Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Η χειμωνιάτικη bucket list μου (και πώς τα πήγα με τη φθινοπωρινή)!

 


Στόχοι μπήκαν αρκετοί, τι κατάφερα όμως τελικά;;;

1. Να διαβάσω το βιβλίο "Η επιτυχία κρυβόταν στο κομοδίνο μου" και να σας γράψω γι' αυτό.
Done! Διαβάστε την παρουσίαση εδώ.


Επί τω έργω, όπου και όσο μπορώ!


2. Να διαβάσω το βιβλίο "Η δύναμη του ΟΧΙ" και να σας γράψω γι' αυτό.
Done! Τις επόμενες μέρες έρχεται και η παρουσίαση.

3. Να διαβάσω το βιβλίο "Το δώρο της εφηβείας" και... μαντέψτε!
Done! Διαβάστε την παρουσίαση εδώ.

4. Να οργανώσω το ντουλάπι με τα έγγραφα.
Done! Επιτέλους βρίσκω ό,τι θέλω με μια ματιά!


Before.

After.


5. Να οργανώσω και να αποθηκεύσω ανά ηλικία και φύλο τα ρούχα των παιδιών που δεν τους κάνουν πια.
Done και τι μεγάλο project που ήταν!!

6. Να αποδελτιώσω (δηλαδή να κάνω φύλλο και φτερό) τα 7 μου φθινοπωρινά τεύχη του περιοδικού "Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού", κρατώντας από εκεί μόνο ό,τι χρειάζομαι.
Done εν μέρει, ακόμα δεν τα έχω τακτοποιήσει ακόμη στους αντίστοιχους θεματικούς φακέλους.


Αυτά μου μένουν!


7. Να βάλω μπρος το γαργαλητό πριν τον ύπνο!
Δεν το έκανα τελικά πριν τον ύπνο γιατί αργούσαν να κοιμηθούν, αλλά άρχισα να τα γαργαλάω μέσα στην ημέρα σε ανύποπτες ώρες!

8. Να ξεκαθαρίσω το πρώτο ράφι της βιβλιοθήκης μας από βιβλία και πολλά πίτσι-πίτσι που έχουν μαζευτεί εκεί.
Done αλλά δεν είχε μεγάλη διαφορά, καθώς εκεί είναι το junk spot του άντρα μου, όπου αφήνει όσα μικροπράγματα κάποτε θα μαστορέψει και έχω εντολή να μην τα πειράζω! Who am I to interfere??


Το junk shelf μας.


9. Να οργανώσω εκείνο το special event για το blog που λέγαμε!
Πραγματικά συνέχεια δημιουργούνται εμπόδια για το event και δεν το βάζω πια στο πρόγραμμα! Όποτε ανοίξουν με το καλό τα σχολεία και ξαναμείνω μόνη μου, βλέπουμε!


Τουλάχιστον ήπιαμε μερικά καφεδάκια πριν την 2η καραντίνα!


10. Να δώσω τα χαλιά για καθάρισμα.
Done και στρώθηκαν!




11. Να δώσω όσα πράγματα έχω βγάλει ως τώρα για χάρισμα.
Done εν μέρει, ευελπιστώ να το ολοκληρώσω!

12. Να ολοκληρώσουμε την ενότητα αρχαρίων στο μάθημα "Kids Cook Real Food". Μας έχουν μείνει 4 μαθήματα.
Μας έμειναν 2 μαθήματα!


Πώς μουλιάζουμε όσπρια!


Πώς υπολογίζουμε ποσότητες με μεζούρες!


13. Να ολοκληρώσουμε τα Βήματα για τη Ζωή. Μας έχουν μείνει 7 μαθήματα.
Μας έμειναν 4 μαθήματα.



 Η χειμωνιάτικη μου bucket list

1. Να διαβάσω το βιβλίο 21 ευκαιρίες για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου.


3. Να διαβάσω το βιβλίο Η εποχή της εξερεύνησης.

4. Να περάσω σε excel τα newsletters μου, για να μπορώ να τα δω με μια ματιά και να μη σας γράφω τα ίδια!

5. Να προσθέσω λάστιχο σε 3 ακόμη σεντόνια.

6. Να ολοκληρώσω τις εκκρεμότητες ραψίματος/κολλήματος από τα μπαουλάκια μου.

7. Να ολοκληρώσουμε την ενότητα αρχαρίων Kids Cook Real Food και να μπούμε στη δεύτερη ενότητα των ενδιάμεσων. Μας μένουν 2 μαθήματα.

8. Να ολοκληρώσουμε τα "Βήματα για τη ζωή" και να τα ξεκινήσουμε εν συντομία από την αρχή, για να τα περάσει όλα κι ο σαμψωνάκος μια φορά. Δε βάζω στόχο να τα τελειώσουμε, αλλά να βγάλουμε τα πρώτα κεφάλαια.

9. Να συζητάμε λίγο κάθε βράδυ με τα παιδιά όταν ξαπλώνουν. Αυτό σημαίνει ότι για να γίνει διάβασμα, βήματα για τη ζωή και συζήτηση, πρέπει να είμαστε κρεβάτι τουλάχιστον 35' πριν τον ύπνο!

10. Να χαρίσω ΟΛΑ όσα έχω βγάλει και δεν χρειάζομαι πια.

11. Να αποδελτιώσω (δηλαδή να κάνω φύλλο και φτερό) τα 8 μου χειμωνιάτικα τεύχη του περιοδικού "Παράθυρο στην εκπαίδευση του παιδιού", κρατώντας από εκεί μόνο ό,τι υλικό χρειάζομαι και να τοποθετήσω καθετί στον αντίστοιχο θεματικό φάκελο.

12. Να αφιερώνω 15' κάθε μέρα στο ξεκαθάρισμα του γαλάζιου καλαθιού μου, μέσα στο οποίο πετώ ό,τι χαρτί έχω σε εκκρεμότητα.

13. Να ξεκινήσω διατροφή με σκοπό να χάσω μερικά κιλά. Δε βάζω στόχο πόσα, θα το πάω όπως με πάει. Περνάμε και ιδιαίτερη φάση!

***

Επειδή όπως σας είπα, η δράση της bucket list ήταν καταλυτική για μένα και επειδή ο Brendon μας προτείνει να δεσμευόμαστε σε όσα θέλουμε να κάνουμε και να εστιάζουμε σε αυτά για 90 μέρες κάθε φορά, αποφάσισα να κάνω και φθινοπωρινή bucket list, αφού 3 μήνες=90 ημέρες!

Διαπιστώνω ότι έχει πολύ μεγαλύτερη επιρροή πάνω μου η τρίμηνη στοχοθεσία παρά η ετήσια! Μέσα στη χρονιά οι ανάγκες και τα θέλω ίσως αλλάξουν και ο στόχοι μπορεί να πάνε περίπατο! Κάθε εποχή έχει τις δικές της ανάγκες και η bucket list μου επιτρέπει να πηγαίνω στην κατεύθυνση που επιθυμώ, με μικρότερα βήματα κάθε φορά και να επιτυγχάνω έτσι μεγαλύτερη εστίαση! Επομένως, για μένα οι ετήσιοι στόχοι ίσως προς το παρόν να έλαβαν τέλος και ίσως πήραν τη θέση τους οι εποχικοί, με τη μορφή της πολύ διασκεδαστικής για μένα bucket list!


Εσείς πώς τα πήγατε με τους φθινοπωρινούς σας στόχους;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips