Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2018

Τα 3α γενέθλια του σαμψωνάκου με θέμα PJmasks!!



     Όπως και στα δεύτερα, έτσι και στα τρίτα γενέθλια του σαμψωνάκου μου, ήμουν έγκυος. Μόνο που αυτή τη φορά το μωράκι ήρθε για να μείνει!

     Παρόλο που ήμουν στον τέταρο μήνα της εγκυμοσύνης, δούλευα και ένιωθα ήδη βαριά για το μήνα μου, ετοίμασα το πάρτι του γεμάτη χαρά, βάζοντας στην άκρη τους φόβους για την εγκυμοσύνη μου, αφού πέρυσι στα γενέθλια του, το μωρό το είχα ήδη χάσει, χωρίς να το ξέρω ακόμη.


     Το θέμα που επέλεξε ο σαμψωνάκος μου ήταν οι πυτζαμοήρωες φυσικά! Ένα παιδικό που από την πρώτη στιγμή που το είδαν, κόλλησαν! Και μπορώ να πω ότι καλά έκαναν, από την άποψη ότι είναι ένα παιδικό αρκετά προσεγμένο, δεν έχει βία και σε κάθε επεισόδιο θίγει διάφορα θέματα όπως η συνεργασία, η πίστη στον εαυτό μας κλπ.

     Ο αγαπημένος ήρωας του σαμψωνάκου μου είναι ο Catboy! Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό! Ένα αγόρι που φοράει μπλε στολή και τρέχει συνέχεια με σούπερ ταχύτητα δεν θα μπορούσε να τον αφήσει ασυγκίνητο!!! Το θέμα ήταν εύκολο και το Pinterest έχει ένα σωρό σχετικές ιδέες (δείτε τον δικό μου πίνακα εδώ)! Παρόλα αυτά, προσάρμοσα τα όσα είδα στο budget και στα υλικά που είχα στη διάθεση μου και είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα!


Η διακόσμηση
     Για την είσοδο έφτιαξα μια αφίσα "Welcome to the party hero" και πρόσθεσα στη λέξη "hero" μερικά χαρακτηριστικά από τους πυτζαμοήρωες! Μου άρεσε πολύ όπως βγήκε!!




     Πάνω από τον καναπέ κόλλησα λωρίδες από γκοφρέ χαρτί στα χρώματα των ηρώων και από πάνω τους ίδιους τους ήρωες, ζωγραφισμένους από τα παιδιά! Βλέπετε την Owlette με τα μαυρισμένα μάτια; Ο σαμψωνάκος μου τη ζωγράφισε! "Εγώ έτσι τη θέλω μαμά!". Εντάξει παιδί μου, άμα εσύ τη θες ζωγραφισμένη σαν τον Κοργιαλά σε συναυλία, ποια είμαι εγώ που θα σου φέρω αντίρρηση;;;




     Το photo booth είχε αρκετή δουλίτσα, μέχρι να κόψω και να κολλήσω τα κίτρινα παραθυράκια! Αλλά χαλάλι γιατί το κατευχαριστηθήκαμε! Εγώ από τη χαρά μου που ήμουν πάλι έγκυος, έβγαζα την κοιλιά φωτογραφίες!!!








Τα δωράκια
     Για δωράκια εκτύπωσα τις μάσκες των αγαπημένων ηρώων των αδερφοξαδερφών (μπορείτε να τις βρείτε από εδώ), μερικές σχετικές χρωμοσελίδες που τις σύρραψα σε βιβλιαράκια, βιβλία με χρωμοσελίδες και αυτοκόλλητα από το Spain Shop και από μια κάπα σούπερ ήρωα, τις οποίες έφτιαξα με το tutorial για την κάπα Anna/ιππότης. Όλα αυτά τα έβαλα σε σακουλάκια χάρτινα της μαναβικής και τα έκλεισα με αυτοκόλλητο.








Τα παιδιά τα κατευχαριστήθηκαν και ακόμη και σήμερα, 5 μήνες μετά, παίζουν με τις μάσκες και τις κάπες!!






Η τούρτα
     Για άλλη μια φορά επιλέξαμε να φτιάξουμε την τούρτα με μερέντα της Κάλης. Σταθερή αξία! Από πάνω έβαλα γλάσο λευκής σοκολάτας, μαζί με έναν τόνο μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής για να γίνει όσο σκούρο πρέπει και να μοιάζει με ουρανό!






     Πάνω και περιμετρικά έφτιαξα αστεράκια με ζαχαρόσπαστα με ειδικά κουπ πατ που αγόρασα μόνο γι' αυτό το σκοπό. Ούτως ή άλλως, σε θέμα χρημάτων, η ζαχαρόπαστα μαζί με τα κουπ πατ, μου ήρθαν μία η άλλη σε σχέση με άλλες εναλλακτικές διακόσμησης που είχα κατά νου.

     Επίσης, εκτύπωσα και πλαστικοποίησα τους πυτζαμοήρωες και έφτιαξα και ένα αρχηγείο από ρολό χαρτιού κουζίνας, μπεζ χαρτί και μαρκαδόρους!




Φαγητά δεν ετοίμασα λόγω του ότι δούλευα κιόλας, αλλά γι΄αυτό υπάρχουν τα delivery!!




Να μας ζήσεις σαμψωνάκο μου!
Να είσαι πάντα χαμογελαστός, τρυφερός και γεμάτος ενέργεια!!!





8 σχόλια:

  1. Απλά υπέροχα!!! Γεια στα χεράκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου κορίτσι μου τέλεια όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που μου σχολίασες γιατί έτσι γνώρισα και το όμορφο blog σου! Τα φιλιά μου! Θα τα λέμε!

      Διαγραφή
  3. Καλέ τί τέλεια γενέθλια! Καλά το λέω εγώ, όταν υπάρχει φαντασία! Μπράβο σου και μπράβο σου! Να χαίρεσαι τον μικρούλι και να τον καμαρώνεις! Με το καλό κι εσύ για το νέο μέλος! Θερμές ευχαριστίες για την αναφορά της συνταγής! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου σε ευχαριστώ για τις ευχές και για τα καλά σου λόγια! Η συνταγή σου είναι πλέον κλασική Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  4. Να τα εκατοστήσει ο μικρούλης και να είναι πάντα χαρούμενος όπως αυτη τη μέρα! Πολύ όμορφες ιδεες για το πάρτι σας!! Η αλήθεια είναι ότι τα δικά μου μεγάλωσαν πια και δεν τους ξέρω αυτούς τους ήρωες, αλλά είναι καλό να επιλέγουν αυτούς που δεν έχουν βία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου σ' ευχαριστώ! Που να τους ξέρεις, αφού συνέχεια βγαίνουν άλλοι! Εγώ και να χάσω κανέναν, λόγω του ότι δεν παρακολουθούμε με τα παιδιά προγράμματα στην τηλεόραση, μου τον μαθαίνουν τσ παιδιά στο νηπιαγωγείο! Οπότε είμαι πάντα ενημερωμένη! Την καλημερα μου!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips