Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

Οι 11 αρχές της FlyLady!




     Η FlyLady έχει 11 αρχές που θα σας βοηθήσουν να ξεκινήσετε να πετάτε! Μπορείτε να τις τυπώσετε και να τις τοποθετήσετε κάπου ώστε να τις βλέπετε κάθε μέρα! Μπορείτε, επίσης, να εκτυπώσετε την παραπάνω εικόνα, η οποία περιέχει και τις 11 αρχές και στην Αμερική είναι viral! Το πρωτότυπο κείμενο στα αγγλικά μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.



1. Κράτα το νεροχύτη σου καθαρό και αστραφτερό.
2. Ντύσου κάθε πρωί, ακόμη κι αν δε νιώθεις ότι θες να το κάνεις. Μην ξεχνάς να φορέσεις και παπούτσια.
3. Κάνε την πρωινή και βραδινή σου ρουτίνα κάθε μέρα.
4. Μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να αποσυντονίζεται από τον υπολογιστή.
5. Μάζεψε ό,τι ακαταστασία κάνεις. Αν βγάλεις κάτι έξω, βάλτο ξανά στη θέση του.
6. Προσπάθησε να μην κάνεις δυο πράγματα ταυτόχρονα. ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗ ΦΟΡΑ.
7. Μη βγάζεις έξω περισσότερα από όσα μπορείς να μαζέψεις μέσα σε μια ώρα.
8. Κάνε κάτι για σένα κάθε πρωί και κάθε βράδυ.
9. Εργάσου όσο πιο γρήγορα μπορείς για να τελειώσεις τη δουλειά σου. Έτσι θα έχεις περισσότερο χρόνο μετά για να παίξεις.
10. Χαμογέλα ακόμη κι αν δεν το νιώθεις. Είναι μεταδοτικό. Ρύθμισε τον εγκέφαλο σου ώστε να είσαι χαρούμενη και θα είσαι.
11. Μην ξεχνάς να γελάς κάθε μέρα. Περιποιήσου τον εαυτό σου. Το αξίζεις!



4 σχόλια:

  1. Ενθαρρυντικοί οι κανόνες Τριαντάφυλλένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κι εμένα με βοηθά πολύ να τους ξαναθυμάμαι που και που!!

      Διαγραφή
  2. Χρήσιμοι όλοι οι κανόνες! Αυτό το νούμερο 5 πολύ με δυσκολεύει αλλά το παλεύω λίγο λίγο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 5 κι εγώ ποτέ δεν το είχα και ακόμη δεν το έχω!! Δεν ξέρω γιατί και όσο από μικρή προσπαθούσε η μαμά μου να μου το μάθει... Εν τω μεταξύ η μαμά μου την έχει αυτή τη συνήθεια! Τι να πω! Ο καθένας αντιμετωπίζει μάλλον διαφορετικές δυσκολίες!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips