Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2020 Edition




Φέτος, οι μέρες της Μ. Εβδομάδας ήταν ολότελα σπιτικές! Αυτό το είχα ξαναζήσει το 2015, τότε που είχα μόλις γεννήσει τον σαμψωνάκο μου και ήμουν ασαράντιστη! Βέβαια, άλλες συνθήκες τότε, άλλες τώρα, εντός και εκτός σπιτιού!


Σαν εκ φύσεως αισιόδοξο άτομο που είμαι, κάθε διαφορετική περίσταση που συναντώ, μου αρέσει να τη βλέπω όχι σαν εμπόδιο, αλλά σαν ευκαιρία! Ευκαιρία λοιπόν, για μένα, το φετινό Πάσχα να ξανανάψω μετά από χρόνια το καντήλι, να μιλήσω στα παιδιά περισσότερο για το Χριστό και τις αρετές, να δεχτώ την απαγόρευση στη συμμετοχή της Θ. Λειτουργίας σαν προσωπικό επιτίμιο και να προσπαθήσω να γίνω λίγο περισσότερο αρεστή στο Θεό.

Σάββατο του Λαζάρου και, όπως κάθε χρόνο, φτιάχνουμε λαζαράκια!






Ένα αγαπημένο και πεντανόστιμο νηστίσιμο κέικ που πρέπει να δοκιμάσετε!




Ένα καινούργιο κόλπο: συγκέντρωσα από το βράδυ στον πάγκο, όλα τα υλικά για το κέικ που δεν ήθελαν ψυγείο! Ήταν πιο γρήγορη η εκτέλεση!




Τη Μ. Τετάρτη ο άντρας μου είχε γιορτή! Ετοίμασα νηστίσιμες καριόκες, ένα ομολογουμένως πεντανόστιμο γλυκό! Βρήκα τη συνταγή εδώ, με τη μόνη διαφορά ότι αντικατέστησα τη φρυγανιά με digestive στα ίδια γραμμάρια ΚΑΙ πρόσθεσα και τρία πακέτα φρυγανιά!





Το γλασάρισμα άψογο για πρώτη φορά!

Η πεθερά μου θα πρέπει να είναι περήφανη!


H αυλίτσα μας αποτελεί την καθημερινή διέξοδο μας όταν ο καιρός το επιτρέπει! Όταν καταλαβαίνει ο γκαστονάκος ότι ετοιμαζόμαστε για αυλή, βάζει ό,τι παπούτσι βρει και πηγαίνει στην πόρτα!!!




Η βουκαμβίλια μου ξαναπέταξε πρασινάκια! Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Τόσο σκληροτράχηλο και τόσο φούξια, πολύ εγώ!!




Οι μέρες που δεν ήταν ευνοϊκές για αυλή, μας βρήκαν στο καθιστικό μας, παρέα με το ηλεκτρονικό λούτρινο Ατσίδα, ο οποίος θυμίζει σε κόνσεπτ το Σαύρα Σφαλιάρα και για τον οποίο θα σας γράψω περισσότερα σύντομα!






Παράλληλα, πιάσαμε διάφορα που είχαμε καιρό να πιάσουμε! Όπως τα βιβλία με αυτοκόλλητα από το Μεταίχμιο και την Usborne και τα μεγάλα μπλοκ ζωγραφικής της AS!






Το βιβλίο με αυτοκόλλητα για το 1821 το προχωρήσαμε κι άλλο αυτές τις μέρες!




Το Πρώτο Πάσχα είναι από τα βιβλία που μας συντρόφευσαν αυτές τις μέρες!




Εγώ, από την άλλη, αφού δεν έχω να κάνω ανοιξιάτικη γενική, ξέκλεψα αυτές τις μέρες λίγο χρόνο για να ράψω φουστίτες για την κόρη και την ανιψιά, από νυχτικάκι και μπλούζα γυναικεία! Τίποτα σπουδαίο, αλλά μειώθηκε λιγάκι έστω η στοίβα με τα προς ράψιμο, ξέδωσα και ένιωσα δημιουργική!




Τα μανίκια τα έκανα τσεπούλες!

Για τις πείνες της νηστείας ετοίμασα ψωμάκι μαργαρίτα, πετάγοντας αλεύρι, νερό, μαγιά, αλάτι και ζάχαρη στην κουζινομηχανή, φούσκωμα, έπειτα μπαλίτσες, ξαναφούσκωμα, φούρνος, έτοιμο!






Μικρές και μεγάλες κρεπο-τηγανίτες με κουβερτούρα, τριμμένο digestive και λίγο σιρόπι βύσσινο!




Ετοιμάζοντας πατατοσαλάτα με τα πάντα όλα μέσα!






Ένας λόγος που είμαι χαρούμενη είναι πως βλέπαμε τις λειτουργίες ζωντανά από την ενορία μας! Άλλη χάρη και γλυκιά παρηγοριά!




Και ο Άκης πέρασε και μια βόλτα από Λιβαδειά! Όχι δεν το ανακάλυψα μόνη μου, διότι δεν βλέπω τηλεόραση! Με ενημέρωσε άρον άρον η μαμά μου!!!




Τη Μ. Πέμπτη βάψαμε τα αυγά κατά το έθιμο! Τα ανέλαβαν εξ ολοκλήρου τα παιδιά! Μόνο που από τα 30, τα 15 μόνο κατάφεραν και έφτασαν βαμμένα και ακέραια μέχρι τα καλαθάκια!!!


Ναι, κάποια αυγά δεν τα κατάφεραν μέχρι το τέρμα!!!

Αφού είδαμε ότι οι λαμπάδες που παραγγείλαμε δεν πρόκειται να έρθουν στην ώρα τους, αλλά μάλλον του χρόνου το Πάσχα, αγοράσαμε μερικές από το σούπερ μάρκετ και τα παιδιά τις στόλισαν, με ό,τι είχαμε πρόχειρο! Ήταν αδύνατο να βγάλω χάντρες και πιστόλια σιλικόνης με τον γκαστονάκο τριγύρω, οπότε χρησιμοποιήσαμε κυρίως κορδέλες, χαρτόνι και washi tapes!




Η δεύτερη είναι η λαμπάδα που μου ετοίμασε η πεταλουδίτσα μου! Μια κοπελίτσα!!




Εγώ ετοίμασα ένα cheesecake για το πασχαλινό τραπέζι, που πάει ωραία μετά το αρνάκι! Δηλαδή αυτό πεθύμησα και αυτό έφτιαξα χαχα!




Την ημέρα της Ανάστασης, βρεθήκαμε όλοι μαζί με τις λαμπάδες μας αναμμένες και ψάλλαμε το Χριστός Ανέστη! Ελάχιστα πυροτεχνήματα στον ουρανό και αυτά μακριά μας!




Την Κυριακή του Πάσχα, για να την κάνω λίγο ξεχωριστή, έδωσα στα παιδιά με το πρωινό τους πασχαλινά σοκολατάκια! Βαστάτε Τούρκοι τ' άρματα!!!




Το θετικό είναι ότι μας έκανε καλό καιρό και κατεβήκαμε όλοι στην αυλή για φαγητό και παιχνίδι. Ευτυχώς είμαστε κάτω των 10 ατόμων χαχα! Η κουνιάδα ετοίμασε ένα μίνι κυνήγι των κρυμμένων αυγών (egg hunting αγγλιστί)!






Μετά το κρέας, τις πίτες, τις σος και τις σαλάτες, ε να μη φάμε και λίγο γλυκάκι, έτσι για τη χώνεψη!!!






Το μεσημέρι ήταν σωματικώς αδύνατο να τσουγκρίσουμε και να φάμε κόκκινα αυγά, γι' αυτό το αφήσαμε για το απόγευμα! Εννοείται τσούγκρισε και ο γκαστονάκος μαζι!




Μετά το κανονικό αυγό, ήρθε και το σοκολατένιο αυγό! Ναι, τα τσούγκρισαν κι αυτά! 

Η Αστήρ μας απογοήτευσε με τα "δώρα" έκπληξη. Αυτοκόλλητα των 0,20€ και εντυπωσιακά περιτυλίγματα δε δικαιολογούν, κατά τη γνώμη μου, τις τόσο υψηλές τιμές πώλησης! Του χρόνου θα επιλέξω άλλη μάρκα!



Χριστός Ανέστη!!!
Εσείς πώς τα περάσατε το φετινό, σπιτικό Πάσχα;


2 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips