Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021

Οι στόχοι μου για το 2021!




 New year new me! Ή όπως λέει και αυτό το meme:




Ας μην χάνουμε το θάρρος μας! Ό,τι κάνουμε μέσα στη χρονιά προς τον στόχο μας, έστω και μικρό, κέρδος είναι κύριε Μπαμπινιώτη μου!! Να λοιπόν οι στόχοι μου για τη χρονιά, μετά τη χρονιά που ανακάτεψε το σύμπαν! Γεμάτη αβεβαιότητες και αυτή που μας έρχεται! 

(Να το πω στόχοι; Να το πω προσδοκίες; Ευχές;;; Θα το πω "στόχοι" για να τους δώσω μια δυναμική και στο τέλος της χρονιάς, πρώτα ο Θεός, θα τους πω όπως αλλιώς θέλω!!! Δικοί μου είναι, τους βάζω φωτιά και τους καίω άμα θέλω!!!)


Προσωπικοί
1. Να χάσω 3-4 κιλά με τη βοήθεια διατροφολόγου. Ήδη πήρα πρόγραμμα διατροφής και ξεκίνησα!
2. Να κάνω γυμναστική μισή ώρα τη μέρα, εκτός της Κυριακής.
3. Να δίνω προτεραιότητα στις ρουτίνες, έναντι της λίστας to-do.
4. Να διαβάσω 14 βιβλία. Τα 9 πρώτα τα έχω ήδη, ενώ τα άλλα 5 θα τα αγοράσω!


Οικογενειακοί
4. Να ολοκληρώσουμε την τάξη Kids Cook Real Food που είναι για όλες τις ηλικίες (8 μαθήματα) και τη μέση "intermediate" τάξη (άλλα 8 μαθήματα).
6. Να κάνουμε συνοπτικά όλα τα Βήματα για τη Ζωή από την αρχή.


Σπίτι, DIY, projects
7. Να κάνω backup όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο από τις συσκευές μου.
8. Να φτιάξω το οικογενειακό μας photobook για το 2020.
9. Να φτιάξω μερικές ταινίες με τα οικογενειακά μας βιντεάκια.
10. Να κάνω ένα καλό decluttering στην αποθήκη μας.


Blogging
11. Να φτιάξω ένα e-book μαζί με την πεταλουδίτσα μου.
12. Να δημιουργήσω έναν κατάλογο παιδικών βιβλίων, ανά ηλικία και ανά είδος.
13. Να δημιουργώ κάθε μήνα κι ένα νέο εκτυπώσιμο, με challenges και άλλα χρήσιμα πράγματα!
14. Να ανεβάζω ένα podcast το μήνα.


Μεγάλες προσδοκίες και φέτος! Μου αρέσουν όμως τα δύσκολα γιατί με κινητοποιούν!


Εσείς τι στόχους έχετε για το 2021;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips