Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Before-after: Το μπάνιο μας!




Πέρυσι το καλοκαίρι αγοράσαμε μια μεταλλική ραφιέρα για το μπάνιο μας από τα Lidl. Ελάτε να σας δείξω πώς με βοήθησε να οργανώσω καλύτερα το μπάνιο μας!

Το πριν
Το μπάνιο μας έχει περιορισμένο χώρο, αφού εκτός από τη μπανιέρα, έχουμε τοποθετήσει εκεί και το πλυντήριο, από πάνω το στεγνωτήριο, ένα ντουλαπάκι με κλειδαριά για τα απορρυπαντικά και από πάνω την αλλαξιέρα.




Πάνω από την αλλαξιέρα, είχα ράψει και τοποθετήσει μια θήκη με τσεπούλες από μια παλιά βερμούδα, όπου τοποθετούσα καθαρές πάνες για τον γκαστονάκο, την κρεμούλα του και τις χτενούλες για τα μαλλιά του.


Το στυλό δεν έχω ιδέα τι θέλει εκεί!!!


Πάνω από το στεγνωτήριο και προσπαθώντας να αξιοποιήσω λειτουργικά το χώρο αυτό, είχα τοποθετήσει το καλαθάκι για τα άπλυτα του γκαστονάκου, τις συσκευασίες με τις πάνες και το χαρτί υγείας, ένα καλαθάκι με είδη καθαριότητας που χρησιμοποιώ συχνότερα, με τα δίχτυα για το πλυντήριο και τους δοσομετρητές (θα σας το δείξω σε φωτογραφία παρακάτω).







Από τα πλάγια φαίνονται, επίσης, το καλαθάκι με μια αλλαξιά του γκαστονάκου, με σελτεδάκια και με μια πετσετούλα καθαρή, όλα αυτά για να μη χρειάζεται να τρέχω με το ξεβράκωτο μωρό στο άλλο δωμάτιο σε περίπτωση ατυχήματος! Πιο δίπλα το καλαθάκι με τον φυσιολογικό ορό και όλα τα παρελκόμενα για τις βουλωμένες μύτες!





Το μετά
Με την τοποθέτηση της ραφιέρας, βελτιώθηκε πολύ η λειτουργικότητα του μπάνιου! Στην πλαϊνή κρεμαστρούλα έχω κρεμάσει το "φτερό" με το οποίο ξεσκονίζω.




Στο χαμηλό πρώτο ράφι, τοποθέτησα όσα χρησιμοποιούμε συχνότερα, δηλαδή πάνες, κρεμούλα και καλαθάκι με εφεδρικά ρούχα κλπ. Από κάτω, κολλημένες οι πρωινές δουλίτσες της πεταλουδίτσας μου!






Στο δεύτερο ραφάκι, τοποθέτησα το καλάθι με τα αποφρακτικά μύτης, καθώς και κάποια δειγματάκια που βρήκα. Αντικατέστησα το παλιό δίχτυ για τα άπλυτα με αυτό το πολύ χαριτωμένο υφασμάτινο καλαθάκι! Χωράει λιγότερα αλλά ούτως ή άλλως δε γεμίζει εύκολα! Το διχτυωτό καλάθι πλέον φιλοξενεί τα παπούτσια των παιδιών, από τη σεζόν που περνά κάθε φορά.




 Στο τρίτο ράφι τοποθέτησα τα χαρτιά υγείας και το καλαθάκι με τα καθαριστικά.




Το καλαθάκι περιέχει γάντια, οδοντόβουρτσα παλιά για αρμούς και δύσκολα σημεία, τα αγαπημένα, άοσμα και πλέον απαραίτητα υγρά πανάκια Dettol, πανάκια μικροϊνών, διχτάκια για το πλυντήριο σε διάφορα μεγέθη, δοσομετρητές για απορρυπαντικά, σακουλίτσες για τα καδάκια και το υγρό για ρούχα που χρησιμοποιώ συχνότερα.






Πάνω από το στεγνωτήριο πλέον φιλοξενούνται οι αγαπημένες μου πολλαπλών χρήσεων μωβ λεκάνες (θα σας γράψω μια ξεχωριστή ανάρτηση με όλους τους τρόπους που τις χρησιμοποιώ). Εδώ βλέπετε μόνο τη μία λεκάνη, γιατί μάλλον όλες οι υπόλοιπες κάτι έχουν μέσα!!!




Δίπλα στις λεκάνες βρίσκονται οι συσκευασίες για τις πάνες (ευελπιστώ το καλοκαίρι να την κόψουμε οπότε να φύγει ο ένας μπόγος από εκεί), τα κλειστά μωρομάντηλα, η μπλε μου κρεμάστρα (κι αυτή πολλαπλών χρήσεων) και πλέον και τα βοηθητικά σκαλοπατάκια, γιατί ο γκαστονάκος τα χρησιμοποιεί για να ανέβει ΠΑΝΤΟΥ.




Αυτά! Πώς σας φάνηκε το makeover; Με ένα απλό βοηθητικό χώρου, έγινε το μπάνιο πολύ πολύ πιο λειτουργικό!


Εσείς έχετε κάποιο έπιπλο στο μπάνιο που σας βοηθά να οργανώνεστε καλύτερα;


6 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ!! ΤΗ ΡΑΦΙΕΡΑ ΤΗΝ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑ? ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ: ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΓΝΩΤΗΡΙΟ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ? ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Maria την αγοράσαμε από τα Lidl! Σχετικά με το στεγνωτήριο είμαι πολύ ευχαριστημένη! Με εξυπηρετεί πάρα πολύ!

      Διαγραφή
    2. ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ REVIEW ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΓΝΩΤΗΡΙΟ...!!ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ? ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΔΕΣ ΔΙΑΦΟΡΑ? (ΕΝΝΟΩ ΑΥΞΗΣΗ...)

      Διαγραφή
    3. Αχ Μαρία, δεν γνωρίζω πολλά για το θέμα! Πάντως τα βγάζει σχετικά γρήγορα (περίπου 1,5 ώρα) και μην το ματιάσω μου, έχει βγει γερό!

      Διαγραφή
  2. Καλυτερο το αποτελεσμα σιγουρα αλλα και παλι ειμαι του πιο μινιμαλ σχετικα με το τι φαινεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτια μου προσωπικά δεν είμαι μινιμαλίστρια! Είναι υπέροχο που ξέρεις τι θέλεις, όπως κι εγώ! Ό,τι βολεύει τον καθέναν! Σε φιλώ!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips