Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2018

Η πεταλουδίτσα έγινε 5! Το πάρτυ μας με θέμα τη ραπτική!



     Αντί για εισαγωγή, θα μοιραστώ μαζί σας πως προέκυψε το θέμα "ραπτική" ως κυρίαρχη επιλογή στα γενέθλια της πεταλουδίτσας μου! Δεν είναι αρχικά αυτό που νομίζετε, δηλαδή δεν επηρεάστηκε από την αγάπη μου για το ράψιμο, ούτε εγώ την έσπρωξα σε αυτό το θέμα (αν και θα ήθελα να μου κάνουν ένα τέτοιο πάρτι μια μέρα!!)


     Η ιστορία είναι λίγο διαφορετική και ίσως λίγο αστεία! Μέσα στην Άνοιξη κάποια στιγμή, η πεταλουδίτσα μου, μου ζήτησε να της αφηγηθώ μια ιστορία. Πώς μου ήρθε και της είπα την ιστορία της Αγίας Ταβιθά, η οποία ήταν μοδίστρα και έραβε ρούχα για τους φτωχούς και όταν εκείνη πέθανε, όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ευεργετήθηκαν από την αγία, πήγαν και παρακάλεσαν με δάκρυα τον απόστολο Πέτρο να την αναστήσει, ο οποίος έτυχε και βρισκόταν κοντά εκείνο το διάστημα. Πράγματι την ανέστησε και πολλοί άνθρωποι πίστεψαν στο Χριστό από αυτό το θαύμα.




     Στις μέρες μας, μια καταπληκτική γυναίκα ακολούθησε τα βήματα της Αγίας, όντας μοδίστρα και έχοντας την επιθυμία να μονάσει, μα τα πράγματα ήρθαν αλλιώς. Μια μέρα, της άφησαν έξω από την πόρτα της ένα μωρό κι εκείνη το κράτησε. Το ένα παιδί διαδέχτηκε το δεύτερο, έπειτα το τρίτο και εκείνη η γυναίκα με τη βοήθεια του Θεού και των ανθρώπων, ίδρυσε ένα ορφανοτροφείο θηλέων, που το ονόμασε "Αγία Ταβιθά"! Η "μανούλα" Άννα Τσεκούρα έζησε και πρόσφερε τεράστιο έργο στη Λιβαδειά, βοηθώντας πνευματικά όχι μόνο τα παιδιά του σπιτιού της, αλλά και πολλούς άλλους ανθρώπους με ομιλίες, γιορτές, κατασκηνώσεις κλπ. Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είμαι κι εγώ! Της χρωστάω πολλά!!!




     Η ιστορία άγγιξε πολύ την πεταλουδίτσα μου και κάποιο πρωινό που πηγαίναμε σχολείο με το αυτοκίνητο, τη ρώτησα και πάλι αν κατέληξε τι θέμα θα ήθελε να έχει το πάρτι της. "Ναι μαμά. Θέλω να κάνω πάρτι με θέμα την Αγία Ταβιθά!" Κόκκαλο η μάνα! Τι να της πω τώρα; Καταρχήν με συγκίνησε η καρδιά της και δεν ήθελα να την αποπάρω. Κατά δεύτερον, το θεωρούσα λίγο ασέβεια να κάνουμε πάρτι με θέμα μιαν Αγία και... τι; Να κάνουμε photo booth με την εικόνα της; Δεν ταίριαζε! Μια Αγία από μόνη της φέρνει κατάνυξη στην καρδιά και ένα πάρτι δεν έχει πνεύμα κατανυκτικό, αλλά κοσμικής χαράς και ευγνωμοσύνης θα έλεγα περισσότερο (μεγάλη συζήτηση άνοιξα τώρα). Προσπάθησα να της εξηγήσω πως δεν μπορούμε να κάνουμε πάρτι με θέμα την Αγία Ταβιθά, αλλά μπορούμε να κάνουμε πάρτι με την αγαπημένη ασχολία της Αγίας, το ράψιμο! Έτσι ξεκίνησαν όλα!!!


Το πρωί
     Η πεταλουδίτσα μου έχει το εξής υπέροχο χαρακτηριστικό: Όταν μια μέρα τη νιώθει ξεχωριστή, θέλει να κάνει ξεχωριστά πράγματα. Αυτό το έχει από μόνη της, δεν της το πέρασα εγώ. Εγώ έχω μια τάση να τα ισοπεδώνω όλα. Δηλαδή θέλω να κάνω τη ρουτίνα μου, να είμαι παραγωγική, ακόμη και στις ιδιαίτερες ημέρες. Είναι σημαντικό αυτό για μένα.

     Έτσι λοιπόν, είχε επιλέξει από μέρες τα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ για τα μαλλιά της για την ημέρα των γενεθλίων της και μου είχε παραγγείλει το πρωί ανήμερα των γενεθλίων της να ξυπνήσει και να είναι ανοιχτά τα φωτάκια-βατραχάκια που έχουμε κρεμασμένα πάνω από την μπαλκονόπορτα και για λόγους ασφαλείας δεν τα ανοίγουμε για πολλές ώρες γενικώς. Όπερ και εγένετο!!!



Της ετοίμασα και ένα λίγο πιο ιδιαίτερο πρωινό, κάτι που δεν το συνηθίζω αλλά είπα να το δοκιμάσω και να δω αν θα της αρέσει.




Η διακόσμηση
     Για τη διακόσμηση επέλεξα πουά μπαλόνια που ταιριάζουν ωραία πιστεύω με το κόνσεπτ "ράψιμο - Lalaloopsy".




     Για τον τοίχο πάνω από τον καναπέ του σαλονιού, σκέφτηκα να ετοιμάσω σημαιάκια από παλιά τζιν παντελόνια, οπότε να αξιοποιήσω λίγο και τα υφάσματα μου και να αδειάσει λίγο ο χώρος.




     Τα σημαιάκια τέλειωσαν πολύ πιο γρήγορα απ' ότι περίμενα και έδειξαν όμορφα πάνω από τον καναπέ. Έφτιαξα σε ένα σχοινί το "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"  και σε άλλο το όνομα της πεταλουδίτσας μου, ώστε το πρώτο να το χρησιμοποιώ και για το σαμψωνάκο.




Στον πλαϊνό τοίχο τοποθέτησα πιάτα πλαστικά σε φούξια-μωβ αποχρώσεις, τα οποία διακόσμησα ώστε να μοιάζουν με κουμπιά. Έγιναν πολύ όμορφα!!






     Για την είσοδο του σπιτιού έφτιαξα μια αφίσα "SEW, it's your birthday!" Να πω την αλήθεια, θέλω κι εγώ μια τέτοια αφίσα για το δωμάτιο μου!!!




Τέλος, το photo booth είχε κι αυτό πινελιές ραπτικής, με κολλημένα υφάσματα και χάρτινα κουμπιά!! Και εδώ άφησα την πεταλουδίτσα μου να βοηθήσει, γράφοντας το όνομα της με ακρυλικό χρώμα!




Η τούρτα
     Στο παρά πέντε των γενεθλίων και δεν είχαμε ακόμη καταλήξει σε τούρτα. Η πεταλουδίτσα μου ήθελε τούρτα black forest αλλά χωρίς κεράσι. Δηλαδή με γεύση κεράσι αλλά χωρίς κομμάτια. Ήμαρτον Κύριε! Έφαγα τον τόπο αλλά όπως καταλαβαίνετε δε βρήκα πουθενά τέτοια συνταγή. Έτσι, μου έδωσε την εναλλακτική της τούρτας με γέυση oreo cookies, που τελικά την έφτιαξα αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένη από το γευστικό αποτέλεσμα.




     Βρήκα τη συνταγή στο youtube και βασικά ούτε που θυμάμαι ποια ήταν, αν και δεν έχει σημασία εφόσον δεν έχω κανένα σκοπό να σας την προτείνω. Ουσιαστικά το παντεσπάνι ήταν τριμμένα oreo και γάλα, απ' όσο θυμάμαι. Δεν έγινε αφράτο για παντεσπάνι, παρόλο που είχε ακριβώς τη γεύση που ήθελε η πεταλουδίτσα μου.




Η γέμιση ήταν κρέμα γάλακτος, ζαχαρούχο, oreo σε τρίμμα και σε κομμάτια. Ωραία ήταν αλλά θα την προτιμούσα στην κατάψυξη σαν παγωτό!




Η διακόσμηση της τούρτας
     Το έχουμε ως θεσμό πλέον, να πηγαίνουμε στο τοπικό καφεκοπτείο, το οποίο έχει τα πάντα για τη ζαχαροπλαστική, καθώς και άπειρες καραμέλες και είναι το αγαπημένο μαγαζί της πεταλουδίτσας μου και ο γενεθλιάζων να επιλέγει τα διακοσμητικά που λαχταρά. Η πεταλουδίτσα μου αυτή τη φορά επέλεξε ζαχαρόπαστα σομόν και φούξια και πολύχρωμα sprinkles σε διάφορα σχεδιάκια. Πολύ όμορφα πράγματι!




     Ήθελε, επίσης, πάνω στην τούρτα της να έχει Lalaloopsy όπερ και εγένετο. Άλλωστε, ήξερα καλά ότι θα τις έπαιζε για πολύ καιρό μετά το πάρτι, αφού οι κουκλίτσες είναι από τα αγαπημένα της παιχνίδια.




Τα κουμπιά και ο φιόγκος ήταν δικής μου έμπνευσης, αλλά έδειξα στην πεταλουδίτσα μου πως να φτιάχνει κουμπιά και την άφησα να τα κάνει μόνη της. 




     Φυσικά δε βγήκαν τέλεια, αλλά αυτό δε μας ενοχλεί εφόσον είναι δικά της τα γενέθλια και εκείνη ήταν πολύ χαρούμενη που συμμετείχε στη διακόσμηση της τούρτας της και ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.




Το πάνω μέρος, δηλαδή η καρδιά και τα κουμπιά με τα δυο χρώματα, καθώς και οι Lalaloopsy που κάθονται πάνω στα κουμπιά ήταν δικής της έμπνευσης και ομολογώ ότι τα πέτυχε!





Το κεράκι επίσης το διάλεξε η ίδια και ήταν πράγματι πολύ χαριτωμένο!




Τα φαγητά
     Προσπάθησα να ετοιμάσω φαγητό οικονομικό μεν, χορταστικό δε, για τους 6 ενήλικες και τα 3 παιδιά που θα τρώγαμε. Ετοίμασα κοτόπουλο αλά κρεμ, από το οποίο δεν έμεινε σάλιο γιατί ήταν πεντανόστιμο (ακολούθησα περίπου αυτή τη συνταγή, μόνο που αντικατέστησα το λουκάνικο με φιλέτο στήθος και πρόσθεσα 2 κρέμες γάλακτος για μπόλικη σάλτσα) τα τέλεια πενιρλί τα οποία επίσης εξαφανίστηκαν, ρύζι μπασμάτι, το "ντιπ της κουμπάρας", ψωμί και χωριάτικη σαλάτα. Όλοι χόρτασαν και ευχαριστήθηκαν με το παραπάνω!








Τα δωράκια
Εκτός από τις Lalaloopsy που είχε πάνω στην τούρτα της, η πεταλουδίτσα μου απέκτησε για τα γενέθλια της και μια κουκλίτσα Glimmies Aquaria από την Giochi Preziosi. Η γοργονίτσα έχει δικό της ενυδρείο, το οποίο γεμίζεις με νερό, τη βυθίζεις μέσα κι εκείνη φωτίζει! Ατέλειωτο παιχνίδι!!!




     Για δωράκια του πάρτι, ετοίμασα χρωμοσελίδες με ραπτική και lalaloopsy και για το σαμψωνάκο με δεινόσαυρους και διάφορα άλλα αγαπημένα του θέματα. Επίσης, πρόσθεσα στα σακουλάκια τους μερικά washi tapes για τα κολάζ τους και φυσικά, αυτοκόλλητα!!!






     Επίσης, για τα κορίτσια χαντρούλες ξύλινες για να φτιάξουν τα δικά τους αξεσουάρ, στέκες για να τις διακοσμήσουν, καθώς και καμβά πλαστικό με βελόνα πλαστική για να κάνουν τις πρώτες τους απόπειρες στο κέντημα! Από αυτά δεν τις συγκίνησε τίποτε την ημέρα των γενεθλίων, αλλά τις επόμενες ημέρες τα αξιοποιήσαμε όλα!




     Τέλος, είχα ράψει backpacks από t-shirts για να τα ζωγραφίσουν τα παιδιά, αλλά έπαιζαν τόσο ωραία στο πάρτι μόνα τους, που δεν ήθελα να τους το χαλάσω! Έτσι, άφησα τη δραστηριότητα αυτή για ένα άλλο απόγευμα και η αλήθεια είναι ότι τα έφτιαξαν πολύ όμορφα!!!




Χρόνια πολλά πεταλουδίτσα μου!
Καλή σχολική χρονιά να έχεις!!




10 σχόλια:

  1. Όλα υπέροχα!!! Από την ιστορία της Αγίας Ταβιθά (ευκαιρία να τη μάθω κι εγώ), μέχρι τα δημιουργικά παιχνίδια!!! Χρόνια πολλά-πολλά κι ευλογημένα στην πεταλουδίτσα.....
    Υ.Γ. Στην Αθήνα υπάρχει φιλανθρωπική οργάνωση με το όνομα της Αγίας Ταβιθά, με στόχο τη συλλογή και διανομή ρούχων, σε όσους τα χρειάζονται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α μάλιστα! Δεν τη γνώριζα αυτή την οργάνωση! Στις περισσότερες ομάδες δε μαζεύουν πια ρούχα λόγω κορεσμού! Να είσαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο και καλό μήνα να έχουμε!
    όλα ήταν υπέροχα στο πάρτυ σας! να χαίρεστε την πεταλουδίτσα σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγκίνησες η αλήθεια είναι με την ιστορία της Αγίας αλλά και με την δική σου (αν και φαντάζομαι ότι αν την έγραφες θα είχεις πολλά να πεις! Το πάρτυ σας πραγματικά ήταν τόσο γλυκό και όλα από τα χεράκια σας βρε παιδί μου! Αγια και τα χέρια της μάνας! Χρόνια χρόνια της πολλά καλά! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια Κάλη μου είναι πως η ιστορία μου είναι μια ανάρτηση από μόνη της (ίσως και παραπάνω)! Χαίρομαι που σου άρεσε το πάρτυ μας! Μας αρέσουν τα χειροποίητα, τι να κάνουμε! Βέβαια η αλήθεια είναι ότι τα προτιμάμε ΚΑΙ για λόγους οικονομίας!! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. Τι υπέροχο πάρτι και τι έμπνευση! Πολύ συγκινητικό το πώς ξεκίνησε και πως ένιωσε η μικρούλα σου! Μπράβο και σε εσένα όμως μανούλα! Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις! Πολύχρονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι από έμπνευση είχαμε πολλή!!! Η πεταλουδίτσα μου είναι πολύ συναισθηματική αλλά δε φανερώνεται!!! Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραιο πάρτυ και τι πρωτοτυπο θέμα. Χαιρομαι που η μικρή μου αρχίζει να αγαπά την ραπτική. Ακολουθεί τα χνάρια της μαμάς. Για την γέμιση της τούρτας, δοκίμασε να χτυπήσεις στο μίξερ ζελέ κεράσι με κρέμα γάλακτος. Νομίζω θα πετύχεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Μου άρεσε πολύ η διακόσμηση όπως και τα δωράκια.Πολύχρονη η μικρή σου να είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου! Ελπίζω να κρατήσει η αγάπη της για το χειροποίητο και καθώς θα μεγαλώνει! Θα τη δοκιμάσω την πρόταση σου! Πρώτα σε κανένα γλυκό και αν πετύχει θα τη βάλω και σε τούρτα! Ευχαριστώ για την ιδέα και για τις ευχές σου!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips