Παρασκευή 14 Μαΐου 2021

Μυρωδιές και χρώματα από τη Μ. Εβδομάδα - 2021 Edition




Η ετήσια μετα-πασχαλινή ανάρτηση έφτασε! Κάθε χρόνο σε αυτήν, μοιράζομαι μαζί σας εικόνες από τις ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας και των διακοπών του Πάσχα!

Σάββατο του Λαζάρου ετοιμάσαμε όπως κάθε χρονιά τα λαζαράκια μας! Η συνταγή που κάνουμε είναι από εδώ (η πρώτη συνταγή). Τα παιδιά φέτος δε χρειάστηκαν καθόλου τη βοήθεια μου στο πλάσιμο!








Κάποια από τα πασχαλινά βιβλία που διαβάσαμε φέτος! Δείτε τις παρουσιάσεις τους εδώ κι εδώ! Μαζί, διαβάσαμε τα σαρακοστιανά-πασχαλινά ημερολόγια που ετοίμασε η Κατερίνα για τους συνδρομητές του Newsletter της!






Τα παιδιά συμμετείχαν στη "συνάντηση" της διαδικτυακή λέσχη ανάγνωσης των εκδόσεων Ψυχογιός, σχετική με το βιβλίο "Πώς να τη βγάλεις καθαρή στην Ελλάδα της Επανάστασης", την οποία συντόνιζε ο ίδιος ο Χρήστος Δημόπουλος! Ήταν ωραίο που τα παιδιά πήραν μια γεύση λέσχης ανάγνωσης, αν και περίμενα να έχει και κάποια παιχνίδια ή δραστηριότητες έστω, για τα παιδάκια! Κοτζάμ Χρήστος Δημόπουλος και ξερό event, δεν μου έκατσε καλά! Πάντως τα παιδιά μου είχαν πλάκα με το πώς αλληλεπιδρούσαν μεταξύ τους, με τον συγγραφέα και με τα υπόλοιπα παιδιά! Γέλασα πολύ και είχα να λέω μετά στον άντρα μου!!!




Φέτος κάναμε λίγες κατασκευές αλλά μου άρεσαν πολύ! Τίποτα φοβερό, αλλά όλα πολύ χαριτωμένα κατά τη γνώμη μου!

Όπως αυτά εδώ τα πλαστικά στολίδια-αυγουλάκια! Τα ανοίξαμε και μέσα τοποθετήσαμε χορταράκι, πουλάκια και αυγουλάκια από φενιζόλ, όλα από τα Jumbo!






Αγοράσαμε και καλαθάκια για τους νονούς και τοποθετήσαμε μέσα τα αυγουλάκια αυτά, καρτούλα και μερικά σοκολατάκια, γιατί δεν κατάφερα να ετοιμάσω κάτι άλλο!






Τα δύο καφέ καλάθια από τα Jumbo μας ήρθαν θρυψαλάκια, έτσι με τα κομματάκια και από τα δύο, κατάφερα να συναρμολογήσω ένα! Έτσι, ο ένας νονός πήρε χειροποίητο καλάθι, αλλά μας αγαπάει και δε μας παρεξηγεί!









Οι κάρτες έγιναν με τα πολύ ωραία και φθηνά χαρτόνια Jumbo!




Η κάρτα που φτιάξαμε με τον γκαστονάκο! Χρωμοσελίδες με αυγά τα οποία "χρωμάτισε", τα έκοψα και τα κόλλησα σε χαρτόνι και από κάτω κόλλησα πασχαλινό χόρτο!





Να και το καλαθάκι που μας χάρισε το δικό μας βαφτιστήρι (το ήξερες πως η κουμπάρα μου είναι κι αυτή blogger; Δες το blog της εδώ!)




Οι διακοπές πάνε παρέα με παιχνίδι! Στο σπίτι παίξαμε αρκετά επιτραπέζια, ειδικά φιδάκια που υπήρχαν σε κάποια βιβλία δραστηριοτήτων του σαμψωνάκου, τα οποία κόψαμε και πλαστικοποιήσαμε! Βέβαια, τα παιδιά έπαιξαν και με τα δώρα τους από τους νονούς!


Ναι, δεν είχα σκουπίσει, αλλά προτίμησα
να παίξω με τα παιδιά!




Δεν μπορώ να πω, κάναμε και κάποιες βόλτες στο κάστρο και στη θάλασσα!


Τις λειτουργίες της Μ. Εβδομάδας τις παρακολουθήσαμε από την οθόνη και φέτος, εκτός από της Μ. Παρασκευής και του Μ. Σαββάτου, που ήμασταν εκεί έστω και απ' έξω και καταφέραμε να κοινωνήσουμε!






Μερικά από τα νόστιμα νηστίσιμα φαγητά και σνακς που φάγαμε!


Ταχίνι με μέλι, μπανάνα και κανέλα, το αγαπημένο μου πρωινό πλέον!




Και η γέμιση από τις νηστίσιμες ατομικές πίτες!




Το κλασικό μεγαλοβδομαδιάτικο κέικ που μας τρελαίνει όλους οικογενειακώς!




Εδώ προβάρω outfits για την εκκλησία, γιατί έχω αδυνατίσει λίγο και έψαχνα μήπως μου κάνει κάτι από τα παλιά αγαπημένα μου! Τελικά μου έκαναν όλα! Χαλάλι οι πείνες που περνάω φορές φορές!!!




Μεγάλη Πέμπτη βάψαμε τα αυγά κατά την παράδοση! Μια αναγνώστρια μου είπε πως τα "βράζει" στο φούρνο και δεν της σπάνε ποτέ, ούτε έχουν διαφορά σε υφή από τα βρασμένα!!!




Ο 2,5άρης γκαστόν.


Ο 6άρης σαμψών.


H 8χρονη πεταλουδίτσα.



Τα αυγά, πριν τα βάψουμε, τα ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές, πάνω στις οποίες δεν κολλάει η βαφή και βγαίνει ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα!




Ώρα για χωριό! Τη Μ. Παρασκευή βρεθήκαμε στο χωριό του άντρα μου και τα παιδιά χόρτασαν παιχνίδι και εξοχή!!!

Εμείς πάλι, ήπιαμε καφεδάκι σαν άνθρωποι!!!




Outfit χωριού!


Βρήκα, μάλιστα, αρκετές ώρες ησυχίας, όταν οι υπόλοιποι κοιμούνταν αποκαμωμένοι από πρωινά ξυπνήματα και βραδινές φιέστες!!! Έγραψα στα ημερολόγια μου, σημείωσα στα τετράδια μου, διάβασα τα newsletter άλλων blogs που βρίσκονταν στα εισερχόμενα μου!!!




Οι φετινές λαμπάδες ήταν μίξη: παλιές και νέες, έτοιμες και χειροποίητες! Από αριστερά προς τα δεξιά: του γκαστονάκου (μας είχε μείνει από άλλη χρονιά), δική μου (την είχα φτιάξει άλλη χρονιά), του σαμψωνάκου (αγοραστή πολύ οικονομική), του μπαμπά (την έφτιαξε η πεταλουδίτσα) και της πεταλουδίτσας (το ίδιο!).




Ανάσταση στους δρόμους!!!




 Χριστός Ανέστη!!!




Ο γκαστονάκος φοβόταν τα βεγγαλικά!!!




Η φετινή μαγειρίτσα της πεθεράς ήταν αριστουργηματική, χωρίς καμία υπερβολή!!!




Το αρνί όπως κάθε χρόνο στήθηκε και φαγώθηκε επί τόπου το περισσότερο!!!




Και το καθιερωμένο αναστάσιμο εκμέκ καταΐφι της πεθεράς μου!!! Όνειρο μετά από το αρνάκι!!!!




Τα παιδιά βρήκαν μερικές χελώνες! Τις χόρτασαν χάδια!!!




Στην παιδική χαρά του χωριού, όλα τα ζωντόβολά μας μαζί, παιδιά και ανίψια!!!




Ο γκαστονάκος για πρώτη φορά ζωγράφισε χρωμοσελίδες ΜΕΣΑ στα πλαίσια, ενώ πιο πριν μόνο μουντζούρωνε! Ζωγράφισε ΤΟΣΟ προσεκτικά και μάλιστα τόση ώρα, που έμεινα με το στόμα ανοιχτό!!




Ο παππούς είναι ο ξεναγός της εξοχής!!!






Έλα να τσουργκίσουν τα αδερφάκια!! Μπαμ, μπουμ!!!




Αυτάααα τα δικά μας!!!
Εσείς πώς τα περάσατε το Πάσχα;;;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips