Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2020

Τάδε έφη σαμψωνάκος! Vo. 3




Άλλος ένας γύρος από ατάκες που μας έριξαν κάτω, από στόματος σαμψωνάκου!

Εγώ: Τι είναι ο επιούσιος;
Σαμψ.: Είναι αυτός που έχει ένα πρόβλημα!!

***

(Καθώς παίζουμε:)
Σαμψ.: Έχω και μία βάρκα, άμα θέλετε να μπείτε!
Εγώ: Εμείς είμαστε σούπερ ήρωες και πετάμε, δε χρειαζόμαστε βάρκα!
Σαμψ.: Όχι, λέω για όταν χαλάσετε να μπείτε στη βάρκα!

***

Μπαμπά εγώ δε θέλω να γίνω μοναχός, θέλω να έχω γυναίκα! Και όταν η γυναίκα μου θα πάει να γεννήσει, θα πάω κι εγώ μαζί της, γιατί θα είμαι ο άντρας της!
(Όχι πείτε μου να μη συγκινηθώ;;)

***

(Πήραμε κόλλυβα και μαζί με το κουταλάκι είχε ένα σημείωμα)
Σαμψ.: Κοίτα, μέσα έχει ένα γράμμα!!
Εγώ: Α ναι; Και τι σου γράφει;
Σαμψ.: "Καλή Εκκλησία"!!!

***

(Τους ρωτούσα πριν τον ύπνο πώς έδειξαν την αγάπη τους εκείνη την ημέρα)
Εγώ: Εσύ πώς έδειξες την αγάπη σου;
Σαμψ.: Έφαγα γιαούρτι!
Εγώ: Και σε ποιόν έδειξες την αγάπη σου που έφαγες γιαούρτι;
Σαμψ.: Στο γιαούρτι!

***

(Προσεύχεται)
Παναγίτσα μου σε παρακαλώ, βοήθησε με να κάνω παιδιά και σε παρακαλώ, βοήθησε με να αγαπάω τη γυναίκα μου!

***

Εγώ είμαι ο Γκορμίτι του πάγου, γιατί είναι πολύ σοβαρός!
(Εδώ γελάσαμε όλοι, καθότι ο σαμψωνάκος δεν έχει καμία σχέση με τη σοβαρότητα!)

***

(Παίζοντας με το κουίζ της Αναστασίας)
Αναστασία: "Ο Σάκης Ρουβάς είναι έλληνας μαέστρος, σωστό ή λάθος;"
Σαμψ.: Ποιός είναι αυτός
Εγώ (τελείως ρουβίτσα): Καλά, δεν ξέρεις το Σάκη Ρουβά;;;
Σαμψ.: Α, ναι, είναι αυτός που παίζει τον Καραγκιόζη!

***

(Πήγαινε κάπως να παρομοιάσει το Άγιο Πνεύμα, αλλά έβλεπα ότι πήγαινε να τα μπερδέψει πολύ και είπα να τον κόψω)
Εγώ: Άσε, μην το μπερδέψουμε άλλο το θέμα, γιατί μπορεί να πούμε κάτι και να στεναχωρηθεί ο Θεούλης.
Σαμψ.: Ναι, ή μπορεί να θυμώσει και να μας στείλει τίποτα κατακλυσμούς ή αλλαγές γλωσσών (τύπου Βαβέλ!). Κάτσε να τα μάθω τώρα καλά (στη λογοθεραπεία) γιατί μετά δε θα με καταλαβαίνουν στις άλλες γλώσσες!!!

***

Μαμά, ξέρεις τι είναι το χέλι; Είναι ένα υγρό καλώδιο που το έβαλαν στην πρίζα και έγινε χέλι!!!

***

(Στη γιορτή της ανιψιάς μου)
Γιορταζούμενη, σου υποκλίνομαι!

***

(Παίζοντας με την πεταλουδίτσα, η οποία έκανε τον κριτή και του έλεγε συνέχεια ότι έχανε. Στον επόμενο γύρο:)
Σαμψ.: Κέρδισα ή νίκησα;

***

(Πηγαίνοντας να φάει τη σπανακόπιτα)
Μαμά, βγάλε μου το εξώφυλλο από τη σπανακόπιτα!

***

(Εξηγώντας στον παππού του τα νέα μέτρα της καραντίνας)
Και για να βγεις έξω, θα πρέπει να έχεις το λόγο γραμμένο σε ένα χαρτί. Όμως για σοβαρό λόγο, όχι κοροϊδευτικό!
(Ο παππούς γελάει όλο καμάρι. Ο σαμψωνάκος πολύ σοβαρός):
Μη γελάς, είναι πολύ σοβαρά τα πράγματα!!!

***

(Βλέποντας με να φοράω καλσόν για την εκκλησία)
Μαμά, γιατί φοράς καλσόν; Για να μη σε τσιμπάνε τα κουνούπια;;;



4 σχόλια:

  1. Χαχαχα!!! Η αγάπη του για το γιαούρτι με γονάτισε! Αλλά και το καλσόν για τα κουνούπια δεν είναι κακή ιδέα! Όσο για το εξώφυλλο... απλά υπέροχος! Τα φιλιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίες αυτές οι ηλικίες, γεμίζουν σημειωματάρια ολόκληρα!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχχαχααααααααααα απόλαυσηηηηηηηηηη
    να ναι γερός κ ευλογημενος......
    μας εφτιαξες την μεραααααααααα ειδικα αυτο με τον παππου κι αν δεν γελασααααααααααααααα καλο μηνα περιμενουμε τα χριστουγεννιατικα σας σιγα σιγαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Σοφάκι μου που γέλασες!!! Άμα έχει ο κύριος κέφι θα γεμίσουμε κανένα τετράδιο πάλι!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips