Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018

Τάδε έφη... Πεταλουδίτσα! Vol. 5




     Καιρό είχα να σας ανεβάσω ατάκες της πεταλουδίτσας μου! Μάλιστα, οι δύο πρώτες που σας γράφω τις έχει πει τουλάχιστον ένα χρόνο πριν! Δε θα σας πω περισσότερα, let πεταλουδίτσα do the talking!!


Πετ.: Εδώ είναι η Παναγιά με τον Άγγελο και η Παναγιά κρατάει μια απόδειξη!

***

Πετ.: Θα ήθελες κι εσύ να ήσουνα παιδί;
Εγώ: Ναι, αλλά μου αρέσει και που είμαι μεγάλη!
(Παύση... σκέφτεται γιατί να θέλω άραγε να είμαι μεγάλη)
Πετ.: Επειδή μπορείς να κάνεις μεγαλύτερες μπουκιές όταν τρως;


***

Πετ.: Μαμά, ο Σ. είπε ότι θα πάρει όλα μου τα παιχνίδια και θα τα πετάξει στη λίμνη!
Εγώ: Πήγαινε να κοιμηθείς γιατί έχει πάει 4 η ώρα και στις 5 θα σε ξυπνήσω και δε θα έχεις ξεκουραστεί.
Πετ.: Γιούπι!!! Γιούπι!!!
Σαμψ: Τι είπε;
Πετ.: Είπε ότι το απόγευμα θα φάμε παγωτό!!!!


***

(Η πεταλουδίτσα μου έχει τη συνήθεια να κάθεται να τρώει με το ένα πόδι στην καρέκλα και με το άλλο στο πάτωμα! Όταν τη βλέπω να το κάνει αυτό, της λέω ότι είναι σαν να κάθεται στο μπαρ και τη μαλώνω για να κόψει αυτή την κακή συνήθεια να κάθεται στραβά!)
Εγώ: Πάλι κάθεσαι στο μπαρ; Όταν κάθεσαι στο μπαρ στραβώνει η πλάτη σου.
Πετ.: Ναι. (Παύση). Γι αυτό δεν πρέπει να ανοίγουν μπαρ!

***

Συμβολικό παιχνίδι στο νηπιαγωγείο:
Μ.: Το παιδί μου είναι νεκρό!
Πετ.: Δεν μπορώ να κάνω καλά τους νεκρούς!

***

Πετ.: Μαμά, έχεις καλή ζωή με τα παιδιά.
Εγώ: Τι εννοείς;
Πετ.: Εννοώ ότι ξέρεις να μεγαλώνεις καλά τα παιδιά!
Εγώ: Χαίρομαι που το λες εσύ αυτό, γιατί σημαίνει ότι είσαι ευτυχισμένη.
Πετ.: Ναι, είμαι. Και μου αρέσει πολύ αυτό!
Εγώ: Αυτή είναι η καλύτερη φιλοφρόνηση που μου έχουν κάνει!
Πετ.: Το πιστεύω, μαμά!

***

Εγώ: Στους αμερικάνους αρέσουν τα burgers.
Πετ.: (Παύση) Κι εγώ νόμιζα ότι τους αρέσουν αυτοί που τρώνε τους ευχούληδες (bergains)!!


***

Πετ.: Μπεμπούλα!
Ζουζ.: Θεία με λέει μπεμπούλα!
Πετ.: Βρε, σε λέω έτσι επειδή σε αγαπάω!
Εγώ: Ναι αλλά επειδή την αγαπάς κι επειδή δεν της αρέσει να τη λες έτσι, πρέπει να μην τη λες!
Πετ.: Καλά, δε σε αγαπάω!

10 σχόλια:

  1. Αχαχαχα! Τέλεια!!!
    Δεν ξέρεις από πού θα έρθει η ατάκα!
    Να είστε καλά και να γεμίζετε σελίδες ολόκληρες από τέτοιους διαλόγους! (Για να απολαμβάνουμε κι εμείς!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως δεν ξέρω από που μου έρχονται κάθε φορά!!! Ηθικό δίδαγμα: πρέπει πάντα να κουβαλάς χαρτί και στυλό! Ευχαριστούμε για τις ευχές σου!

      Διαγραφή
  2. απολαυσηηηηηηηηηηηηηηη γραφε γραφεεεεεεεεε αξια ανεκτιμητη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκά που τα λένε τα παιδιά και τι αθώα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχααχχαχαα απιστευτη η μικρη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips