Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2021

Οι στόχοι μου για το 2020: Τι κατάφερα τελικά;




Ο απολογισμός του 2020! Τι κατάφερα και σε ποιό βαθμό! 


Προσωπικοί
1. Να κάνω 15' την ημέρα γυμναστική στο σπίτι.



Τα πήγα πολύ καλά, αλλά θα ήθελα ακολουθώ ένα πιο σταθερό πρόγραμμα. Επίσης, το καλοκαίρι στα καθημερινά μας μπάνια προσπαθούσα να κολυμπώ αρκετά (οπότε το μετρούσα να γυμναστική) και τα πρωινά με καλό καιρό πήγαινα για λίγο περπάτημα, όταν τα παιδιά ήταν σχολείο! Το Νοέμβρη με τη δεύτερη καραντίνα σταμάτησα να είμαι αρκετά πειθαρχημένη, αλλά μου δίνω όλα τα ελαφρυντικά για το 2020, οπότε ο στόχος έχει ως έχει!!




2. Να μειώσω την ποσότητα φαγητού που καταναλώνω και να προσέξω ιδιαίτερα τα σνακς και το βραδινό μου φαγητό. 



Έκανα μια ιδιαίτερα φιλότιμη προσπάθεια! Έκοψα τα έτοιμα μπισκότα και τις σοκολάτες (μέχρι την καραντίνα του Νοεμβρίου, εκεί άρχισα ξανάνα τρώω χαζομάρες, αλλά τώρα το Γενάρη τις ξανάκοψα!), ξεκίνησα να τρώω κάθε βράδυ μια μεγάλη σαλάτα και να προσπαθώ να πίνω περισσότερο νερό. Μέχρι τη δεύτερη καραντίνα! Oh well!! Τουλάχιστον προσπάθησα και τα κατάφερα να μην πάρω βάρος στις καραντίνες, παρόλο που σίγουρα έχασα μυϊκή μάζα και πέταξα μεγαλύτερη κοιλίτσα!!




3. Να διαβάσω 12 βιβλία, ένα βιβλίο το μήνα και μόνο βιβλία που πραγματικά και ολόψυχα επιθυμώ να διαβάσω.



Ναι! Τα κατάφερα και διάβασα και περισσότερα! 14 σύνολο και ήταν βιβλία που πράγματι ήθελα πολύ να διαβάσω! Είμαι πολύ περήφανη γι' αυτό το κατόρθωμα!!




Μικρές κυρίες (από τη βιβλιοθήκη)
Γ' Χριστιανικόν Παρθεναγωγείον (από τη βιβλιοθήκη)
High Performance Habits (έρχεται παρουσίαση)
Χάπι-Εντ! (έρχεται παρουσίαση)
Η δύναμη του ΟΧΙ







Οικογενειακοί
4. Να αναθέσω και να μάθω στα παιδιά να κάνουν περισσότερες εργασίες μέσα στο σπίτι, καθώς και να εστιάσω στις ρουτίνες καθαριότητας (τακτοποιούμε τα πράγματα μας μετά το σχολείο, συμμαζεύουμε πριν τον ύπνο κλπ.).




Ναι, ασχοληθήκαμε πολύ στις ρουτίνες και μπορώ να πω ότι πλέον τα παιδιά γνωρίζουν τι αναμένεται από αυτά πριν ξεκινήσουν το απογευματινό τους παιχνίδι!


5. Να διδάξω στα παιδιά κάποιες πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες. Συγκεκριμένα, να τους μάθω κάποιες βασικές δεξιότητες ραψίματος, να τα προχωρήσω όσο καταφέρουμε στο μαγείρεμα, μέσω του προγράμματος Kids Cook Real Food, καθώς και να προχωρήσουμε το πρόγραμμα "Βήματα για τη ζωή", ένα πρόγραμμα διαχείρισης συναισθημάτων και κοινωνικών δεξιοτήτων, το οποίο κάνω σχεδόν κάθε χρόνο στο νηπιαγωγείο.




Ολοκληρώσαμε τον πρώτο κύκλο μαθημάτων μαγειρικής (για αρχάριους) και σε λίγες ημέρες θα ξεκινήσουμε τα μαθήματα του μέσου επιπέδου.




Ακόμη, ολοκληρώσαμε τα Βήματα για τη Ζωή! Θα σας γράψω αναλυτικά σε επόμενες αναρτήσεις και για τα 2 προγράμματα!


7. Να επαναφέρω το βραδινό διάβασμα και την προσευχή με τα παιδιά. Επίσης, να καθιερώσουμε το γαργαλητό πριν τον βραδινό ύπνο!



Ναι την προσευχή την επαναφέραμε, αλλά το γαργαλητό δεν ήταν καλή ιδέα πριν τον ύπνο, γιατί  μου ξεσηκόνονταν! Αντ' αυτού, τα γαργαλάω όπου τα βρω εύκαιρα!!


8. Να πηγαίνω μια φορά την εβδομάδα με τον άντρα μου για καφέ.



Ναι, τα καταφέραμε! Κάθε Παρασκευή πρωί ήταν η ώρα μας!! Μέχρι τη δεύτερη καραντίνα φυσικά! Βλέπετε πως η δεύτερη καραντίνα επέδρασε πάνω μου πιο αρνητικά σε σχέση με την πρώτη, παρόλο που τα χάρηκα πολύ και τα δυο κλεισίματα στο σπίτι!






Σπίτι/DIY

9. Να ξεκαθαρίσω και να οργανώσω εκ νέου τα πολλά έγγραφα μου (Νηπ/γείο, προσωπικά κλπ.), τα βιβλία μου καθώς και το χώρο που χρησιμοποιούμε ως αποθήκη.




Έκανα κάμποση δουλειά με το υλικό μου από το νηπιαγωγείο και έβγαλα για δόσιμο κάποια βιβλία μου. Επίσης, προχώρησα λίγο στην αποθήκη, αλλά δεν έχω κάνει ούτε τα μισά. Από τα βιβλία μου ξεκαθάρισα αρκετά και νιώθω πολύ καλά γι' αυτό! Ανάλαφρη, έτοιμη να διαβάσω μόνο όσα θέλω πολύ!!! Τώρα για να ασχοληθώ με το ξεκαθάρισμα περισσότερο, θα πρέπει να είμαι μόνη μου στο σπίτι, πράγμα που συνέβη ελάχιστα πέρυσι!!!


10. Να ράβω 2 ημέρες την εβδομάδα.



2 φορές πλέον είναι πολύ για το πρόγραμμα μου! Το μείωσα στη μία φορά την εβδομάδα, συγκεκριμένα κάθε Τρίτη! Εννοείται πως μέσα στην καταντίνα με τα παιδιά τριγύρω δεν άνοιξα ραπτομηχανή, αλλά έραβα μόνο ό,τι γινόταν στο χέρι!


Blogging

11. Να ανεβάζω 2 αναρτήσεις την εβδομάδα.
Στην πλειοψηφία των εβδομάδων τα κατάφερα! Δείτε εδώ όλες τις αναρτήσεις του 2020!


12. Να ηχογραφήσω 6 podcasts.
Μόνο 3 κατάφερα φίλοι μου! Αλλά και σε αυτό πρέπει να είμαι μόνη μου και φέτος ήμουν πιο πολύ "μαζί" από ποτέ!! Ακούστε τα όλα στο Anchor ή στο Spotify.


Σε γενικές γραμμές και με βάση τις συνθήκες του 2020, έκανα το καλύτερο που μπορούσα! Και αυτό είναι αρκετό!

Μείνετε συντονισμένοι! Ακολουθεί ανάρτηση με τη λέξη και τους στόχος του 2021!!!


Εσείς πώς τα πήγατε με τους στόχους του 2020;



2 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips