Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Ματιά στην εβδομάδα μου #16: Επιστροφή στη δουλειά και άλλες περιπέτειες!




Αυτή την εβδομάδα έγιναν τόσα πολλά και δεν σας έγραψα τίποτε από αυτά στα social media! Πάνω που σκεφτόμουν να κάνω μια μεγάλη σύνοψη, λέω "τόσα που είναι, δεν ετοιμάζω καλύτερα μια ανάρτηση;" Και κάπως έτσι, γεννήθηκε το 16ο "Ματιά στην εβδομάδα μου", μια ενότητα στην οποία τελευταία φορά έγραψα το Δεκέμβρη του 2015! Να λοιπόν μερικά highlights από την εβδομάδα μας!


Την Κυριακή αγόρασα για πρώτη φορά από το metabook.gr δυο μεταχειρισμένα βιβλία αυτοβελτίωσης, σε άριστη κατάσταση και στα 2/3 της τιμής τους!




Επίσης, παίξαμε το αγαπημένου μου επιτραπέζιο από μικρή, από τα λίγα παιχνίδια που έχω από την παιδική μου ηλικία!




Και όπως σας έγραψα, καθώς τελείωσα αυτό το βιβλίο εφηβείας, ξεκίνησα αυτό αυτοβελτίωσης! Θα σας μιλήσω και για τα δύο εκτενέστερα κάποια στιγμή!







Αυτή την εβδομάδα ξεκίνησα δουλειά και βρίσκομαι ανάμεσα σε δυο κορυφαίες κατά τη γνώμη μου συναδέλφους, των οποίων τη δουλειά θαυμάζω απεριόριστα και χαίρομαι τόσο που έχω την ευκαιρία να μάθω από τους καλύτερους! Ήδη την Παρασκευή πήγαμε εκδρομή στο κοντινό μας αρχαιολογικό μουσείο!!






Όσον αφορά τις αποστολές της FlyLady για τα Χριστούγεννα, βρίσκομαι στην S-3! Αγόρασα όλο το βούτυρο που χρειάζομαι σε προσφορά (από το Lidl Lurpack, 2€ το ένα!), προμηθευτήκαμε μεταλλικά κουτάκια για να βάλουμε τα μπισκότα που θα χαρίσουμε, παρέλαβα και τύλιξα και τα τελευταία δώρα και σχεδόν ολοκληρώσαμε το γράψιμο των καρτών.




Για τη βαφτιστήρα μου!


Σας αρέσει η παντοφλίτσα μου;


Επειδή τα γιορτινά υλικά κατασκευών τα βάζω-βγάζω συνέχεια από το κουτί, τα τοποθέτησα σε έναν από τους αγαπημένους μου πλαστικούς φακέλους με ζιπ!




Ο Βασίλης ξεκίνησε τις σκανταλιές! Πλέον τα παιδιά ξυπνάνε χωρίς κόπο το πρωί, με τη μαγική φράση "έλα να δεις τι έκανε πάλι ο Βασίλης"!










Ο αντρούλης μου με έφτιαξε πάλι, αφού μου στέριωσε 2 ράφια πάνω από τη γωνιά μου! Και μάλιστα με φως από κάτω! Πόσο χάρηκα και πόσο τα βολεύτηκα δεν μπορείτε να φανταστείτε!!!




Ένα δείγμα του τι τρώνε τα παιδιά όταν ξεμένουμε από σπιτικά σνακ!




Η all creative κουνιάδα έφτιαξε αυτό το φανταστικό χιονάνθρωπο για την πόρτα της εισόδου μας και θα σας γράψω αναλυτικά σε επόμενη ανάρτηση όλες τις οικονομικές γιορτινές διακοσμήσεις μας!




Από το advent (σας έγραψα εδώ αναλυτικότερα) έχω να σας δείξω τα νηστίσιμα και πάρα πολύ τραγανά κουλουράκια λαδιού, τις καμπανούλες και τις μπάμπουσκες μας!






Εδώ η πεταλουδίτσα μου εύχεται Happy Birthday σε γκρίκλις!!!




Αυτά! Καλή εβδομάδα να έχουμε!
Εσείς πώς τα περάσατε;;

2 σχόλια:

  1. αμααααααν τι να γραψω πρωταααααα
    το φιδακι ειναι κ παραμενει κ θα μεινει το πιο αγαπημενο μου παιχνιδι
    με τα παιδια ειχαμε γελια κ κλαματα χαχχαχα οι κατασκευες τελειες ο χιονανθρωπος να δωσεις τα συγχαρητηρια μου... το ξωτικο συνεχιζει ακαθεκτο χαχχαχαα καλα να περνατεεεεεεεεε. αααα μπραβο για το μουσειο πρωτα να πηγαινουμε σ αυτα που ναι διπλα μας πραγματικα τα παιδια δεν γνωριζουν την ιστορια του τοπο μας κ ουτε καν του πιο ιδιαιτερου του μερους που μενουν... συνεχισε την προσπαθεια για γνωση μονο στα παιδια πιανει οι μεγαλοι ειναι αφασια!!! φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φιδάκι ήταν και δική μου αγάπη!! Χαχα οι μεγάλοι πρέπει να το θέλουν πολύ για να μάθουν κάτι καινούργιο ενώ τα παιδιά είναι σφουγγάρια από μόνα τους! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips