιάστηκε, μόνο που... δεν κάνει ζίου ζίτσου αλλά κουνγκ φου! Ουπς! Κοτσανούλα η νονά!!!





     Η γλυκιά μου έκανε τα πάντα για να με πείσει ότι δεν πειράζει που έκανα λάθος, ότι μοιάζουν πολύ οι δύο τέχνες και ότι δεν πρέπει να στεναχωριέμαι, γιατί της άρεσε πολύ κλπ. κλπ. Τι κορίτσι είναι αυτό!!!


     Πίσω στα δικά μας! Τις μισές ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας τις περάσαμε στο χωριό, όπου πιο πολύ καταλάβαμε τρέξιμο παρά λειτουργίες, αλλά τι να κάνουμε, είναι μέσα στο πρόγραμμα οπότε δε μας κακοφάνηκε πολύ! Το έχουμε αποδεχτεί ότι για κάποια χρόνια θα είναι έτσι τα πράγματα!!!




     Σε αυτή τη μετακίνηση χρησιμοποίησα για πρώτη φορά εξ ολοκλήρου τα τσαντάκια οργάνωσης Ικέα για τις βαλίτσες των παιδιών και μπορώ να πω ότι το σύστημα αυτό με βολεύει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο έχω εφαρμόσει ως τώρα. Θα σας γράψω περισσότερα για το πως ετοιμάζω τις βαλίτσες σε άλλη ανάρτηση! Πάντως βλέπω ότι από εδώ και πέρα θα χρειαστούν ξεχωριστή βαλίτσα το καθένα, για να μπορούν να είναι και υπεύθυνα για τα πράγματα τους και να τα βρίσκουν και ευκολότερα.




     Λόγω των πολλών ημερών και των πολλών παιδιών, είχα οργανωθεί από το σπίτι και είχα τυπώσει πολλά φύλλα εργασίας για το Πάσχα και την Άνοιξη (μερικά από τα βιβλία που χρησιμοποίησα είναι αυτά, αυτό, αυτά και αυτό), ενώ πήρα και τις αγαπημένες μαλακές κηρομπογίες του σαμψωνάκου που δεν αποχωριζόμαστε ποτέ, αλλά που τώρα μας χάλασαν (τελείως από μόνες τους! #not) και πρέπει οπωσδήποτε να βρω άλλες!!! Έτσι καθίσαμε πολλά μεσημέρια και βράδια και απασχοληθήκαμε!!!




     Η αδερφή της νονάς της πεταλουδίτσας μου, ανάμεσα στα άλλα δώρα που της έδωσε, μας έφερε εξ Αγγλίας αυτά τα καταπληκτικά βιβλιαράκια magic painting! Γεμίζεις τα πινελάκια με νερό και ζωγραφίζεις τις σελίδες! Τότε το χρώμα εμφανίζεται μαγικά, αλλά με ένα bonus!!! Μόλις στεγνώσουν, το χρώμα εξαφανίζεται και μπορείς να τις ζωγραφίσεις ξανά και ξανά!!!




     Παρόμοια βιβλία magic painting αλλά μιας χρήσης, σας είχα παρουσιάσει σε αυτή την ανάρτηση και μπορείτε να τα προμηθευτείτε από τη σελίδα ByTheBell Books.




     Από τη Λίντα, η οποία είναι μια από τις αντιπροσώπους των αγγλικών καταπληκτικών εκδόσεων Usborne στην Ελλάδα και διαχειρίστρια της σελίδας ByTheBell, χρησιμοποιήσαμε και το πασχαλινό βιβλίο ζωγραφικής με δαχτυλικά αποτυπώματα (επίσης σας τα είχα παρουσιάσει σε αυτή την ανάρτηση) και τα παιδιά το κατευχαριστήθηκαν!!!




     Και κάπως έτσι φτάσαμε και στη Μ. Πέμπτη και το στολισμό του Επιταφίου, όπου φέτος τα κορίτσια μας ήταν πιο ενεργά από ποτέ!!! Φαίνεται να τους αρέσει πολύ αυτή η παράδοση!!! Δεν έπαιξαν καθόλου μέχρι που ο Επιτάφιος ολοκληρώθηκε! Τόπο στα νιάτα λοιπόν!!!




Ο μόνος που έπαιξε ήταν ο γκαστονάκος που έκανε βολτούλες με το νονό του! Έτσι μπράβο, όχι μόνο εγώ να κοψομεσιάζομαι!




Εννοείται πως στο χωριό τα παιδιά ξετρελάθηκαν με τη φύση!!!


-Μαμά, έλα να δεις ένα δηλητηριώδες έντομο!!!!!
-Που παιδί μου;
-Να... ΕΔΩ!!!!!

     Να και οι φετινές μας λαμπάδες! Αριστερά είναι η δική μου, φέτος λόγω της ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗΣ και προσπαθώντας να διώξω από τη λίστα μου ό,τι περισσότερο μπορώ από εργασίες, δεν έφτιαξα αλλά την αγόρασα και η συγκεκριμένη μου άρεσε πολύ αυτή!!! Στη μέση του σαμψωνάκου και δεξιά της πεταλουδίτσας μου, την οποία διάλεξε μόνη της!!! Σας το έχω πει ότι έχει αγάπη στις κουκλίτσες!!!




     Και φτάσαμε αισίως στην Ανάσταση!!! Χριστός Ανέστη!!! Μαγειρίτσα απίστευτη από την πεθερά και φέτος είδα και την εκτέλεση! Νομίζω το 'χω, αν κάποιος μου καθαρίσει και τα εντόσθια!!!


Τα αγόρια επί τω έργω!!!

Και εν τέλει το παραδοσιακό για την οικογένεια του άντρα μου στήσιμο του αρνιού και το επί τόπου ξεκοκκάλισμά του!!!




Η πεθερά μου όπως πάντα έφτιαξε ένα γλυκάκι λόγω της ημέρας!!!




Χριστός Ανέστη! Και του χρόνου να είμαστε καλά!
Εσείς τι κάνατε φέτος το Πάσχα;;;

2 σχόλια:

  1. υπεροχες στιγμες!!! και του χρονου με υγεια!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να χαρούμε τις πασχαλινές ημέρες!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips