Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

Η καλοκαιρινή μου bucket list για το 2021 (& πώς τα πήγα με την ανοιξιάτικη)

 


Πέρασε κι η Άνοιξη με μιαν ανάσα!!! Δόξα τω Θεώ που το καλοκαιράκι μας βρήκε γερούς και δυνατούς!

Να τι έκανα και τι δεν έκανα από την ανοιξιάτικη bucket list μου!


1. Να διαβάσω "Το μυστήριο της εν Χριστώ συζυγίας".
Έχω διαβάσει το 1/4 περίπου!




2. Να διαβάσω το "21 ευκαιρίες για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου".
Το διάβασα! Έμαθα κάποια πράγματα αλλά κάποιες φιλοσοφίες δεν μου ταίριαξαν! Το περίμενα πιο ενδιαφέρον!

3. Να διαβάσω το "Η ζωγραφική στο Νηπιαγωγείο".
Το διάβασα! Και ήταν από τα καλύτερα αναγνώσματα του 2021! Το προτείνω σε κάθε εκπαιδευτικό πρωτοβάθμιας και σε κάθε μαμά που της αρέσουν τα καλλιτεχνικά!

4. Να κάνω back up όλες τις φωτογραφίες από το κινητό μου και να αποδεσμεύσω πολύτιμο χώρο.
Ναι, το έκανα!!!

5. Να ετοιμάσω το party του σαμψωνάκου!
Ναι!!!!! Πάρτι Black Panther, έρχεται και ανάρτηση!!!




6. Να φτιάξω το οικογενειακό μας photobook για το 2020.
Ναι!!! Παιδεύτηκα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γιατί το πρόγραμμα του MyIkona άλλαξε, αλλά το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά υπέροχο!!!

7. Να κάνουμε τα 8 μαθήματα του προγράμματος Kids Cook Real Food από την ενότητα All kids (δηλαδή μαθήματα ανεξαρτήτου ηλικίας και επιπέδου).
Κάναμε τα 3 από την τάξη all kids, το intermedite δεν το ξεκινήσαμε ακόμη!




8. Να ολοκληρώσω το γαλάζιο καλάθι.
Το γαλάζιο καλάθι μετατράπηκε σε Sunday Basket, τουτέστιν άλλαξα το σύστημα με το οποίο διαχειρίζομαι τα χαρτιά μου!!! Θα σας γράψω περισσότερα όταν το δουλέψω για κάποιους μήνες και πάρω το κολάι, αλλά ως τότε μπορείτε να δείτε εδώ σχετικά βιντεάκια (είναι στα αγγλικά).




9. Να αποθηκεύσω όλα τα μικρότερα και μεγαλύτερα ρούχα των παιδιών σε σακούλες κενού αέρος.
Ναι, το έκανα!!! Αλλά οι σακούλες ήταν ψευτέξ και ξαναφούσκωσαν!!! Θα επαναλάβω τη διαδικασία όταν αγοράσω αξιοπρεπείς σακούλες αέρος από τα Ικέα!!! Τουλάχιστον είναι διαχωρισμένα ανά ηλικία και ανά φύλο!

10. Να προσθέσω λάστιχο σε 2 σεντόνια.
Πρόσθεσα σε ένα!

11. Να επαναφέρω τη μισή ώρα γυμναστική τη μέρα.
Ναι, μέχρι που ξεκίνησαν πάλι τα σχολεία!!! Ξανά προσαρμογή! Ως τώρα δεν κατάφερα να βρω ένα σύστημα για να την ενσωματώσω στην καθημερινότητα μου!

12. Να ασχοληθούμε με πασχαλινά αναγνώσματα, κατασκευές και οτιδήποτε άλλο μας βοηθήσει να βιώσουμε καλύτερα τη Σαρακοστή και τη Μεγάλη Εβδομάδα στο σπίτι.
Πραγματικά δώσαμε πόνο με τα διαβάσματα κυρίως, αλλά κάναμε και όσες κατασκευές μπορούσαμε! Φουρνίσματα δεν κάναμε πολλά, αλλά δεν είναι και σούπερ μαμά, τόσα μπόρεσα τόσα έκανα!!!





Η καλοκαιρινή μου bucket list 2021


1. Να ολοκληρώσω το βιβλίο "Το μυστήριο της εν Χριστώ συζυγίας".

2. Να διαβάσω το βιβλίο "Πότε - η επιστήμη του σωστού timing"

3. Να διαβάσω το βιβλίο "Συγκροτώντας ταυτότητα (6-13 ετών)"

4. Να οργανώσω το party για τα όγδοα γενέθλια της πεταλουδίτσας μου.

5. Να οργανώσω το party για τα τρίτα γενέθλια του γκαστονάκου μου.

6. Να αγοράσω τα περισσότερα από όσα θα χρειαστεί ο σαμψωνάκος μου για την πρώτη δημοτικού.

7. Να φτιάξω και να ανεβάσω ένα παραμύθι σε μορφή e-book με την πεταλουδίτσα μου, στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του blog.

8. Να ανεβάσω άλλα δύο εκτυπώσιμα.

9. Να ολοκληρώσουμε τις ενότητες "All classes" και Intermidiate" των μαθημάτων μαγειρικής για παιδιά Kids Cook Real Food, κάνοντας μέρα παρά μέρα την ώρα του πρωινού  (έρχεται και σχετική παρουσίαση του προγράμματος!)

10. Να δώσω τα χαλιά για πλύσιμο.

11. Να δώσω κάποια μπουφάν για πλύσιμο.

12. Να ολοκληρώσω τη στοίβα με τα ραψίματα.

13. Να ολοκληρώσω το διάβασμα των e-mails μου στο Outolook (αυτή τη στιγμή έχω 123 αδιάβαστα)

14. Να ηχογραφήσω 3 podcasts.

15. Να κάνουμε κάθε μέρα μια δραστηριότητα από το βιβλίο "100 απλές δραστηριότητες STEAM" και από κάποια άλλα βιβλία με πειράματα και τεχνικές ζωγραφικής που έχω.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips