Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Η DIY βάπτιση του γκαστονάκου με θέμα "Μαστορέματα": Η πρόσκληση, οι μπομπονιέρες και οι ετοιμασίες




Πέρυσι το Μάιο βαπτίσαμε τον γκαστονάκο μας! Το θέμα που επέλεξα, ανάμεσα σε πολλά υποψήφια, ήταν τα μαστορέματα! Η επιλογή μου βασίστηκε στην ιδιότητα του παππού, του οποίου το όνομα θα έπαιρνε. Ο πατέρας μου είχε ξυλουργείο για πολλά χρόνια. Με το ίδιο κριτήριο είχα επιλέξει και το θέμα στη βάπτιση του σαμψωνάκου, που ήταν η φάρμα, όχι επειδή ο πεθερός μου ήταν επαγγελματίας αγρότης, αλλά επειδή αγαπά πολύ τα αγροτικά!

Πρέπει πριν μπω στο ψητό, να πω πως όλα αυτά δεν τα ετοίμασα μόνη μου. Μια DIY βάπτιση δεν είναι ένα απλό πράγμα. Σε όλα με βοήθησαν ο άντρας μου, τα παιδιά, η κουνιάδα μου και η ανιψιά μου. Επίσης οι κουμπάροι μας, οι γονείς και τα πεθερικά μου. Ο καθένας βοήθησε με τον τρόπο του, έβαλε το λιθαράκι του και ακόμη πολλοί συγγενείς και φίλοι που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν αλλά τελικά δε χρειάστηκε, τους ευχαριστώ πάρα πολύ όλους.


Τα καλέσματα
Ετοίμασα δύο καλέσματα. Το ένα φυσικό και το άλλο ψηφιακό, για όσους ήταν μακριά και έχουν viber/messenger.

Το κείμενο του φυσικού καλέσματος το έφτιαξα στο Word χωρίς χρώμα και το τύπωσα σε χρωματιστά απλά χαρτιά Α4.




Έπειτα, έκοψα κόκκινα χαρτόνια σε μακρόστενο σχήμα και τα τσάκισα στα 3. Στο κέντρο εσωτερικά κόλλησα το κείμενο.




Στην εξωτερική πλευρά κόλλησα ένα μικρό κομμάτι κορδέλα γιούτα, ώστε να μοιάζει με χερούλι. Στις άκρες πρόσθεσα καφέ τετράγωνο χαρτόνι. Για να κλείνει το κάλεσμα, κόλλησα τις άκρες με μικρά άσπρα αυτοκόλλητα και σχεδίασα με ανεξίτηλο μαύρο μαρκαδοράκι μια γραμμή, ώστε να ξεχωρίζει το κλείσιμο και έτσι να μοιάζει περισσότερο με βαλιτσάκι εργαλείων!




Το ψηφιακό κάλεσμα το έφτιαξα στο Canva. Είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις κάτι όμορφο εκεί!




Οι μπομπονιέρες
Για μπομπονιέρες επέλεξα αυτά τα πολύ οικονομικά χάρτινα βαλιτσάκια. Είχε λίγη δουλίτσα η συναρμολόγηση, αλλά είχα ξεκινήσει νωρίτερα και λίγο λίγο τα έφτιαχνα τα βράδια!




Επίσης, αγόρασα αυτές τις μικρές γομίτσες σε σχήμα εργαλείων. Τα αγόρασα από τα Jumbo, μα μην τις ψάξετε, δεν υπάρχουν πια! Όταν τις έψαχνα εγώ, υπήρχαν μόνο σε δύο καταστήματα σε όλη την Ελλάδα! Χρειάστηκε να στείλω άτομο από Κόρινθο να πάει στο αντίστοιχο κατάστημα, να τις αγοράσει και να μου τις στείλει!




Κόλλησα με σιλικόνη τις γομίτσες πάνω στα βαλιτσάκια, τύλιξα τα crispy κουφέτα με τούλι, τα τοποθέτησα μέσα και τέλος στόλισα τα χερουλάκια με κορδέλες σατέν μπλε, γαλάζιες, κίτρινες, κόκκινες και πορτοκαλί!




Εξωτερικά του καλαθιού, το οποίο μου δάνεισε η κυρία από την οποία αγόρασε ο νονός τα βαφτιστικά, το τυλίξαμε με γάζα μπεζ και κίτρινη και στη μέση στερεώσαμε διάφορα εργαλεία παιχνίδια.




Οι παιδικές μπομπονιέρες
Για τα παιδιά έφτιαξα άλλες μπομπονιέρες! Αρχικά, αγόρασα πολλά σετ με πλαστικά εργαλεία, κουφέτα τύπου smarties και διάφανα σακουλάκια για cake pops.




Έβαλα μια χούφτα smarties (μετρημένη με ζυγαριά) σε κάθε σακουλάκι, το έκλεισα με μια κορδέλα και το έδεσα με την ίδια κορδέλα πάνω σε κάθε ένα εργαλείο. Έπειτα, τοποθέτησα όλα τα εργαλεία στην πλαστική εργαλειοθήκη, μέσα στην οποία πουλούσαν κάποια από αυτά!








Και στην εκκλησία!




Εδώ όλες οι μπομπονιέρες μαζί! Από πίσω τα γλυκάκια και μικρά εμφιαλωμένα νεράκια!




Το γλυκό που επέλεξα για την εκκλησία ήταν το αμυγδαλωτό. Χωρίς σοκολάτα, χωρίς να λιώνει από τη ζέστη, ιδανικό για να ταξιδέψει, αφού το έφερε ο ο πατέρας μου από τη Λιβαδειά και κάποια κομμάτια ταξίδεψαν πάλι πίσω, μαζί με μερικούς από τους καλεσμένους!




Οι ετοιμασίες
Η βάπτιση έγινε την Κυριακή του Θωμά και στο χωριό του άντρα μου. Έτσι, πήγαμε τη Μ. Εβδομάδα στο χωριό και μετά γυρίσαμε για να ετοιμάσω τα πράγματα της βάπτισης και ξαναπήγαμε! Δεν έκατσα συνεχόμενα διότι θα ήταν πολύ πιο κουραστικό για μένα να ετοιμάσω τα πράγματα και για το Πάσχα ΚΑΙ για τη βάπτιση ταυτόχρονα. Είπαμε να βαφτίσουμε, όχι να ξεθεωθούμε!!!




Εδώ βλέπετε τα ρούχα και παπούτσια των παιδιών για το Πάσχα, τη βάπτιση και για μετά, τα οποία αγοράσαμε από τα H&M.


Επίσης, έπρεπε να αγοράσω γόβες!!! Τα ΠΑΛΙΑ μου καλά παπούτσια... ξέρετε... χάλασαν από την πολυκαιρία!!! Που να τα φορέσω με τρία παιδιά η μάνα!!! Αφήστε που για κάποιο λόγο ανέβηκα νούμερο!!!




Αυτές είναι οι καινούργιες μου ομορφιές! Δερμάτινα για να κρατήσουν αιώνια ΚΑΙ να μη μυρίζουν, τακούνι παχύ και όχι πολύ ψηλό, για μέγιστη άνεση. Ούτε πολύ κλειστό, ούτε πολύ ανοιχτό, για να κάνει για άνοιξη, καλοκαίρι και φθινόπωρο. 


Δε χορταίνω να τα κοιτάζω!


Θα είναι το μοναδικό καλό μου παπούτσι μέχρι να χαλάσει! Και είμαι πολύ χαρούμενη γι΄αυτό! Ένα και καλό! Τα κάνω όλα και συμφέρω, δε μπορείτε να πείτε!!!




Εδώ μια αστεία φώτο: Αγόρασα σε πολύ καλή τιμή αυτό το υπέροχο φούξια φόρεμα από ένα τοπικό κατάστημα, αλλά δεν ήθελα να το φορέσω έτσι μέσα στην εκκλησία! Ήθελα κάτι να ρίξω πάνω μου, αλλά φυσικά δεν είχα κάτι ταιριαστό! Έτσι έλαβε δράση η κουνιάδα μου, η οποία μου έδωσε κάποιες επιλογές. Εδώ ποζάρω με ένα μωβ ζακετάκι της, για να δω πώς φαίνεται από πίσω! Τελικά φόρεσα μια πανέμορφη φούξια πασμίνα, η οποία ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιο χρώμα με το φόρεμα και δεν ξεχώριζες που άρχιζε το ένα και που τέλειωνε το άλλο!


Ο σαμψωνάκος κάτι σχολιάζει φυσικά!


Κι εδώ η οργάνωση της προηγούμενης ημέρας! Έβγαλα τα ρούχα και τα παπούτσια όλων μας για να μην ψαχνόμαστε το πρωί!


Ένα μαξιλάρι για κάθε παιδί!


Εδώ όλα όσα θα έπρεπε να πάρω μαζί μου: Μπομπονιέρες, στολισμός, αλλαξιές!




Κι εδώ τα μπαλόνια, φουσκωμένα από την προηγούμενη το βράδυ! Εσείς μην τα φουσκώσετε πολύ, γιατί είναι πολύ πιθανό να καταλήξετε με τα μισά από αυτά!




Μείνετε συντονισμένοι! Την επόμενη εβδομάδα θα σας μιλήσω για το στολισμό, τα δώρα του νονού και το τραπέζι των ευχών!


Πώς σας φαίνονται αυτά που ετοιμάσαμε;;



2 σχόλια:

  1. ολα πανεμορφααααααααααα αντε να σας ζησει κ με τ ονομα!!!!
    παει κι αυτο......... παμε παρακατω τωρα θα περιμενουμε την πρωτη μερα στον παιδικο σταθμο!!!!!!!!!!!!!! σας φιλωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδικό σταθμό τον ξεκινήσαμε από νωρίς Σοφία μου, καθώς η μαμά δουλεύει! Τώρα περιμένουμε την πρώτη μέρα στο σχολείο μετά τον κορονοϊό 😄!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips