Σάββατο 25 Απριλίου 2020

Η μαμά διαβάζει: Μαγειρεύω Eποχές




Το Μεταίχμιο μας έστειλε πριν λίγο καιρό το βιβλίο της Γωγώς Παπαδιονυσίου, ευρύτερα γνωστή ως MamaTsita, το Μαγειρεύω Εποχές. Είχα χρόνια να προσθέσω βιβλίο μαγειρικής στα ράφια μου! Πάμε να δούμε περί τίνος πρόκειται!!!


Η MamaTsita μαζί με την ομάδα των εκδόσεων Μεταίχμιο, δημιούργησαν ένα πολύ προσεγμένο βιβλίο, με τόσο όμορφες φωτογραφίες που μοιάζει με λεύκωμα! Το βιβλίο περιλαμβάνει 220 ιλουστρασιόν σελίδες, έχει διαστάσεις περίπου 21*27 εκ. και σκληρό εξώφυλλο.

Η MamaTsita μέσα στο βιβλίο της συνδύασε παραδοσιακές αλλά και πρωτότυπες συνταγές, αναμεμειγμένες με σχετικές ιστορίες από τα παιδικά και νεανικά της χρόνια. Παρόλο που σε ένα βιβλίο συνταγών, το σημαντικότερο είναι προφανώς οι νόστιμες συνταγές, ένα ευχάριστο ανάγνωσμα είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη! Κάνει το βιβλίο πιο οικείο κι απολαυστικό στους αναγνώστες.




Τι συνταγές, όμως, θα βρείτε μέσα σε αυτό;
Το βιβλίο είναι χωρισμένο σε δύο ενότητες: Φθινόπωρο/Χειμώνας και Άνοιξη/Καλοκαίρι. 




Η συγγραφέας μοιράζεται μαζί μας 64 συνταγές, η πλειοψηφία των οποίων σχετίζεται με συγκεκριμένα συστατικά. Κάποια από αυτά μας είναι πολύ γνώριμα, όπως το μήλο, το κολοκυθάκι και το αυγό και κάποια άλλα ίσως διστάζετε, όπως εγώ, να τα βάλετε στο φαγητό σας, όπως κουνουπίδι, η αγκινάρα και η μπάμια. Φυσικά, περιλαμβάνονται τόσο αλμυρές όσο και γλυκές δημιουργίες!





Προσωπικά, πιστεύω ότι το βιβλίο έχει συνταγές για όλα τα γούστα. Έχει και το κοκκινιστό μοσχαράκι, έχει και τα πράσα με σάλτσα κόκκινου κρασιού. Και το γλυκό του κουταλιού σταφύλι και το κέικ μανταρίνι χωρίς αλεύρι. 




Εγώ θεωρώ τον εαυτό μου σε γενικές γραμμές μια συντηρητική μαγείρισσα. Δεν απολαμβάνω ιδιαίτερα του πειραματισμούς (εκτός αν δεν έχω κάποιο υλικό και χρειάζεται να το αντικαταστήσω με κάτι άλλο) και τις συνταγές με υλικά με τα οποία δεν είμαι εξοικειωμένη να χρησιμοποιώ. Μου αρέσει να δοκιμάζω νέες συνταγές, απλά όχι πολύ μακριά από τις γεύσεις μας. Την πρώτη φορά που ξεφύλλισα το βιβλίο, βρήκα μόνο 3-4 συνταγές που θα έκανα με άνεση. Τη δεύτερη φορά βρήκα καμιά 20αριά. Τώρα που το ξεφυλλίζω και πάλι, νιώθω ανοιχτή σε ακόμη περισσότερες.




Πριν λίγο καιρό σας έδειξα στα social media το κείκ της μήλο-καρότο, συνταγή του βιβλίου, το οποίο είχε τεράστια επιτυχία! Βέβαια εγώ το έκανα σε κεκάκια, γιατί μας είναι πιο πρακτικά για κολατσιό και για να τρώγονται στο χέρι. Μου άρεσε πολύ γιατί τα κεκάκια δεν ήταν και πολύ υγρά, όπως είναι συνήθως τα κέικ μήλου. Είχαν τη σωστή υγρασία, έβαζες το μαχαίρι και έβγαινε στεγνό, έτσι ήξερα πότε ψήθηκαν πραγματικά! Και ήταν και ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ!





Επομένως, είτε θέλετε κάποιες παλιές και δοκιμασμένες συνταγές είτε κάτι νέο, πρωτότυπο αλλά και πάλι δοκιμασμένο, νομίζω πως το "Μαγειρεύω Εποχές" θα σας καλύψει. Είναι, ακόμη, κατά τη γνώμη μου, υπέροχο για δώρο για κάποιον που αγαπά τη μαγειρική, γιατί όπως σας είπα και παραπάνω, είναι μια πολυτελής έκδοση, κατά τη γνώμη μου πάντα!




Μπορείτε να βρείτε τη MamaTsita στο blog της, στο Instagram και στο Youtube. Το βιβλίο της μπορείτε να το προμηθευτείτε από εδώ.




Πώς σας φαίνεται το βιβλίο;
Εσείς έχετε κάποιο αγαπημένο βιβλίο μαγειρικής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips