Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Τάδε έφη... Σαμψωνάκος! Vol. 2




     Μετά τις ατάκες της πεταλουδίτσας μου, σειρά έχει ο σαμψωνάκος! Τι γέλια κάνουμε με αυτό το παιδί! Είναι ο πλακατζής της οικογένειας και η χαρά της ζωής! Και όπως θα καταλάβετε από τις τελευταίες του ατάκες, είναι και οικογενειάρχης το καμάρι μου!



Το ιππικό είναι κάτι γουρούνια ναιιιι;;;; (τώρα από που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα, δεν μπορώ να καταλάβω)

***

Τη μέρα που της πεταλουδίτσας μου άρχισε να της κουνιέται ένα δόντι:
Σαμψ.: Μαμά, υπάρχει και μια νεράιδα των δοντιών!
Εγώ: Ναι;
Σαμψ.: Ναι! Και θα έρθει το βράδυ στον ύπνο της και θα της φέρει ένα καινούργιο δόντι! Αλλά πώς θα το κολλήσει; Με κόλλα;... (το σκέφτεται) Μαμά! Υπάρχει μια κόλλα για τα δόντια! (μόνο που αυτή είναι για μασέλες)

***

Σαμψ.: Κουνιέται κι εμένα ένα δόντι.
Εγώ: Δε σου κουνιέται.
Σαμψ.: Τότε μου κουνιέται η γλώσσα! (εντάξει τουλάχιστον κάτι σου κουνιέται)

***

Τρέχω πολύ γρήγορα, είμαι ο Aerius! (άντε και εις ανώτερα, να σε δω και Mucosolvan!)

***

Σαμψ.: Τα τέρατα δεν υπάρχουν ε, μαμά;
Εγώ: Όχι δεν υπάρχουν.
Σαμψ.: Υπάρχουν!
Εγώ: Έχεις δει ποτέ κανένα;
Σαμψ.: Ναι! Μια φορά που ήμουνα μωρό είχα δει ένα στο κρεβάτι μου και το σκότωσα με το σπαθί μου!
Εγώ: Άρα δεν υπάρχουν, αφού το σκότωσες!
Σαμψ.: Όχι, υπάρχουν όλα εκτός από ένα! (με κατατρόπωσε)

***

Μαμά, πάνω από το σχολείο μου είναι κολλημένο ένα άλλο σχολείο που πάνε τα μωρά! (έχει σκεπτικό δεν μπορείτε να πείτε)

***

Εγώ: Τι σου αρέσει πιο πολύ στα Χριστούγεννα;
Σαμψ.: Μου αρέσει που θα χιονίσει και θα φτιάξουμε ένα βουνό από χιόνι!
Εγώ: Και άμα δε χιονίσει;
Σαμψ.: Δεν ξέρω, θα δούμε! (αυτό θα πει large)

***

Μαμά, πάρε τη σκοτωνώστρα να σκοτώσεις αυτή τη μύγα! (πλέον τη λέω κι εγώ σκοτωνώστρα, είναι πιο περιγραφική λέξη)

***

Καθώς έπαιζε τον σύζυγο και σούπερ ήρωα, λέει στη "γυναίκα" του:
Αγάπη μου κοίτα τι μεγάλο σπαθί έχω! (ο Freud να σχολιάσει εδώ)

***

Στο ίδιο παιχνίδι:
Μας άφησαν οι γυναίκες μας να έρθουμε στο πάρτι! (που τα είδε αυτά δεν ξέρω!)




6 σχόλια:

  1. Με έκανες και γέλασα. Τα παιδιά μπορούν να σε εντυπωσιάσουν, ξαφνιάσουν με τον τρόπο που σκεφτονται. Μοναδικός ο μικρούλης σου! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι σε ξαφνιάζουν με τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τον κόσμο! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Ε, μα είναι τετραπέρατα τα άτιμα!!!
    Να τον χαίρεσαι, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι και που είσαι ακόμα! Η πεταλουδίτσα μου που είναι 5,5 μας καραφλιάζει με τα μεγαλίστικα της!!

      Διαγραφή
  3. Ποσο ειναι ο μικρός σου και λεει τετοια μαργαριταρια;;;;Θυμαμαι τα μικρα μας ηταν κοντα.Απίστευτος,γέλασα παρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Μάρτιο γίνεται 4! Άσε έχει λυθεί η γλώσσα του και κάνει και φοβερές πλάκες!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips