Κυριακή 18 Απριλίου 2021

Εύκολο art box!




Πριν 6 (!) χρόνια (τόσο περίπου άργησε αυτή η ανάρτηση 🙈😅) είδα αυτή την κατασκευή της Ελπίδας από το blog Two Boys And Hope κι είπα "Oυάου! Θέλω να φτιάξω κι εγώ ένα κουτάκι ζωγραφικής για την 2 ετών (τότε) πεταλουδίτσα μου και να το παίρνουμε παντού μαζί!"

Τα υλικά πιο δυσεύρετα τότε (τουλάχιστον για μένα) κι οι πόροι πολύ περιορισμένοι (σίγουρα για μένα!), δεν είχα τη δυνατότητα να αγοράσω χρώμα μαυροπίνακα για να βάψω το κουτάκι μου, οπότε δημιούργησα με ό,τι είχα ήδη: μαυροπίνακα σε αυτοκόλλητο ρολό, που περίσσεψε από μια κατασκευή της κουνιάδας και μου το έδωσε!

Να πώς έφτιαξα το δικό μας art box!




Υλικά που χρησιμοποίησα:
  • Ένα μεταλλικό κουτί με καπάκι
  • Ρολό αυτοκόλλητο μαυροπίνακα
  • Ψαλίδι
  • Στυλό
  • Κιμωλίες
  • Σφουγγαράκι


Πώς το έφτιαξα
1. Αρχικά, σχεδίασα στην ανάποδη του αυτοκόλλητου, το περίγραμμα του κουτιού.




2. Το έκοψα λίγο πιο μέσα από τις γραμμές, γιατί φοβήθηκα μη μου περισσεύει στις άκρες και δεν κολλήσει καλά. Προτιμούσα να είναι λίγο πιο μέσα, παρά λίγο πιο έξω το αυτοκόλλητο!


3. Κόλλησα το αυτοκόλλητο στο καπάκι.



4. Έβαλα μέσα ό,τι λιγοστά υλικά είχα τότε: Ένα σφουγγαράκι και μερικές άσπρες κιμωλίες! Έτοιμο!!

 


Σίγουρα εσείς μπορείτε να το εμπλουτίσετε ακόμη περισσότερο, να χρησιμοποιήσετε μεγαλύτερο κουτί, περισσότερα υλικά ή ακόμη και να το βάψετε με μπογιά μαυροπίνακα όπως η Ελπίδα! Όπως και να 'χει, είναι μια εύκολη κατασκευή που θα βγάλει τα λιγοστά λεφτά της με ώρες ήσυχης απασχόλησης, όπου και να είστε! Στην αυλή, το χωριό, το κρεβάτι και αργότερα στη βόλτα, στον καφέ, σε οποιαδήποτε αίθουσα αναμονής!!




Καλή επιτυχία!!!

2 σχόλια:

  1. πολύ ωραια λύση το αυτοκόλλητο!! εξίσου ομορφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελπίδα μου! Βέβαια εσένα δε σε φτάνω στα εικαστικά, αλλά πάντα μας δίνεις τις καλύτερες ιδέες!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips