Τετάρτη 11 Μαρτίου 2020

Πώς να οργανώσετε όλες σας τις πασχαλινές εργασίες!




Καλά οργανωθήκαμε τα Χριστούγεννα με το εκτυπώσιμο και τις αποστολές της FlyLady! Τι γίνεται όμως με το Πάσχα;

Κι εδώ, όπως και τα Χριστούγεννα, έχουμε ετοιμασίες, γλυκά, δώρα, επισκέψεις συν πολλή περισσότερη ώρα στην εκκλησία.


Για εμένα, ο Μάρτιος είναι ο πιο πολυάσχολος μήνας μαζί με το Δεκέμβριο (ακολουθεί ο Ιούνιος, με γιορτές στα σχολεία των παιδιών και στο δικό μου, παραστάσεις μπαλέτου, ετοιμασίες φακέλων των μαθητών και κατασκευές καλοκαιρινές). Ο λόγος που συμβαίνει αυτό, είναι ότι συνήθως πρέπει να οργανώσω το πάρτι για τα γενέθλια του σαμψωνάκου μου και να ετοιμαστώ για το Πάσχα.

Το μυαλό μου διασκορπισμένο παντού και η μόνη λύση, να τα οργανώσω όλα γράφοντας. Πώς, όμως, να οργανώσω τόσα πολλά δεδομένα, χωρίς τις κατάλληλες υποδομές;

Χωρίς καν να έχω συνείδηση της κατάστασης μου, η MamaBoo, μια αγαπημένη αναγνώστρια του blog, μου φύτεψε την ιδέα να δημιουργήσω μόνη μου αυτό που χρειάζομαι (και αυτό που χρειαζόταν κι εκείνη και ίσως πολλοί ακόμη): ένα εργαλείο οργάνωσης για το Πάσχα! Γι' αυτό ακριβώς σας γράφω σήμερα!

Το "Ήρεμο Πάσχα" είναι ένα εκτυπώσιμο 13 σελίδων, το οποίο θα σας βοηθήσει να καταγράψετε και να οργανώσετε όλες σας τις βασικές πασχαλινές εργασίες. Με τη βοήθεια του, θα προγραμματίσετε τα πάντα για το ψήσιμο του αρνιού, τα πασχαλινά δώρα, τις δραστηριότητες που θέλετε να κάνετε με τα παιδιά τις διακοπές του Πάσχα, όοοοολα τα ψώνια του σούπερ μάρκετ και πολλά ακόμη.

Όπως θα δείτε, δεν έχω γράψει τίποτε για το spring cleaning, την ανοιξιάτικη γενική καθαριότητα. Αυτό συμβαίνει γιατί, όσοι ακολουθούν το πρόγραμμα καθαριότητας της FlyLady, γνωρίζουν πως δε χρειάζεται να "καούν" καθαρίζοντας τη βρωμιά και την ακαταστασία ενός ολόκληρου χρόνου μέσα σε μερικές ημέρες. Πώς όμως;

Η πρωινή και βραδινή ρουτίνα μας βοηθά να συντηρούμε στο σπίτι ένα βασικό επίπεδο τακτοποίησης και καθαριότητας. Τα 15' την ημέρα decluttering, δηλαδή αφαίρεση από το σπίτι όσων δε χρειαζόμαστε, μας βοηθά να ελέγξουμε τη συσσώρευση αντικειμένων και σκουπιδιών. Οι ζώνες μας βοηθούν να εστιάσουμε σε ένα δωμάτιο την εβδομάδα (χοντρικά, κάθε δωμάτιο είναι και μια ζώνη) και να αφιερώνουμε 5-15 λεπτά την ημέρα κάνοντας βαθύ καθάρισμα στο δωμάτιο αυτό. Θα σας γράψω αναλυτικά για τις ζώνες σε άλλη ανάρτηση και θα σας ετοιμάσω και ένα σχετικό εκτυπώσιμο, γιατί τώρα όπως καταλαβαίνετε, έχω πάρει φωτιά με τα εκτυπώσιμα!!!

Διαβάστε εδώ όλες τις αναρτήσεις του blog σχετικά με τη FlyLady.

Πίσω στο θέμα μας! Το "Ήρεμο Πάσχα" μπορείτε να το κατεβάσετε από την ψηφιακή βιβλιοθήκη υλικού του blog, την οποία δημιούργησα πριν λίγες ημέρες. Στη βιβλιοθήκη αυτή, υπάρχουν κι άλλα εκτυπώσιμα που είχα φτιάξει παλιότερα για το blog, αλλά προστίθενται συνεχώς και νέα, όπως το πειρατικό κυνήγι θησαυρού από το νεραϊδοπάρτι της ζουζούνας ανιψιάς!

Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση σε αυτήν, το μόνο που χρειάζεται είναι να γραφτείτε στο newsletter του blog, πατώντας εδώ. Μπορείτε να επιλέξετε να λαμβάνετε είτε τις νέες αναρτήσεις, είτε το προσωπικό newsletter είτε και τα δύο. Ό,τι και αν επιλέξετε, θα σας έρθει e-mail με το λινκ της βιβλιοθήκης και τον κωδικό εισόδου!

Τυπώστε το και πείτε μου αν σας βοήθησε!
Καλή οργάνωση!!!

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!! ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ? ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία καλησπέρα! Θα πρέπει να μπεις στη σελίδα https://koritsimalama.blogspot.com/p/password-protection-script-by-www.html και να πληκτρολογήσεις τον κωδικό που σου έστειλα με το e-mail καλωσορίσματος, για να έχεις πρόσβαση στην ψηφιακή βιβλιοθήκη και να κατεβάσεις ό,τι θέλεις!

      Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσεις πρόβλημα, στείλε μου e-mail στο koritsimalama.blog@gmail.com για να σου το στείλω!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips