Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Η μαμά διαβάζει: Μαμά για Σπίτι (+ διαγωνισμός!)




Ένα βιβλίο που τελείωσα αυτή την εβδομάδα και ήταν στα to-read του 2021, είναι το Μαμά για Σπίτι της Κατερίνας Δανδουλάκη-Χιόνη, blogger στο ομώνυμο ιστολόγιο Μαμά για σπίτι, αγαπημένη δική μου και πολλών άλλων γυναικών!!!

Μετά τα παιδικά βιβλία που μας χάρισε, η Κατερίνα αυτή τη φορά μοιράζεται μαζί μας κάποιες πιο προσωπικές της πλευρές και σκέψεις! Το βιβλίο της αυτό αποτελείται από κείμενα δημοσιευμένα στο blog της, μέσα από τα οποία εκφράζει προβληματισμούς, συναισθήματα, προσωπικές στιγμές και συνειδητοποιήσεις, κείμενα με τα οποία είναι δύσκολο να μην ταυτιστεί μια ορθόδοξη γυναίκα και ειδικά μητέρα!




Κάθε ανάρτηση, λοιπόν, αποτελεί ένα μικρό, αυτοτελές κεφάλαιο, σχετικό με τις προκλήσεις της μητρότητας, τις αλλαγές που συμβαίνουν στο αντρόγυνο με τον ερχομό των παιδιών, τις εσωτερικές διεργασίες ωρίμανσης που έχει βιώσει, τη γυναικεία αυτοεικόνα, τη σχέση με το Θεό και την εκκλησία και πολλά άλλα. Με απλά λόγια, αγγίζει την καρδιά του αναγνώστη και αφυπνίζει την ψυχή του προς το καλό και το όμορφο.



Είναι τρόπος ζωής η ευχαριστιακή προσέγγιση της καθημερινότητας μας. Να ξυπνάς κάθε μέρα και να λες δόξα τω Θεώ. Να μην αφήνεις τη μαυρίλα να σε καταβάλει και να σε πλακώνει. Να μην ξεκινάς τις φράσεις σου με "μην" και με "δεν", αλλά να τις ξεκινάς με "πιστεύω πως", "έχω την ελπίδα", "θα προσπαθήσω", "είμαι αισιόδοξος".

Προσωπικά, έχω διαβάσει πολλά από αυτά τα κείμενα της παλιότερα, καθώς είμαι παλιά αναγνώστρια του blog της, από την αθώα ακόμα εποχή που τα μαμαδο-blogs ήταν ένα χαρούμενο λούνα-παρκ για μαμάδες, που ήμασταν όλες μια ομάδα και διαβάζαμε φανατικά η μία την άλλη, που δεν υπήρχε στο λεξιλόγιο μας η λέξη "influencer" και στα ιστολογια μας δεν είχαν μπει τα social media και τα νούμερα! Πολλά άλλαξαν από τότε, αλλά τα κείμενα της Κατερίνας έμειναν το ίδιο ποιοτικά, η διάθεση της να μοιραστεί και μέσα από το μοίρασμα αυτό να εκφραστεί και να προσφέρει έμεινε αμείωτη.


Ένα κείμενο που το είχα τυπώσει για να το χαρίσω στην κόρη μου, να το διαβάσει
όταν μεγαλώσει. Τώρα μπορώ να της χαρίσω ολόκληρο το βιβλίο!


Το Μαμά για Σπίτι μπορεί κανείς να το διαβάσει το ίδιο ευχάριστα είτε γρήγορα, είτε αργά. Γρήγορα αν δεν κρατιέται και θέλει από την ευχαρίστηση να καταπίνει τις σελίδες (πράγμα πολύ εύκολο με το συγκεκριμένο βιβλίο), αργά αν προτιμά να εμβαθύνει και να δώσει χρόνο στον εαυτό του να σκεφτεί και να προβληματιστεί πάνω στο εκάστοτε θέμα. Προσωπικά, λόγω των πολλών υποχρεώσεων που είχα τις ημέρες που το διάβαζα, αναγκαστικά το διάβασα αργά (θα το κατάπινα όπως σας είπα), αλλά χαίρομαι που έγινε έτσι γιατί μπόρεσα μέσα στο μυαλό μου να δουλέψω τις σκέψεις, τόσο τις δικές μου όσο και της Κατερίνας.





Την πανέμορφη εικονογράφηση έχει κάνει η Αγγελική Δελεχά, τις οποίας τα σκίτσα μας είναι πια πολύ γνώριμα, αφού έχει εικονογραφήσει πολλά αγαπημένα μας παιδικά βιβλία, αλλά εδώ για μένα έβγαλε μια πλευρά που δεν είχα ξαναδεί! Ειλικρινά, αν έγραφα ποτέ βιβλίο (τι βιβλίο να γράψω εγώ, άντε κανένα οργάνωσης να έγραφα) τέτοια εικονογράφηση θα ήθελα να έχει!!! Μη με ρωτάτε τι θα έδειχναν οι εικόνες στο βιβλίο οργάνωσης, ίσως εμένα να κρατάω μια σκούπα κι ένα παιδί στην αγκαλιά, με τα μαλλιά ανάκατα!!! Πολύ ρεαλιστική απεικόνιση!! 😆


Αντί να πέσεις στην παγίδα μερικών εικόνων, μερικών στιγμών μιας ζωής, που δεν είναι δική σου, καλύτερα να πάρεις από το φως και τη ζωή, που απλόχερα σου χαρίζουν τα παιδιά σου. Σε κάθε τους παιχνίδι, τσακωμό, κακαριστό γέλιο, ερώτηση, παρατήρηση, κρύβεται εκείνο που ψάχνεις για να χαλαρώσεις κοιτώντας σε λάθος μέρος, όπως τα κοινωνικά δίκτυα.

Όσοι δε γνωρίζετε την Κατερίνα και το blog της (που για να με διαβάζετε σίγουρα θα τη γνωρίζετε, 3 παρόμοιες αναζητήσεις βγάζει η Google μαζί με το blog μου: τη Μαμά για Σπίτι, την Κόκκινη Καμέλια και το τραγούδι του Φευγάτου), το βιβλίο της θα σας κάνει να νιώσετε ότι τη γνωρίζετε, ότι είστε φίλες, όπως φίλη μου τη νιώθω κι εγώ κι ας μην έχουμε συναντηθεί ποτέ από κοντά! Έχουμε κάνει όμως live μαζί (δείτε το εδώ) και μου έχει δώσει και συνέντευξη εδώ!

Σας το προτείνω λοιπόν με κλειστά μάτια, όπως και τα άλλα τρία της βιβλία, Χριστούγεννα στη ΒηθλεέμΙστορίες από την Καπερναούμ και το επίκαιρο Το Πρώτο Πάσχα.


Σας άρεσε το βιβλίο; Σας έχω και διαγωνισμό! Μπείτε στο Instgram και λάβετε μέρος!



Εσείς έχετε διαβάσει τη "Μαμά για Σπίτι";
Καλά διαβάσματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips