Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020

Τα αποτελέσματα της έρευνας αναγνωστών 2019




Warning: Έπεται μακροσκελής ανάρτηση! Αν βαριέστε τη φλυαρία, περάστε μια ματιά τις φωτογραφίες και το πιάσατε όλο το νόημα!

Δεν είχα μέχρι τώρα ξανακάνει έρευνα αναγνωστών και πολύ συχνά αναρωτιόμουν πώς βλέπετε διάφορα πράγματα σχετικά με το blog. Οι απαντήσεις που μου δώσατε με διαφώτισαν πολύ και με βοήθησαν να αξιολογήσω και να προγραμματίσω κατάλληλα το περιεχόμενο του blog. Σας ευχαριστώ όσους αφιερώσατε λίγο χρόνο για να συμπληρώσετε το ερωτηματολόγιο! Όσα μου γράψατε έχουν τεράστια αξία για μένα!

Πάμε να δούμε τα αποτελέσματα!





Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων είναι γυναίκες, όπως ήταν αναμενόμενο. Αλλά και τους δύο άντρες που με διαβάζουν τους ευχαριστώ, διότι φαίνεται ότι κι εκείνοι κάτι χρήσιμο βρίσκουν στη γωνιά αυτή!





Σχετικά με την ηλικία, πάνω από μισοί είστε αναγνώστες άνω των 35, ενώ κάτω από 25 δεν έχω κοινό χαχα! Άλλωστε τι να δει εδώ κάποια κοπέλα 18-20 ετών που θα μπορούσε να την ενδιαφέρει;





Σχεδόν το 90% έχετε παιδάκια, επομένως ταυτιζόμαστε στη φάση που βρισκόμαστε και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.




Βλέπω πως μόνο το 1/4 είναι παλιοί αναγνώστες, επομένως θα πρέπει να ξανασυστηθούμε! Διαβάστε περισσότερα για μένα εδώ!




Εδώ πήρα απαντήσεις που δεν τις περίμενα! Πίστευα ότι νέα άτομα βρίσκουν το blog κυρίως μέσω των διαγωνισμών. Φαίνεται, όμως, ότι η πλειοψηφία από εσάς, ανακαλύψατε το blog μέσω των social media! Και μένω σαν άσχετη να αναρωτιέμαι πώς μπορεί να γίνει αυτό!

Μέσω της αναζήτησης google βλέπω κι εγώ νέα άτομα να έρχονται, καθώς πολλές αναρτήσεις του blog βγαίνουν στην πρώτη σελίδα σε αποτελέσματα πολλών αναζητήσεων, για τις οποίες γράφω σχετικά.

Όσον αφορά άλλους bloggers και αναγνώστες που στέλνουν κόσμο στο blog, δεν ξέρω ποιοί είστε αλλά σας ευχαριστώ και θα ήθελα πολύ να σας μάθω!!!

Φιλιά στη φίλη που έψαχνε για τη Flylady στα ελληνικά και έπεσε πάνω μου... Ελπίζω να βρήκες αυτό που ήθελες!!! Έχω όμως κι άλλα πολλά να γράψω ακόμη!!!




Εδώ υπάρχει ποικιλία, αλλά φαίνεται πως το Facebook έχει προβάδισμα. Οπότε καλά κάνω και ενημερώνω αμέσως τα social media όταν υπάρχει νέα ανάρτηση!




Καταρχήν χαίρομαι που πολλοί επιλέξατε εξίσου όλες τις κατηγορίες! Πέρα από αυτό, φαίνεται πως η οργάνωση, που είναι και το αγαπημένο μου θέμα μαζί με την παραγωγικότητα, φαίνεται πως σας ενδιαφέρει εξίσου κι εσάς! Έπειτα, όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες δείχνουν να σας ενδιαφέρουν, με τελευταία το ράψιμο και τις κατασκευές! Κλαψ! Αλλά ούτως ή άλλως σε αυτή τη φάση της ζωής μου δεν κάνω πολλά σε αυτούς τους τομείς, οπότε ήρθαμε σε ισορροπία!

Δεσμεύομαι για περισσότερα posts οργάνωσης το 2020!




Γενικά γυναικεία θέματα, όπως και DIY φαίνεται να μην σας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Ούτε γι'αυτά γράφω και πολύ σε αυτή τη φάση, οπότε είμαστε και πάλι πατσίσαμε. Θα γράψω όμως κάποια πράγματα και φέτος για το Dressing Your Truth και για τις σχέσεις στο γάμο.

Αρκετοί βρίσκετε αδιάφορα τα reviews, άλλοι πάλι μου γράψατε πιο κάτω ότι θέλετε περισσότερα reviews για επιτραπέζια και βιβλία ενηλίκων! Το κοινό είναι διχασμένο! Λογικό, δεν μπορεί όλα να αρέσουν σε όλους!






Εδώ μου γράψατε όλα τα όμορφα πράγματα και με κάνατε να χοροπηδάω από τη χαρά μου και να θέλω να συνεχίσω να δίνω στο blog τον καλύτερο μου εαυτό!




Σε γενικές γραμμές, αυτά που σας ελκύουν στο blog είναι:
  • Η θεματολογία (κυρίως οργάνωση, παιδιά, θρησκευτικά και reviews)
  • Το ύφος των κειμένων (κυρίως η αμεσότητα, αναλυτικότητα, απλότητα και έλλειψη επίδειξης)
  • Η αισιοδοξία και η γλυκύτητα (με φτιάξατε, δεν μπορώ να πω!)
  • Η blogger πίσω από το blog, η ταύτιση ιδεών και οι προσωπικές αναρτήσεις
  • Η αισθητική του
  • Όλα!
  • Κι ένα σωρό άλλα γλυκόλογα!!! (Δεν σας έβαλα όλες τις απαντήσεις γιατί πέφτουν πολλές φωτογραφίες και θα βαρεθείτε!)



Μια φίλη μου έγραψε ότι την ξε-αγχώνω! Δεν ξέρεις καλή μου πόσο τεράστια χαρά είναι αυτή για μένα! Δεν έχω στόχο μου μέσα από το blog να σας κάνω την έξυπνη και να σας φορτώσω κι άλλο άγχος κι άλλες τύψεις κι άλλη στεναχώρια! Σας ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν σας προκάλεσα ποτέ τέτοια συναισθήματα. Θέλω να μοιραστώ τις δυσκολίες μου, τις χαρές μου και τις λύσεις που βρίσκω και αν κάτι που έγραψα βοηθήσει έναν άνθρωπο με οποιονδήποτε τρόπο, τότε αυτό είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για μένα! Δεν έχω τη λύση για όλα, κι εγώ αγώνα δίνω καθημερινά, κυρίως με τα ελαττώματα μου!




Στην πλειοψηφία τους οι απαντήσεις ήταν θετικές, δηλαδή δεν θέλετε να βελτιώσω κάτι.

Κάποιες αναγνώστριες ζητήσατε περισσότερα ψυχωφελή άρθρα, συμβουλές για γονείς, για οργάνωση, reviews βιβλίων και παιχνιδιών. Θα προσπαθήσω!

Σχετικά με τα reviews, αν ξέρατε ΠΟΣΑ έχω και από τις δυό κατηγορίες για να σας παρουσιάσω, αλλά θέλω να κρατώ μια ισορροπία ανάμεσα στα reviews και τις προσωπικές αναρτήσεις και ανεβάζω εναλλάξ! Οπότε λίγη υπομονή! Θα δείτε πολλά και φέτος!

Μια αναγνώστρια ανέφερε ότι κάποια ποστ είναι μακροσκελή και κουράζουν. Τι να κάνω; Είμαι πολυλογού! Πήδα τα φίλη μου τα μακροσκελή! Μην ασχολείσαι με τις φλυαρίες μου!! Δεν κρατώ κακίες!!!


Είχα ένα παράπονο σχετικά με την εμφάνιση του blog, αλλά προς το παρόν μου αρέσει και δεν θέλω να το κάνω όπως είναι όλα τώρα στη μόδα, άσπρο με slide show! Κουτσό στραβό, έχει τη δική του προσωπικότητα! Γίνεται να μπεις εδώ και να το μπερδέψεις με άλλο; Δε γίνεται!

Κι άλλες μου παραπονεθήκατε για τη συχνότητα. Περισσότερα σχετικά σας γράφω παρακάτω! Keep reading!

Μια αναγνώστρια μου έγραψε να παρουσιάζω προϊόντα που αξίζουν πραγματικά. Αυτό μου έδωσε αφορμή για να σας μιλήσω σχετικά με ό,τι παρουσιάζω στο blog. Ό,τι παρουσιάζω είναι είτε βιβλίο που έχουμε διαβάσει είτε παιχνίδι που έχουμε παίξει. Δε σας γράφω για πράγματα που δεν έχω δει με τα μάτια μου. Ό,τι διαβάζετε είναι είτε πληροφορίες που αναγράφονται στο προϊόν, είτε η προσωπική μου άποψη, εμπειρία και εντύπωση. Ψέμματα δε σας γράφω. Δεν υπάρχει και λόγος! Οι εταιρείες με τις οποίες συνεργάζομαι γνωρίζουν καλά πως γράφω αυτό που πιστεύω.

Από την άλλη, δεν είναι κάθε βιβλίο και κάθε παιχνίδι κατάλληλο για όλους. Μάλιστα σας αναφέρω σχετικά κάθε φορά, καθώς μπορεί ένα προϊόν να μη μου ταίριαξε προσωπικά ή να είχα τις αντιρρήσεις μου, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι, τέλος, είναι άχρηστο και δεν κάνει για κανέναν. Καθετί μπορεί να έχει και θετικές και αρνητικές πλευρές. Προτιμώ σε κάθε παρουσίαση να σας γράφω την ολόπλευρη άποψη μου, από το να μην παρουσιάσω το προϊόν καθόλου. Καλές ή κακές εντυπώσεις, προτιμώ να τις γνωρίζετε! Εσείς έπειτα θα κρίνετε αν είναι κατάλληλο για εσάς. Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η ουσία ενός review!

Επίσης, αν κάποιο προϊόν είναι τελείως αντίθετο με τη φιλοσοφία μου ή έχω σοβαρές ενστάσεις, δεν το παρουσιάζω! Ναι, έχει συμβεί και έχω ενημερώσει την εταιρεία. Όλα καλά και πάλι.

Συνεχίζουμε!





Χαίρομαι που οι περισσότεροι απολαμβάνετε αρκετά έως πολύ το blog! Κι εσείς που δεν το απολαμβάνετε και τόσο, σας ευχαριστώ που συμπληρώσατε το ερωτηματολόγιο και για την καλή σας διάθεση να με βοηθήσετε να το κάνω πιο ενδιαφέρον και εύχρηστο για εσάς!




Και πάλι οργάνωση και διαπαιδαγώγηση, αλλά όλα γενικώς όσα σας πρότεινα, βλέπω ότι σας ενδιαφέρουν!






Οι απαντήσεις σας συνοψίζονται στις εξής προτάσεις:
  • Προτάσεις ταινιών
  • Θέματα συζυγίας
  • Σχέσεις με εφήβους (τα παιδιά μου είναι μικρά ακόμα, αλλά σε λίγα χρόνια θα σας γράφω και για εφήβους!)
  • Οργάνωση
  • Οικονομική διακόσμηση (τσέκαρε την κατηγορία "κατασκευές" προς το παρόν, θα βρεις κάποιο υλικό!)
  • Βελονάκι
  • Σχέσεις αδελφών και τριτεκνία
  • Το διατροφικό μου πλάνο (είναι ντροπής το πλάνο μου, αλλά φέτος έχω στόχο να το συμμαζέψω. Θα σας τα πω όλα σε ανάρτηση!)
  • Podcasts (κι άλλα προφανώς)
  • Ενσυναίσθηση (ναι, θα σας γράψω και γι΄ αυτή τη μοδάτη λέξη)
  • Ντύσιμο παιδιών και δραστηριότητες

Γενικά, με κρατήσατε απασχολημένη για τα επόμενα 2 χρόνια!!!




Ειλικρινά, θα ήθελα να σας γράφω 5 αναρτήσεις την εβδομάδα, αλλά μου λείπει ύπνος, χρόνος που να μη διαβάζω παιδί, να μην κρατάω μωρό στα χέρια και να μην πλένω πιάτα! Χαχα!!!




Χαίρομαι που το 70% είναι ικανοποιημένο με τη συχνότητα των reviews και θα ήθελαν ακόμη περισσότερα! Φοβόμουν μήπως σας κουράζουν, αλλά τι να κάνω! Τρελαίνομαι να διαβάζουμε και να παίζουμε όλα αυτά τα νέα παιχνίδια και βιβλία ΚΑΙ να γράφω γι' αυτά!!!





Χαμογελώ γιατί ένα 10% δεν πήρε είδηση τι έγινε με τα podcasts! Για να μην τα ξαναγράφω, διαβάστε σχετικά με τα podcasts εδώ!

Το 1/4 δεν σας ενδιαφέρει ή δεν σας βολεύει. Το 70% όμως, των ευχαριστημένων ακροατών, μου είναι υπέρ αρκετό για να με κάνει να συνεχίσω τις ηχογραφήσεις!!! Αναμείνατε!!!




Εδώ διχάζεται το κοινό. Οι περισσότεροι θα θέλατε από 1 φορά την εβδομάδα ως 1 φορά το μήνα. Η μέση λύση είναι ένα κάθε 15 μέρες και θα είστε οι περισσότεροι ευχαριστημένοι νομίζω. ΟΚ, θα το κανονίσω!!! Λίγη υπομονή!




Το 80% θέλετε προσωπικό newsletter! Ουάου! Αυτό δεν το περίμενα! Και μάλιστα περισσότεροι από τους μισούς κάθε εβδομάδα! Δεν είμαι σίγουρη ότι μπορώ να ανταποκριθώ σε αυτή τη συχνότητα, αλλά θα σκεφτώ τι μπορώ να κάνω. Ίσως κάτι σύντομο για να μπορώ να είμαι συνεπής!




Οι περισσότεροι χρησιμοποιείτε Facebook, ενώ κάποιοι δεν είστε στα social media. Να σας πω πως εγώ χρησιμοποιώ κυρίως Instagram, αλλά ό,τι ανεβαίνει εκεί, ανεβαίνει ταυτόχρονα και στο Facebook. Επίσης, όσοι δεν έχετε social media και θέλετε να ρίχνετε μια ματιά σε ό,τι ανεβάζω, μπορείτε να βλέπετε τις φωτογραφίες που ανεβάζω, στο κάτω αριστερό μέρος του blog και αν πατήσετε πάνω σε κάποια φωτογραφία, θα σας βγάλει και το κείμενο που τη συνοδεύει.




Εδώ μου δώσατε πολύ χρήσιμες απαντήσεις, ώστε να καταλάβω τι είδους αναρτήσεις θα σας βοηθούσαν περισσότερο. Οι απαντήσεις συνοψίζονται στις εξής:
  • Η οργάνωση, σε όλους τους τομείς
  • Η διαπαιδαγώγηση
  • Η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής
  • Τα οικονομικά
  • Η έλλειψη χρόνου
  • Το άγχος
  • Η παραγωγικότητα
  • Η χριστιανική ζωή μέσα στη σύγχρονη κοινωνία


Θα κάνω ό,τι μπορώ για να καλύψω όσα περισσότερα θέματα γίνεται!




Είμαι πολύ ευγνώμων που έχω τόσο καλόκαρδο, ευγενικό και γενναιόδωρο αναγνωστικό κοινό! Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την αγάπη σας και τα καλά σας λόγια (Κόκκινη Καμέλια κι εμείς εδώ σε αγαπάμε ξες!)!!! Και χάρηκα με τη φίλη που μου έγραψε ότι της αρέσει το απαλό ροζ! Θα το 'χετε καταλάβει, είμαι ροζούλα ή καλύτερα φουξιούλα!!!

Αν τα καταφέρατε ως εδώ, συγχαρητήρια! Πρέπει να με αγαπάτε πολύ ή να είστε πολύ υπομονετικά άτομα! Όπως και νά 'χει σας ευχαριστώ!!!


Εσείς έχετε κάτι άλλο να σχολιάσετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips