Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Podcast #5: Μυστικά για ευκολότερα σχολικά ξυπνήματα!




Ανήκετε στις μαμάδες που κάθε πρωί δίνουν μια μικρή μάχη για να ετοιμάσουν τα παιδάκια τους για το σχολείο; Μήπως ζείτε δράματα μπροστά στη ντουλάπα ή σας τρώει η γκρίνια και καταλήγετε να φεύγετε από το σπίτι με νεύρα και φωνές;

Αυτό το podcast είναι αφιερωμένο σε εσάς! 7 tips που θα κάνουν τα πρωινά σας με τα παιδιά λίγο ευκολότερα και πιο ευχάριστα!


Ακούστε το εδώ:




Αν διαβάζετε αυτή την ανάρτηση μέσω e-mail, ίσως δε σας εμφανίζεται το podcast. Αν συμβαίνει αυτό, πατήστε στον τίτλο της ανάρτησης και θα βγείτε στην κανονική σελίδα, απ' όπου θα μπορείτε να ακούσετε.


Όπως σας αναφέρω και στο πρώτο επεισόδιο, κάθε podcast θα ανεβαίνει σε ξεχωριστή ανάρτηση, στην οποία και θα σας γράφω τυχόν links ή κείμενα στα οποία κάνω αναφορά.

Όλα τα podcasts θα τα βρίσκετε μαζεμένα στην ετικέτα "podcast" και στο αντίστοιχο εικονίδιο στα δεξιά του blog!

Μπορείτε να βρείτε το "Κορίτσι Μάλαμα Podcast" εκτός από το Anchor και στις πλατφόρμες BreakerPocket CastsGoogle PodcastsRadio Public και Spotify.

Όλες αυτές είναι εφαρμογές, τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε στο κινητό ή το tablet σας. Aφού εγγραφείτε στο podcast μου (όπως και σε άλλα podcasts που μπορεί να βρείτε ενδιαφέροντα), ενδεχομένως να σας έρχεται ειδοποίηση για κάθε νέο επεισόδιο που ανεβαίνει (σίγουρα θα το βρίσκετε στη "βιβλιοθήκη" σας) και θα μπορείτε να το ακούσετε και απευθείας από την εφαρμογή. Αν σας βολεύει κάτι τέτοιο, σας προτείνω την εφαρμογή Anchor και Spotify, από την οποία μπορείτε να ακούσετε και ωραία τραγουδάκια και μουσικούλα!

Μην ξεχάσετε να μου πείτε τη γνώμη σας για το επεισόδιο, καθώς και να το μοιραστείτε στα social media, ώστε να το μάθουν περισσότερα άτομα που μπορεί να τους ενδιαφέρει!


Σχετικά links:




Καλή ακρόαση!
Περιμένω τα σχόλια σας!


4 σχόλια:

  1. Φοβερές και άκρως αποτελεσματικές συμβουλές! Μου έχουν λείψει τα podcast σου αλλά κατανοώ την τρίτεκνη εργαζόμενη, μάνα, σύζυγο και νοικοκυρά (χωρίς βοήθεια!)....Ευτυχώς στη δική μας οικογένεια δεν έχουμε δύσκολα παιδικά ή ενήλικα ξυπνήματα....και αυτό πιστεύω οφείλεται στις ρουτίνες που έχουμε με το καιρό δει ότι μας έχουν βολέψει και έχουμε καθιερώσει πλέον. Μας έχει βοηθήσει το ήρεμο βραδινό τελετουργικό μας που το ακολουθούμε με ευλάβεια, η προετοιμασία των πραγμάτων που πρόκειται να πάρουμε μαζί μας από το βράδυ, και των φαγητών και σνακ σε τάπερ αποβραδίς. Εκείνο όμως που αποδεικνύεται πραγματικά σωτήριο είναι ότι στο σχολείο μας φοράμε στολές που τροποποιούνται ανάλογα με τις εποχές! Να λοιπόν κάτι καλό που υπήρχε τα παλαιότερα χρόνια: περισσότερη ξενοιασιά για τη μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχήν Αλεξάνδρα, είμαι πολύ ενθουσιασμένη που υπάρχει ένας άνθρωπος που του λείπουν τα podcasts!!! Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι!!! Σε ευχαριστώ πολύ για τη θετικά ανατροφοδότηση!

      Χαίρομαι επίσης που διαβάζω ότι και άλλες μανούλες έχουν έτσι όμορφες ρουτίνες και οργάνωση, παίρνω έμπνευση κι εγώ!!!

      Αυτό με τις στολές το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές, το θεωρώ πολύ καλύτερο από το να φοράει ο καθένας ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ και να υπάρχουν συγκρίσεις, ζήλιες και διαχωρισμοί! Χώρια το πρακτικό κομμάτι που αναφέρεις! Τα φιλιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Άλλο ένα υπέροχο επεισόδιο! Μου αρέσουν τόσο πολύ τα απλά αλλά ουσιαστικά λόγια σου Ευτέρπη μου. Σε ευχαριστούμε!
    Μαρία-Η Κόκκινη Καμέλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το επεισόδιο σου! Γενικά μου αρέσει να μαθαίνω για να το παίζω έξυπνος μετά σε όλους τους φίλους μου που έχουν παιδιά χαχ! Βέβαια θα μου χρειαστούν και εμένα κάποια στιγμή μελλοντικά.

    Νομίζω πως η βραδινή προετοιμασία είναι από τα σημαντικότερα για το πρωί. Αν έχεις το πρωί να ψάξεις για βιβλία, να φτιάξεις το πρόγραμμα σου, να βρεις τι ρούχα θα φορέσεις και πάει λέγοντας, καθυστερείς αρκετά και συχνά δεν είσαι και στην ώρα σου. Η μητέρα μας έτεινε να μας βάζει με το εξής πρόγραμμα: Αν προετοιμαστείτε από το βράδυ και είστε έτοιμοι για το πρωί, θα κοιμηθείτε παραπάνω. Αν όχι, θα σας ξυπνήσω νωρίτερα. Αμ τι καλά είμαστε έτοιμοι όλοι μας από το βράδυ (άσχετα που πάλι μας ξυπνούσε και πάλι νωρίς χαχα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips