Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Η καλοκαιρινή μου bucket list 2022




 Όπως σας έγραψα και σε παλιότερη ανάρτηση, η σχολική χρονιά που μας πέρασε ήταν η πιο απαιτητική έχω ζήσει, τόσο σαν νηπιαγωγός όσο και σαν μητέρα. Ξεζουμίστηκα σωματικά και πνευματικά, έγινα σταφιδούλα!! Αφήστε που το προηγούμενο καλοκαίρι είχα το τιτενοτεράστιο σεμινάριο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, που μου έφαγε πολλή ενέργεια από τις διακοπές μου, το μισό καλοκαίρι βασικά! 

Επομένως, ο βασικοί στόχοι του φετινού καλοκαιριού είναι: 

α) Να ξεκουραστώ σωματικά και ψυχικά, για να ανακάμψω από το χειμώνα και να πάρω δυνάμεις για τη χρονιά που έρχεται.

β) Να σκεφτώ πάνω στην καθημερινότητα μας, ώστε να βρω λύσεις για να απλοποιήσω την επόμενη σχολική σεζόν, ώστε να είμαι πιο ήρεμη αλλά παράλληλα παραγωγική.

γ) Να κάνω ό,τι μπορώ για να προετοιμαστώ όσο καλύτερα γίνεται, ώστε να γίνει η ερχόμενη χρονιά πιο εύκολη (σαν τα εργατικά μυρμηγκάκια, που είπε και η μαμά μου!)


Οι αγάπες μου, πότε μερμηγκάκια, πότε σκέτα ζουζούνια!!


Σαν μαμά και εκπαιδευτικός, όταν λέω χρονιά, εννοώ πάντα τη ΣΧΟΛΙΚΗ χρονιά, η ημερολογιακή είναι απλά... ημερολογιακή! Λίγα αλλάζουν με αυτή!

Με βάση όλα τα παραπάνω, η καλοκαιρινή μου bucket list για φέτος περιλαμβάνει τα εξής:

1) Να ξεκαθαρίσω και να οργανώσω το χώρο που χρησιμοποιούμε σαν αποθήκη.

Ο χώρος αυτή τη στιγμή είναι σαν χρονομηχανή. Βρίσκω κάτω μωρουδιακά, παγουράκια, παιχνίδια μπεμπέ και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε! Ουσιαστικά, αυτό που γινόταν όλον τον καιρό είναι το εξής: Μάζευα στο διάδρομο μας πράγματα που δεν έπρεπε να είναι πια στο σπίτι μας, τα έβαζα σε σακούλες και τα άφηνα εκεί. Λόγω κακοκαιρίας αλλά και υποχρεώσεων (διαβάσματα των παιδιών, δραστηριότητες κλπ), δεν αφιέρωνα χρόνο για να τα τακτοποιήσω, όπως θα ήταν περισσότερο πρακτικό. Επομένως, στο χώρο αυτό υπάρχουν πολλές πολλές σακούλες που θέλουν ξεκαθάρισμα και οργάνωση! Θα κάνω κάθε μέρα και από ένα μικρό κομμάτι!

2) Να ξεκαθαρίσω τα παιχνίδια των παιδιών και να αγοράσουμε μερικά επιτραπέζια που είναι κατάλληλα για την ηλικία τους. 


Αν το χάος είχε εικόνα φόντου.


Συνειδητοποίησα πως τα παιδιά μου σταμάτησαν να παίζουν επιτραπέζια, επειδή δεν έχουμε επιτραπέζια για την ηλικία τους! Πόσο ακόμα να παίξουν τον Καρχαριοπεινάλα και τη Φώκια Λιχούδα; Αυτά είναι πια για τον 4άρη γκαστονάκο! Κι επειδή είμαι και επιτραπεζάκιας και επίσης κατανοώ τα οφέλη τους, θέλω οπωσδήποτε να επενδύσω σε αυτά!


3) Να κάνουμε μια μικρή ανακαίνιση στο παιδικό δωμάτιο. Δεν θα σας πω τώρα λεπτομέρειες, αλλά θα κάνω ειδική ανάρτηση before-after όταν με το καλό τελειώσουμε!

4) Να ράψω μια φούστα με ένα ύφασμα που αγόρασα πέρυσι. Θέλω να ράψω μια ασύμμετρη! Άραγε θα τα καταφέρω;

5) Να επιδιορθώσω όσα ρούχα μπορώ. 

Η κατάσταση είναι τελείως έκρυθμη σας λέω. Όλο το χειμώνα δεν έπιασα σχεδόν καθόλου το καλάθι και τώρα έχει σχηματιστεί ένα βουνό, σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο είναι!!


Και το αρκουδάκι είναι το φωτεινό αστέρι.


6) Να διαβάσω τα βιβλία "Αυτοί που επέζησαν", "Σπίτι σε τάξη, ζωή σε τάξη" και κάποια περιοδικά που έχω εδώ και καιρό στα αδιάβαστα.




7) Να ξεκαθαρίσω τα σχολικά (τσάντες, καλάθια, βιβλία) και να καθαρίσω τις τσάντες μας (ναι έχω κι εγώ σχολική τσάντα για όταν πηγαίνω στο νηπιαγωγείο, είναι πολύ πιο ευρύχωρη και ανατομική από τις απλές γυναικείες τσάντες!!!)



8) Να διοργανώσω το πάρτι για τα 9α γενέθλια της πεταλουδίτσας μου.


Το πάρτι έγινε! Πάρτε ένα sneak peek!


9) Να διοργανώσω το πάρτι για τα 4α γενέθλια του γκαστονάκου μου.

10) Να ξακαθαρίσω τα βιβλία του γκαστονάκου μου. Πρέπει να φύγουν τα μπεμπέ βιβλία και να μείνουν μόνο τα προσχολικής ηλικίας και πάνω.

11) Να δοκιμάσω μερικές νέες συνταγές, γιατί έχω βαρεθεί να φτιάχνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.

12) Να ξεκαθαρίσω και να τακτοποιήσω το υλικό μου για το νηπιαγωγείο.

Μετά από το υλικό που μου άφησε παρακαταθήκη μια συνάδελφος η οποία συνταξιοδοτήθηκε, πλέον το υλικό μου δε χωράει στα ντουλάπια της βιβλιοθήκης. Εν τω μεταξύ, δεν πρόκειται τα υπόλοιπα 25-30 χρόνια που θα δουλέψω (ποιός ξέρει πότε θα βγαίνουμε στη σύνταξη ως τότε;) να προλάβω να τα χρησιμοποιήσω όλα αυτά. Επομένως πρέπει να κάνω ένα σκληρό ξεκαθάρισμα!


Τα ραφάκια φίσκα από το υλικό μου.


Το επιπλέον υλικό που κληρονόμησα. 😵


13) Να ετοιμάσω κάποια γεύματα για την κατάψυξη.

Έτσι, αποφάσισα όπως σας είπα και παραπάνω, τώρα που είμαι σε διακοπές, να ετοιμάσω μερικά γεύματα για το φθινόπωρο ως τις διακοπές των Χριστουγέννων, ώστε κάποιες μέρες να μη χρειάζεται να μαγειρεύω!


Ένα από τα 15 είναι τυροπιτάκια!




Αλλά δεν ξεχνάμε και τη θάλασσα ε;
Καλοκαίρι στη Ναύπακτο είμαστε!
Μας καλεί για βουτιές!

Σας φιλώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips