Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Η ανοιξιάτικη bucket list μου (& πώς τα πήγα με τη χειμωνιάτικη)!



Ήρθε η Άνοιξη!!! Ούπιι!!! Κίκιοοο!!!! Που έλεγε κι ο σαμψωνάκος μικρούλης!!! Φρέσκια ενέργεια ανανέωσης, απευθείας από το ξύπνημα της φύσης! Τι έκανα το χειμώνα και τι θα κάνω την αγαπημένη μου εποχή; Ελάτε να σας πω!


  Η χειμωνιάτική μου bucket list

Το ξεκίνησα, αλλά είμαι στην πολύ αρχή ακόμα!

Ναι! Τα κατάφερα! Διαβάστε την παρουσίαση του εδώ!





3. Να διαβάσω το βιβλίο Η εποχή της εξερεύνησης.
Όχι, αλλά αντί αυτού ολοκλήρωσα το "Μαμά για σπίτι". Ήταν και αυτό στα to-read του 2021 οπότε το μετράω σαν επιτυχία. 2 βιβλία από τα 14 διαβάστηκαν!

4. Να περάσω σε excel τα newsletters μου, για να μπορώ να τα δω με μια ματιά και να μη σας γράφω τα ίδια!
Ναι! Βασικά, το έκανα τη Δευτέρα για να μη χρειαστεί να το γράψω ξανά στην ανοιξιάτικη λίστα!

5. Να προσθέσω λάστιχο σε 3 ακόμη σεντόνια.
Δεν έκανα ούτε ένα! Θα μεταφέρω το στόχο τουλάχιστον 2 σεντονιών για την Άνοιξη.

6. Να ολοκληρώσω τις εκκρεμότητες ραψίματος/κολλήματος από τα μπαουλάκια μου.
Ναι! Υπάρχουν μόνο τρέχουσες εκκρεμότητες! Φεύγουν εβδομαδιαία!






7. Να ολοκληρώσουμε την ενότητα αρχαρίων Kids Cook Real Food και να μπούμε στη δεύτερη ενότητα των ενδιάμεσων. Μας μένουν 2 μαθήματα.
Δεν κάναμε καθόλου Kids Cook. Θα το βάλω για την Άνοιξη, χωρίς σχολεία θα είναι πιο εύκολο!

8. Να ολοκληρώσουμε τα "Βήματα για τη ζωή" και να τα ξεκινήσουμε εν συντομία από την αρχή, για να τα περάσει όλα κι ο σαμψωνάκος μια φορά. Δε βάζω στόχο να τα τελειώσουμε, αλλά να βγάλουμε τα πρώτα κεφάλαια.
Δεν κάναμε καθόλου. Σε αυτή τη φάση κάνουμε τόσα πριν τον ύπνο, που δεν θέλω να στριμώξω κάτι επιπλέον, γιατί πιστεύω θα ξεφύγουμε στην ώρα του ύπνου.

9. Να συζητάμε λίγο κάθε βράδυ με τα παιδιά όταν ξαπλώνουν. Αυτό σημαίνει ότι για να γίνει διάβασμα, βήματα για τη ζωή και συζήτηση, πρέπει να είμαστε κρεβάτι τουλάχιστον 35' πριν τον ύπνο!
Όντως συζητάμε, διαβάζουμε, κάνουμε προσευχή, αγκαλιές και γαργαλητά, αλλά και χωρίς τα βήματα ήδη ξαπλώνουμε περίπου 35' πριν τον ύπνο!





10. Να χαρίσω ΟΛΑ όσα έχω βγάλει και δεν χρειάζομαι πια.
Ναι!!! Ετοίμασα 3 δέματα και θα τα στείλω κάποια στιγμή!!!

11. Να αποδελτιώσω (δηλαδή να κάνω φύλλο και φτερό) τα 8 μου χειμωνιάτικα τεύχη του περιοδικού "Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού", κρατώντας από εκεί μόνο ό,τι υλικό χρειάζομαι και να τοποθετήσω καθετί στον αντίστοιχο θεματικό φάκελο.
Όχι, δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα περιοδικά, ασχολήθηκα αποκλειστικά με το νο. 12!

12. Να αφιερώνω 15' κάθε μέρα στο ξεκαθάρισμα του γαλάζιου καλαθιού μου, μέσα στο οποίο πετώ ό,τι χαρτί έχω σε εκκρεμότητα.
Ασχολήθηκα σχεδόν κάθε μέρα, ξεκαθάρισα ό,τι έχει μέσα και τώρα είμαι σε φάση που διαβάζω όλα τα αποκόμματα με άρθρα που έχω εκεί συγκεντρωμένα. Καθώς τα διαβάζω, κρατάω από αυτά σημειώσεις στα τετράδια μου και έπειτα τα ανακυκλώνω. Σιγά σιγά αδειάζει και αυτό! Θα συνεχίσω να ασχολούμαι μαζί του την Άνοιξη!

13. Να ξεκινήσω διατροφή με σκοπό να χάσω μερικά κιλά. Δε βάζω στόχο πόσα, θα το πάω όπως με πάει. Περνάμε και ιδιαίτερη φάση!
Πήγα στη διατροφολόγο, μπήκα σε πρόγραμμα διατροφής, έκοψα πείνες πολλές τις πρώτες 15 μέρες και τώρα έχω μπει σε μια σειρά!




Η ανοιξιάτική μου bucket list

1. Να διαβάσω "Το μυστήριο της εν Χριστώ συζυγίας".

2. Να διαβάσω το "21 ευκαιρίες για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου".

3. Να διαβάσω το "Η ζωγραφική στο Νηπιαγωγείο"

4. Να κάνω back up όλες τις φωτογραφίες από το κινητό μου και να αποδεσμεύσω πολύτιμο χώρο.

5. Να ετοιμάσω το party του σαμψωνάκου!




6. Να φτιάξω το οικογενειακό μας photobook για το 2020.

7. Να κάνουμε τα 8 μαθήματα του προγράμματος Kids Cook Real Food από την ενότητα All kids (δηλαδή μαθήματα ανεξαρτήτου ηλικίας και επιπέδου).

8. Να ολοκληρώσω το γαλάζιο καλάθι.

9. Να αποθηκεύσω όλα τα μικρότερα και  μεγαλύτερα ρούχα των παιδιών σε σακούλες κενού αέρος.

10. Να προσθέσω λάστιχο σε 2 σεντόνια.

11. Να επαναφέρω τη μισή ώρα γυμναστική τη μέρα.

12. Να ασχοληθούμε με πασχαλινά αναγνώσματα, κατασκευές και οτιδήποτε άλλο μας βοηθήσει να βιώσουμε καλύτερα τη Σαρακοστή και τη Μεγάλη Εβδομάδα στο σπίτι.





Εσείς τι στόχους έχετε για τη φετινή άνοιξη; Γράψτε μου στα σχόλια!


2 σχόλια:

  1. πολυ ωραίοι στόχοι! με τη γενική καθαριότητα της εποχής τι κάνεις; εγω προσπαθω να κανω ενα πραγμα τη μερα, ενα ντουλαπι, ενα συρταρι καπως ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπως έτσι κι εγώ Χρύσα! Μπορείς να διαβάσεις λεπτομέρειες σε αυτό το ποστ https://koritsimalama.blogspot.com/2020/04/flylady-zones.html

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips