Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

Μυρωδιές και χρώματα από τα Χριστούγεννα! - 2021 Edition



Ήρθαν κι έφυγαν κι αυτές οι γιορτές! Και ήμασταν παρόντες και καλά για να τις ζήσουμε! Δόξα τω Θεώ, μόνο αυτό φτάνει και περισσεύει για να είμαστε χαρούμενοι εν μέσω πανδημίας!!!

Φέτος δεν κάναμε πολλά πράγματα όπως πέρυσι. Εγώ ήμουν πολύ κουρασμένη, περισσότερο ψυχικά αλλά και σωματικά, τα παιδιά ήταν απασχολημένα με τα μαθήματα, τις δραστηριότητες, τις γκρίνιες και τους τσακωμούς και γενικά μετρούσα τις μέρες να ξεκουραστώ! Κάθε φάση έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες!

Πριν ξεκινήσουμε να στολίσουμε ήθελα να κάνω δυο πράγματα: Να στρώσω τα χαλιά στο παιδικό δωμάτιο, πράγμα δύσκολο εν μέσω σχολικής ζωής, αφού έπρεπε να μαζευτεί όλο το πάτωμα, να σκουπιστεί και να σφουγγαριστεί και κάτω από τα κρεβάτια και τα παιδιά μου δεν έλεγαν με τίποτα να με βοηθήσουν!


Ουφ, έγινε κι αυτό! Ωραίο δεν είναι μαζεμένο;


Δεύτερον να συναρμολογήσω το νέο πτυσσόμενο τραπέζι μας για το σαλόνι, καθώς το προηγούμενο, το οποίο ήταν και πάλι πτυσσόμενο, έσπασε σε δυο σημεία σε διάστημα 2 ημερών, μετά από 9 εντατικά χρόνια χρήσης! Ήθελα να βάλω κι εκεί μουσαμά γιορτινό και διακοσμητικά  και φυσικά να είναι έτοιμο πριν έρθει το ξωτικό μας, γιατί εκεί αφήνει πάντα τα καλούδια του!



Το παλιό τραπέζι με τους καλοκαιρινούς μουσαμάδες!






(Επειδή με ρωτάτε συχνά για το τραπέζι μας αυτό, το πρώτο το πήραμε από τα Entos σε προσφορά όταν ήμασταν νιόπαντροι το 2012 και αυτό το δεύτερο το αγοράσαμε από τα Lidl πολύ οικονομικά. Έχουν όμως και τα Ικέα παρόμοιο. Του Entos ήταν πιο στοιβαρό το ξύλο αλλά ελαφρώς σεισμόπληκτο, βέβαια εμείς το είχαμε στριμώξει στον τοίχο και δεν κουνούσε σε σημείο που να μας ενοχλεί στο διάβασμα των παιδιών, εκτός αν έπεφταν πάνω και τα δύο παιδιά μαζί. 






Η κατασκευή του Lidl ήταν καλύτερη, αλλά το ξύλο χαμηλότερης ποιότητας. Δεν εμπιστεύεσαι να ρίξεις το βάρος σου στη μία πλευρά, εγώ το βλέπω και λυγίζει ελαφρώς. Βέβαια και τα δύο για τη δουλειά που τα θέλουμε είναι εξαιρετικά! Ανοίγουν και κλείνουν κατά βούληση και βολεύουν πολύ στο διάβασμα και τις κατασκευές, αλλά και στα tea party μας! Για του Ικέα δεν ξέρω!)



Αφού ετοιμάστηκαν οι 2 εκκρεμότητες, στολίσαμε το δέντρο!!






Εφέ χιονιού στο παράθυρο του Ν/Γ!


 Το ξωτικό μας ο Βασίλης, μας ήρθε πρώτη του Δεκέμβρη, σταθερός στο ραντεβού του! Διαβάστε σχετικά με το ξωτικό μας εδώ!



Του Βασίλη του αρέσει να κάνει σκανταλιές, όπως σε όλα τα ξωτικά! Δείτε εδώ τις σκανταλιές του Δήσιμου, του ξωτικού της Γιάννας!


Τώρα, ποιανού είναι οι καραμέλες;;



Βρε τον Ντροπαλούλη που έμπλεξε!! Ξεκαθάρισμα λογαριασμών;;






Δηλαδή παιδικό να μη δούμε; Όλο με εσένα να ασχολούμαστε;;


Άντε πάλι με κάτι γλυκά!!!



Μια από τις Κυριακές του Δεκέμβρη, συνόδευσα την πεταλουδίτσα μου στον τοπικό μας σύλλογο κοινωνικής αλληλεγγύης, καθώς η ιδρύτρια είχε την καλοσύνη να την καλέσει να βοηθήσει με τα δέματα που είχαν ετοιμάσει για τα Χριστούγεννα! Ήταν πολύ ευγενικό εκ μέρους της, καθώς δεν είχαν ουσιαστικά ανάγκη από ένα παιδί, αλλά θυμόταν που της είχα πει ότι η κόρη μου τρελαίνεται για τέτοια και της είχε τάξει καιρό πριν, ότι τα Χριστούγεννα θα τη φωνάξει να μοιράσει σοκολάτες και μπισκότα στα παιδιά! Ε, να σας πω ότι τελευταία έφυγε από εκεί! Η κυρία υποσχέθηκε στην πεταλουδίτσα μου ότι θα την πάρει το Πάσχα ξανά, όταν θα φτιάχνουν τις λαμπάδες! Η καλύτερη της μακράν! Εθελοντισμός και κατασκευές!!




Η κουνιάδα έφτιαξε ένα πολύ κιουτ στεφάνι και φέτος, μόνο που δεν κατάφερα να το ανεβάσω σε ανάρτηση βήμα βήμα! Του χρόνου!!




Βιβλία και φέτος χορτάσαμε αρκετά γιορτινά, κάποια τα αγοράσαμε και κάποια μας τα έστειλαν οι εκδόσεις Άθως και Μεταίχμιο! Δείτε τα όλα εδώ συγκεντρωμένα!




Κατασκευή που κάναμε στο Ν/Γ από το βιβλίο της Κατερίνας Χριστούγεννα στη Βηθλεέμ.



Ο γκαστονάκος διαβάζει!


Ένα πράγμα που έκανα πολύ, ήταν να φτιάχνω και να τρώω γλυκά! Ό,τι πρέπει για τη δίαιτα μου!!

Τα σαββατιανά μας brunch με pancakes δεν έλειψαν!

Καταρχήν, για πρώτη φορά φέτος έφτιαξα μελομακάρονα!






Η πεντανόστιμη συνταγή του Άκη!!!




Να σας πω το απόλυτο tip συνταγών για γιορτές και πάρτι; Είναι αυτό εδώ το καλάθι!!




Καθώς έχω κάνει το πλάνο μου σχετικά με όλες τις συνταγές που θα ετοιμάσω στις γιορτές (και γενικά όλο το πλάνο μου με το εκτυπώσιμο "Αξέχαστα Χριστούγεννα" που μπορείτε να βρείτε στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του blog), σταδιακά από τον Οκτώβρη αγοράζω όλα τα υλικά, ώστε να μη μου πέσουν όλα τα έξοδα μαζεμένα τις τελευταίες ημέρες. 

Για να μη μπερδεύω όμως τα υλικά των γιορτινών συνταγών με τα υπόλοιπα και χρησιμοποιήσω π.χ. την κουβερτούρα της βασιλόπιτας σε άλλο γλυκό και μετά νομίζω ότι έχω κουβερτούρα για τη βασιλόπιτα αλλά δεν έχω και τρέχω παραμονιάτικα να βρω κουβερτούρα στα ασφυκτικά γεμάτα από κόσμο, αλλά άδεια από προϊόντα σούπερ μάρκετ, ό,τι υλικό αφορά τις γιορτινές συνταγές μπαίνει σε αυτό το καλάθι! Έτσι, και φυλάω τα υλικά από το να τα χρησιμοποιήσω αλλού και έχω πάντα εποπτεία του τι  μου λείπει!



Το καλάθι μένει στο ντουλάπι όμορφα κι ωραία!


Τα Χριστούγεννα καταφέραμε να πάμε ως το χωριό! Εκεί ξεκουράστηκα πραγματικά! Το είχα τόσο μα τόσο ανάγκη!


Τρελαθήκαμε στο Υπερατού!!


Καφεδάκια δίπλα στο τζάκι έχουν άλλη χάρη!


Η πεθερά μου μας τίγκαρε στις μπριζόλες και στα γλυκά!





Επαγγελματίας σε ό,τι φτιάχνει!!

Αλλά και τα παιδιά μας δεν πήγαν πίσω! Έφτιαξαν τα καθιερωμένα μπισκοτόσπιτα με την κουνιάδα! Ο κλαυθμός κι ο οδυρμός, τα στατικά δεν ήταν καλά, η διακόσμηση δεν έβγαινε όπως την ήθελαν, αλλά τέλος καλό όλα καλά! Τα σπιτάκια έγιναν και φαγώθηκαν κι εμείς ησυχάσαμε!!!




Της πεταλουδίτσας.


Της ζουζούνας ανιψιάς.


Του σαμψωνάκου.


Του γκαστονάκου (καλά εννοείται εγώ το έφτιαξα,
αυτός μόνο έτρωγε κρυφά τα γλυκά!!)


Το δημιουργικό μου κορίτσι μας έφτιαξε και μαρσμάλοου με μερέντα και διακοσμητικά για να φάμε!




Αγκαλίτσες με τον γκαστονάκο!


Και περνάμε στην Πρωτοχρονιά!!!

Παραμονή πρωτοχρονιάς απόγευμα, ετοιμάσαμε το καθιερωμένο μας πλέον tea party!




Το tea party μας είναι ένα επίσημο, πριβέ πάρτι και αφορά τα γυναικόπαιδα της οικογένειας! Εγώ και τα παιδιά, κουνιάδα και ανιψιά! Τα παιδιά το περιμένουν ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ!!!

Βγάζω το καλό μου σερβίτσιο του τσαγιού, ετοιμάζουμε γλυκά, στρώνουμε το τραπέζι γιορτινό, βάζουμε τα καλά μας και γιορτινή μουσική και πίνουμε το τσαγάκι μας, κάνοντας ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε και όνειρα για τη χρονιά που έρχεται, χρησιμοποιώντας το σχετικό εκτυπώσιμο "Συζήτηση με αφορμή το τέλος της χρονιάς" (κι αυτό στην ψηφιακή βιβλιοθήκη)! Αχ, πόσο έτοιμους σας έχω, πόσο έτοιμους!!




Φέτος, το μενού είχε αυτά τα αξεπέραστα σταφιδοψωμάκια με σοκολάτα (δοκιμάστε τα με αλεύρι για τσουρέκι και θα με θυμηθείτε), σοκολατάκια χειροποίητα με απλή κουβερτούρα γάλακτος σε γιορτινά σχήματα, fudge (σοκολατάκια δλδ) με μαρσμάλοου, βούτυρο και άχνη ζάχαρη (τα άσπρα τυλιγμένα, από τα φετινά βιβλία συνταγών της πεταλουδίτσας μου, τα έφτιαξε μόνη της!) και scones με τυρί κρέμα και σάλτσα από φρούτα του δάσους (κοινώς τοστάκια με φιλαδέλφια και μαρμελάδα φράουλα, αλλά είπαμε είναι επίσημο το πάρτι και έπρεπε να τους δώσω επίσημη ονομασία)!




Οι πιατέλες που έφτιαξα, τι σας λένε;;







Και αφού το tea party ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και το lipton βανίλια καραμέλα άρεσε στα παιδιά (πέρυσι είχα φτιάξει τσάι του βουνού και δεν το τίμησαν), λίγες ώρες αργότερα πήγαμε εμείς στην κουνιάδα για να αλλάξουμε χρονιά!


Είχε κι αυτή ετοιμάσει έναν ωραίο και λαχταριστό μπουφέ!




Τυροπιτοειδή, μια απίστευτη πράσινη σαλάτα με μέλι και μήλο, γιορτινές πιατέλες με τυριά, σάλτσες, λαχανικά και άλλα καλούδια!











Και μόλις η χρονιά άλλαξε, κόψαμε την πρώτη βασιλόπιτα!! Το φλουρί έπεσε στον σαμψωνάκο!




Πρωινό της Πρωτοχρονιάς! Η χαρά του κάθε παιδιού! Όπως πάντα, κοιμηθήκαμε αργά και ξυπνήσαμε νωρίς, το βάσανο κάθε γονιού!!!

Το πρώτο παιδί που ξυπνά, τσεκάρει το δέντρο και χωρίς να αγγίξει τίποτα, πάει να ξυπνήσει και τα υπόλοιπα! "Ξυπνήστε! Ήρθε!!!"

Εγώ πήρα για δώρο μερικά αρωματικά κεριά σόγιας τα οποία μου αρέσουν πολύ και για τα οποία θα σας μιλήσω σε άλλη ανάρτηση, γιατί εδώ το παράκανα λίγο με τις φωτογραφίες! Αλλά το καλύτερο δώρο το πήρε ο άντρας μου ο γλυκατζής, ο οποίος δε ζήτησε τίποτα από τον Άγιο Βασίλη, αλλά εκείνος του έφερε δώρο έτσι κι αλλιώς, τόσο καλό παιδί που ήταν όλη τη χρονιά!!!


Yyyami yameeiiiii!!!


Ο Βασίλης συνήθως φεύγει την Πρωτοχρονιά, αλλά φέτος έκατσε λίγο ακόμη μαζί μας, μετά από παράκληση των παιδιών! Ίσως έφταιγε και η νόστιμη βασιλόπιτα που τον τσακώσαμε να τρώει μαζί με τον Μπούλη Φαταούλη!





Ανήμερα της πρωτοχρονιάς επισκεφθήκαμε το χωριό και κόψαμε τη δεύτερη βασιλόπιτα! Το φλουρί στην ανιψιά!


Αυτό το γράψιμο με κουβερτούρα που κάνει η πεθερά μου,
το έκανα κι εγώ μια χρονιά και δε διαβαζόταν τίποτα!!!




Και 2 του μήνα ήρθε και η σειρά της δικής μας βασιλόπιτας, της κλασικής σοκολατένιας με δαμάσκηνα του Παρλιάρου, που γλείφεις και τα δάχτυλα σου!!! Την κάνω ανελλιπώς 10 χρόνια!!


Διακόσμηση με ό,τι είχαμε!!!


Το φλουρί στην πεταλουδίτσα! Καλά πήγαν φέτος τα φλουριά! Δεν είχαμε κλάματα!!!




Κλείνω την ανάρτηση με τα γιορτινά νέα μας με δυο όμορφες εικόνες! Ο ουρανός μας και η καταπληκτική γιορτινή ζωγραφιά της πεταλουδίτσας μου!!






Καλή χρονιά να έχουμε!!!

4 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips