Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020

Η μαμά διαβάζει: Δεν έχουμε άλλο δρόμο από την αγάπη!




Επιτέλους, επανέρχομαι στο blog σε κανονικούς για την εποχή ρυθμούς και μάλιστα με μια βιβλιο-παρουσίαση που ξέρω πως την περιμένατε!!

Πριν λίγο καιρό, ολοκλήρωσα το βιβλίο "Δεν έχουμε άλλο δρόμο από την αγάπη", το οποίο κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Εν Πλω. Ίσως είδατε στα stories μου στο Instagram αποσπάσματα που ανέβαζα από τα πρωινά που το διάβαζα. Σε κάποιες μάλιστα αναγνώστριες, έκαναν τόση εντύπωση τα αποσπάσματα, που μου είπαν πως ήδη το αγόρασαν! Χαίρομαι γι΄αυτό, γιατί πιστεύω κι εγώ πως είναι ένα πολύ αξιόλογο και ωφέλιμο βιβλίο.

Το βιβλίο είναι ουσιαστικά ένα ανθολόγιο από 11 απομαγνητοφωνημένες ομιλίες του Μακαριστού Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου, τις οποίες συνέλεξε η κυρία Κυριακή Βλασερού και επιμελήθηκαν τη μετατροπή τους σε γραπτό λόγο οι εκδόσεις Εν Πλω.


Μερικές φορές ακούγεται και από χείλη Χριστιανών η φράση: "Ε, δεν μπορείς σήμερα να πηγαίνεις με τον Σταυρό στο χέρι!" (...) Εάν δεν πάμε με τον Σταυρό στο χέρι, θα πάμε με τον διάβολο στην καρδιά. Και γι' αυτό ζούμε ό,τι ζούμε σήμερα. 

Παλαιότερα είχε και πάλι τύχει να διαβάσω απομαγνητοφωνημένες ομιλίες, αλλά μου ήταν πολύ βαρετές. Αυτό το βιβλίο δεν έχει τίποτε κοινό με όσα παρόμοια έπεσαν ως τώρα στα χέρια μου. Ο λόγος του π. Παύλου είναι φωτιά!!! Ζωντανός, άμεσος, μιλάει απευθείας στην καρδιά σου, ξετρυπώνει και σου υποδεικνύει τον εγωισμό σου, το πάθος σου, το έλλειμμα της αγάπη σου! Και σε μαλώνει για να σε συνεφέρει, για να σε θεραπεύσει! Σαν να σου μιλάει ο αγαπητός σου πατέρας, με αγάπη και με αίσθημα ευθύνης για την ψυχή σου!


Όπου ο Λόγος του Θεού και ο λόγος ο δικός μου είναι αντίθετοι, πρέπει να κόψω το δικό μου θέλημα. (...) Θα έπρεπε να χαιρόμαστε, θα έπρεπε να ψάχνουμε να δούμε ποιό είναι το θέλημα του Θεού και να το εφαρμόζουμε στη ζωή μας με χαρά.

Προσωπικά, μου θύμισε τα βιβλία με τους λόγους του Αγίου Παϊσίου, γιατί κι εκείνος μιλούσε έτσι  άμεσα και απλά, χωρίς θεωρητικές φανφάρες. Εστίαζαν και οι δύο στην ουσία της θρησκείας μας, που δεν είναι άλλη από την αγάπη!

Τα θέματα που αγγίζει είναι πολλά, ανάμεσα τους η γονεϊκότητα, η φιλία, ο εγωισμός, την επιστήμη, οι νέοι, με κεντρικό άξονα όλων την αγάπη, όπως μας αφήνει να καταλάβουμε και ο τίτλος.


Η αγάπη, η στοργή, η τρυφερότητα είναι το "ναι" και η ευχαριστία στο Θεό. Θεέ μου, κοίταξε πόσο προσέχω αυτόν ή αυτή που μου έδωσες. Εμείς ανταγωνιζόμαστε ποιανού το θέλημα θα γίνει.
 
Το βιβλίο διαβάζεται πολύ εύκολα, ακόμα και μονορούφι. Εγώ, από την άλλη, το επέλεξα ως πρωινό ανάγνωσμα μαζί με την Π. Διαθήκη: διάβαζα 3 σελίδες την ημέρα και η αλήθεια είναι ότι έκανα μεγάλη προσπάθεια για να σταματώ στις τρεις!!


Δεν θα κρατήσω τίποτα μέσα μου για τον άλλον. Αν κάποια στιγμή μου πει ή κάνει κάτι που νομίζω ότι με θίγει, θα πάω αμέσως να εξηγηθώ και να συνδιαλλαγώ μαζί του. Θα του πω ευθέως: είπες αυτό και νομίζω το είπες για μένα.

Συγχαρητήρια στις εκδόσεις Εν Πλω για την επιμέλεια και την κυκλοφορία του βιβλίου "Δεν έχουμε άλλο δρόμο από την αγάπη!". Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!



Εσείς το έχετε διαβάσει;
Έχετε κάποιο άλλο ψυχωφελές ανάγνωσμα να μου προτείνετε;

2 σχόλια:

  1. Έχω να σου προτείνω το Σχεδόν Άγιοι ενός ρώσσου ιερομονάχου από τις ίδιες εκδόσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips