Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

Τα 7α γενέθλια της πεταλουδίτσας! Unicorn party!



Αυτή η ανάρτηση αφορά το περσινό μας πάρτι! Αλλά επειδή θέλω να τα έχω με σειρά στο blog, πριν σας γράψω για το φετινό, θα κάνω αφιέρωμα το 7ο πάρτι της πεταλουδίτσας μου με θέμα τον σούπερ δημοφιλή μονόκερο!!!


Η διακόσμηση
Όπως σε όλα τα πάρτι μας έτσι κι εδώ, το γκοφρέ είναι ο καλύτερος μας φίλος! Πάμφθηνο και εντυπωσιακό! Το αγόρασα στα χρώματα του ουράνιου τόνου, άλλωστε μονόκεροι και ουράνια τόξα πάνε μαζί!





Έπειτα, η πεταλουδίτσα μου έφτιαξε μια αφίσα μόνη της, όπως ακριβώς την ήθελε! Βέβαια, αν την έφτιαχνα εγώ θα την έκανα μπόμπα, ξέρετε, αλλά αφού μπορεί και θέλει, δεν έχει νόημα να κάνω τα πράγματα μόνη μου, το αντίθετο, θα είναι για εκείνη ανασταλτικός παράγοντας εξέλιξης!



Ακόμη, έκοψα φιγούρες από πρόσωπα μονόκερου κι έδωσα στα παιδιά να τις ζωγραφίσουν! Ήταν πολύ ωραία ιδέα! Έπειτα τις στερεώσαμε κι αυτές στον τοίχο της αυλής!


Πεταλουδίτσα.


Σαμψωνάκος.


Ανιψιά.


Γκαστονάκος.


Πήρα, ακόμη, από τα Jumbo κάποια διακοσμητικά βεντάλιες, πολύ φθηνά!



Τέλος, έφτιαξα δυο σύννεφα και τους έβαλα γκοφρέ λωρίδες!




Επειδή ήταν δύσκολο να τις κρεμάσω ψηλά, τις στερέωσα με τις αγαπημένες μου απλωστρίτσες για κάλτσες!




Μετά το πάρτι, βρήκαν μια θέση στα παράθυρα των παιδιών!







Το photo booth
Το photo booth ήταν απλό κι εντυπωσιακό! Ένας μονόκερος! Το κέρατο έγινε με αφρώδες γκλίτερ χαρτόνι, ενώ τα λουλούδια τα έφτιαξε η κουνιάδα μου, από Youtube βιντεάκια!







Τις φωτογραφίες συμπλήρωσαν τα photo props που αγόρασα από τα Jumbo! Ήμουν τυχερή γιατί πέρσι ήταν ακόμη ο μονόκερος φουλ μόδα και βρίσκαμε τα πάντα από υλικά! Πιατάκια, χαρτοπετσέτες, τραπεζομάντηλα, όλα μέσα στο θέμα!




Η τούρτα
Η κόρη μου ήθελε τούρτα oreo cookies, οπότε φτιάξαμε αυτήν εδώ τη συνταγή και βγήκε εξαιρετικά νόστιμη!

Τώρα από διακόσμηση, η πεταλουδίτσα ήθελε να φτιάξουμε έναν μαγικό κόσμο! Ωραία! Όσο πιο αφηρημένο, τόσο πιο εύκολο!!! Μοναδική παραγγελία, να σχηματίσουμε ένα ποτάμι σαν το προπέρσινο του σαμψωνάκου!




Πήγαμε, λοιπόν, στο τοπικό μας καφεκοπτείο, που έχει τα πάντα όλα για γλυκά και πήραμε (σχεδόν) ό,τι της γυάλισε! Ροζ μαρσμάλοους, κουφέτα για πέτρες, μπλε χρώμα για το ποτάμι, πολύχρωμα κουφετάκια, άσπρη και βεραμάν ζαχαρόπαστα, πράσινα και ροζ μπιλάκια, τα οποία ανακάτεψε για να τα κάνει πολύχρωμο γρασίδι!

Έπειτα, εγώ ετοίμασα την τούρτα, την κάλυψα με κρέμα, έφτιαξα και το ποτάμι με τα κύματα (δείτε εδώ πώς τα σχημάτισα) και τα υπόλοιπα τα άφησα στα παιδιά! Με συντονίστρια την πεταλουδίτσα, αδέρφια και ξαδέρφη έδωσαν πόνο με κουφέτα και ζαχαρόπαστες!!!




Το κερί και τα άλλα δυο διακοσμητικά της τούρτας είναι όλα από τα Jumbo.



Στο πάρτι μας παρευρέθηκαν και οι χριστουγεννιάτικοι ξωτικούληδες, οι οποίοι μόλις μυριστούν τούρτα, δε χάνουν ευκαιρία! Αφήνουν τον Βόρειο Πόλο και τις δουλειές και τρέχουν κοντά μας! Αυτοί είναι οι δυο Βασίληδες, ένας δικός μας κι ένας της ανιψιάς! Είναι ξαδερφάκια! Διαβάστε εδώ τα πάντα για τον ξωτικόυλη μας!!!



Από φαγώσιμα, κράτησα τα πράγματα απλά αυτή τη φορά. Έψησα έτοιμα τυροπιτάκια-λουκανικοπιτάκια και είχα και αρκετά γαριδάκια! Η πεθερά μου μας έφτιαξε την καταπληκτική της σπανακόπιτα και φυσικά δεν έλειπαν οι χυμοί και οι κόκα κόλες (αν και αυτές προορίζονται για τους μεγάλους, καθώς ούτε τα παιδιά τις προτιμούν ούτε εγώ, κι εγώ δεν είμαι μεγάλη χαχα!!!). Γενικά το θέμα "φαγητό" το προσαρμόζουμε κάθε φορά αναλόγως του χρόνου, των χρημάτων και των αντοχών που έχουμε!!!





Τα δωράκια
Στα δωράκια των καλεσμένων βάλαμε σαπουνόφουσκες, καπέλα, φρουφρού, από ένα μπαλόνι ξεφούσκωτο λόγω covid, τον μονόκερο που σας είπα πιο πάνω και αυτοκόλλητα!





Οι σαπουνόφουσκες έχουν πάντα μεγάλη επιτυχία, όσο φθηνές κι αν είναι! Ειδικά αν έχετε προμηθευτεί ένα μπιτονάκι έξτρα υγρό για φούσκες!!




Χρόνια σου πολλά πεταλουδίτσα μου!!!



Δείτε εδώ όλα μας τα πάρτι!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips