Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

Αναβάθμισε το: Πώς χρησιμοποιώ τα σιδερότυπα!



     Σιδερότυπα (ή αλλιώς θερμοκολλητικά μπαλώματα): ο πιο απλός τρόπος για να καλύψεις έναν λεκέ ή ένα μικρό μπάλωμα ή απλώς να διακοσμήσεις ένα ρούχο! ΑΓΑΠΩ τα σιδερότυπα και τα χρησιμοποιώ ΠΟΛΥ!





     Τα σιδερότυπα είναι υφασμάτινα σχέδια που από την πίσω πλευρά τους έχουν κόλλα, η οποία ενεργοποιείται με τη ζέστη και τον ατμό! Κάποια σιδερότυπα περιμετρικά έχουν γαζί, ενώ κάποια άλλα όχι. Κάποια είναι στρογγυλά, κάποια οβάλ και κάποια έχουν το περίγραμμα του ήρωα που αποτυπώνουν!

Ελάτε να σας δείξω πώς τα χρησιμοποιώ και πόσο εύκολα μπορείτε κι εσείς να τα χρησιμοποιήσετε!

1. Αν το ρούχο μου έχει σκίσιμο, φροντίζω πρώτα να το ράψω, αλλά θα προσπαθήσω το ράψιμο να είναι όσο το δυνατόν επίπεδο, γιατί διαφορετικά θα φαίνεται ανάγλυφο εκείνο το σημείο πάνω από το σιδερότυπο!


Χωρίς ψεγάδι. Απλώς θέλουμε να τη διακοσμήσουμε!


Με ψεγάδι. Θέλουμε να το καλύψουμε.


Τα υλικά μου.


2. Τοποθετώ τα σιδερότυπα στο σημείο που επιθυμώ ακριβώς και τα σιδερώνω για 30'' με ατμό και με πανάκι βαμβακερό από πάνω. Έπειτα επαναλαμβάνω για 30'' από τη μέσα μεριά του ρούχου, αλλά χωρίς πανάκι.






3. Αν το σιδερότυπο δεν έχει ραφή περιμετρικά, τότε θα το γαζώσω στη ραπτομηχανή ώστε να γίνει απόλυτα σταθερό.


Οι ρυθμίσεις του γαζιού.


Το αποτέλεσμα.


Έτοιμο!! Γελοία εύκολο;;;








Σημείωση 1η: Αν το σιδερότυπο έχει ραφή περιμετρικά, δεν θα είναι εύκολο να το γαζώσετε. Αν δε χρησιμοποιείτε στεγνωτήριο, δε χρειάζεται καν γάζωμα. Απλά καλό είναι να το σιδερώνετε κάθε φορά αφού στεγνώσει.

Αν πάλι έχετε στεγνωτήριο, το αγάζωτο σιδερότυπο δεν πρόκειται να σταθεί! Πάρτε λοιπόν βελόνα και ασορτί κλωστή και ράψτε το περιμετρικά με το χέρι.





Σημείωση 2η: Προμηθεύουμαι τα σιδερότυπα μου από το μαγαζάκι ραπτικής της γειτονιάς μου, γιατί έχει πολύ καλής ποιότητας οβαλ υφασμάτινα ζευγάρια χωρίς ραφή, με τα οποία μπορώ πολύ εύκολα και γρήγορα να καλύψω τα γόνατα.





     Όμως, δεν ξεχνάω να προμηθευτώ και από τα Lild κάθε φορά που φέρνει. Τα έχει πολύ πιο φθηνά, φέρνει συνήθως ήρωες που αρέσουν στα παιδιά όπως Frozen, Spiderman, Minnie, Cars, Hello Kitty, Winnie και τις τελευταίες φορές έχει φέρει και σιδερότυπα χωρίς ραφή γύρω γύρω, οπότε δε χρειάζονται να τα ράψω στο χέρι.


Βλέπετε σε πόσα ρούχα τα έχω βάλει; Και αυτά είναι μόνο κάποια!








     Αυτή την τελευταία φουστίτσα την έφτιαξα κόβοντας ένα παλιό μπλουζάκι του άντρα μου και προσθέτοντας πάνω του τα διακοσμητικά που μου ζήτησε η πεταλουδίτσα μου, στη διάταξη που τα ζήτησε! Τουλάχιστον να είμαι σίγουρη ότι είναι στα γούστα της και ότι θα τη φορέσει!! Προς το παρόν δεν την έραψα τη γατούλα γιατί βαριόμουν, αλλά το χειμώνα δε θα το γλιτώσω (αν θα της αρέσει ως τότε)!!




Εσείς χρησιμοποιείτε σιδερότυπα;
Αν όχι, τι λέτε, ψήνεστε να τα δοκιμάσετε;




6 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα;! Που βρίσκουμε σιδερότυπα; Στείλε μου σε μήνυμα αν θέλεις. Ευχαριστώ! Πολύ χρήσιμη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να βρεις στα Lidl όπου φέρνει κατά διαστήματα και στο μαγαζί με είδη ραπτικής της γειτονιάς! Φυσικά έχει και στο ίντερνετ πολλά σχέδια αν κάνεις μια αναζήτηση στο google!

      Διαγραφή
  2. Με δυο αγορια που δεν αφηνουν παντελονι για παντελονι χωρις να το σκισουν...τα χρησιμοποιω ολη την ωρα!παντα ομως με ραψιμο γυρω γυρω γιατι με τα πλυσιματα ξεκολλανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφωνώ μαζί σου ότι το ράψιμο είναι ο καλύτερος τρόπος!! Εγώ το αποφεύγω όπου μπορώ, σε όσα δηλαδή δεν τα πλένω συχνά ή τα σιδερώνω και δεν τα βάζω στεγνωτήριο, για να προφυλάσσω όσο μπορώ τα χεράκια μου (αλλά και επειδή βαριέμαι, η αλήθεια να λέγεται)!!

      Διαγραφή
  3. Φοβερη ιδεα!!δεν το είχα σκεφτει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips