Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2022

Η φθινοπωρινή μου bucket list για το 2022 (και πώς τα πήγα με την καλοκαιρινή)



Το καλοκαίρι μας ήταν ιδιαίτερα γεμάτο, αλλά από τα σωστά πράγματα! Καθημερινά μπάνια, πολλά πάρτι, γάμοι, ταξίδια στους αγαπημένους μας προορισμούς, συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα! Τι άλλο να ζητήσεις από το καλοκαίρι;; Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και πήραμε δυνάμεις για το φθινόπωρο!

Παρόλα αυτά και λόγω του ότι δε δουλεύω το καλοκαίρι, κατάφερα να είμαι αρκετά καρποφόρα και ως προς την καλοκαιρινή μου bucket list!


1) Να ξεκαθαρίσω και να οργανώσω το χώρο που χρησιμοποιούμε σαν αποθήκη.

Έφτασα περίπου μέχρι το 50%. Μετά μου σώθηκαν οι σακούλες που έβαζα τα μικρά ρούχα των παιδιών και σταμάτησα. Καλά τα πήγα όσο κράτησε, αλλά σίγουρα είναι κάτι το οποίο δεν έχει ολοκληρωθεί.



Από τα αποτελέσματα της προσπάθειας!



2) Να ξεκαθαρίσω τα παιχνίδια των παιδιών και να αγοράσουμε μερικά επιτραπέζια που είναι κατάλληλα για την ηλικία τους.

Έκανα πράγματι ένα καλό ξεκαθάρισμα, όσο κι αν με πονούσε. Δηλαδή τα παιδιά έκανα, εγώ πολλά από αυτά δεν θα τα έβγαζα! Τα παιχνίδια έχουν για μένα αναμνήσεις με ξέγνοιαστες στιγμές παρέα με τα παιδιά μου και πολλά από αυτά μου θυμίζουν και την ενέργεια που αφιέρωσα για να τα παρουσιάσω στο blog και μου είναι δύσκολο να τα αποχωρίζομαι. Αλλά τα περισσότερα έπιασαν τόπο στο νηπιαγωγείο!


Δεν ήταν κατάσταση αυτή!!!

3) Να κάνουμε μια μικρή ανακαίνιση στο παιδικό δωμάτιο. Δεν θα σας πω τώρα λεπτομέρειες, αλλά θα κάνω ειδική ανάρτηση before-after όταν με το καλό τελειώσουμε!

Κάναμε το βάψιμο το καλοκαίρι, αλλά δυστυχώς η ανακαίνηση δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. Υπολογίζουμε ότι θα γίνει μέχρι το τέλος της χρονιάς και τότε θα σας ετοιμάσω ένα λεπτομερές before-after!


Ένα κατατοπιστικό before.


4) Να ράψω μια φούστα με ένα ύφασμα που αγόρασα πέρυσι. Θέλω να ράψω μια ασύμμετρη! Άραγε θα τα καταφέρω;

Ώρες ώρες δεν ξέρω τι σκέφτομαι όταν βάζω στόχους. Φυσικά και όχι! Ήμουν 24/7 με τα παιδιά μου, πώς στην ευχή πίστευα ότι θα έβγαζα πατρόν και καρφίτσες; Ειδικά από τη στιγμή που οι επιδιορθώσεις φωνάζουν το όνομα μου!

5) Να επιδιορθώσω όσα ρούχα μπορώ. 

Έκανα ό,τι μπορούσα. Αφαίρεσα και μερικά που δεν άξιζαν τον κόπο και το καλάθι ήρθε στο 50%. Τώρα βέβαια, αν με κάτι σκισμένες φόρμες ξαναγέμισε, άλλο θέμα!




6) Να διαβάσω τα βιβλία "Αυτοί που επέζησαν", "Σπίτι σε τάξη, ζωή σε τάξη" και κάποια περιοδικά που έχω εδώ και καιρό στα αδιάβαστα.

ΝΑΙ!!! Διάβασα το Σπίτι σε τάξη ζωή σε τάξη, το Αυτοί που επέζησαν και επίσης άκουσα πολλά audio books!


7) Να ξεκαθαρίσω τα σχολικά (τσάντες, καλάθια, βιβλία) και να καθαρίσω τις τσάντες μας (ναι έχω κι εγώ σχολική τσάντα για όταν πηγαίνω στο νηπιαγωγείο, είναι πολύ πιο ευρύχωρη και ανατομική από τις απλές γυναικείες τσάντες!!!)

Ναι, έγινε κι αυτό!


8) Να διοργανώσω το πάρτι για τα 9α γενέθλια της πεταλουδίτσας μου.

Ναι έγινε! Αλλά θέλει ξεχωριστή ανάρτηση!!




9) Να διοργανώσω το πάρτι για τα 4α γενέθλια του γκαστονάκου μου.

Done! Λεπτομέρειες σε ξεχωριστή ανάρτηση!




10) Να ξακαθαρίσω τα βιβλία του γκαστονάκου μου. Πρέπει να φύγουν τα μπεμπέ βιβλία και να μείνουν μόνο τα προσχολικής ηλικίας και πάνω.

Έγινε κι αυτό και πήρε μια μικρή ανάσα το σπίτι!


11) Να δοκιμάσω μερικές νέες συνταγές, γιατί έχω βαρεθεί να φτιάχνω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια.

Κάτι δοκιμάσαμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι δε θυμάμαι τι φτιάξαμε για να σας τα γράψω! 😮


12) Να ξεκαθαρίσω και να τακτοποιήσω το υλικό μου για το νηπιαγωγείο.

Πήρε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ, αλλά έγινε!


ΠΟΛΥ ξεκαθάρισμα!!!

13) Να ετοιμάσω κάποια γεύματα για την κατάψυξη.

ΝΑΙ! Από τα πιο χρήσιμα που έκανα το καλοκαίρι! Αλλά θέλει τη δική του αναλυτική ανάρτηση!


Τα πιο νόστιμα τυροψωμάκια ever!!!



Η φθινοπωρινή μου bucket list

Αποφάσισα ότι δεν θέλω να ξαναζορίσω τόσο πολύ τον εαυτό μου όπως την προηγούμενη σχολική σεζόν (τουλάχιστον εφόσον περνά από το χέρι μου) και έτσι η φθινοπωρινή μου bucket list περιλαμβάνει μόνο 3 στόχους:


1) Να κάνω κάθε μέρα τις ρουτίνες μου. 

Βασικά να δουλέψω πάνω στην αυτοπειθαρχειά μου και να νικώ τους περισπασμούς, ώστε να κάνω όλες μου τις ρουτίνες, ώστε να κυλούν οι μέρες ήρεμα για όλους (όσο γίνεται). Θα μου πείτε, σιγά το πράγμα! Αλλά δεν είναι έτσι! Είναι πολύ σημαντικό για μένα να γίνονται κάποιες δουλειές καθημερινά, όπως προετοιμασία για την άλλη μέρα, πλυντήριο, άπλωμα και δίπλωμα, λίγο συμμάζεμα, λίιιγη γυμναστική. Και εκεί θα εστιάσω, στα σημαντικά καθημερινά και κυρίως στον εαυτό μου και στη στάση μου γύρω από αυτά!


Από την πρωινή μου ρουτίνα!



2) Να κάνω κάθε μέρα κάτι διασκεδαστικό.

Είτε αυτό λέγεται διάβασμα, pinterest, οργάνωση (ναι, με διασκεδάζει να οργανώνω και να ξεκαθαρίζω χώρους!), καφές, κατασκευές με τα παιδιά (εκτός από την πεταλουδίτσα μου που όπως ανασαίνει, έτσι κάνει και κατασκευές καθημερινά, είχαμε από το Πάσχα να κάνουμε δημιουργικά πράγματα στο σπίτι). Και γενικά δεν θα βάλω πρόγραμμα σε αυτό. Θα κάνω λίγο από ό,τι μου κατέβει κάθε μέρα, δεν θέλω να πιέζομαι και για τα διασκεδαστικά πράγματα και να βάλω στόχους κι εκεί, όχι σε αυτή τη φάση!


Το να φτιάχνω σουσουδάκια ΕΙΝΑΙ διασκεδαστικό!


3) Να αφιερώνω όσο χρόνο χρειάζεται στα παιδιά μου. 

Ειδικά η πεταλουδίτσα μου, καθώς μεγαλώνει, αναζητά πολλές ώρες συζήτησης μαζί μου, αλλά και να περνάμε χρόνο μαζί, κάνοντας κατασκευές, βλέποντας ταινίες κλπ. Το ίδιο επιθυμούν και τα αγόρια μου, με τις ανάγκες της ηλικίας τους το καθένα. Επειδή λοιπόν, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα στη ζωή μου είναι να είμαι μια παρούσα μητέρα στη ζωή των παιδιών μου, βάζω προτεραιότητα το χρόνο μου με αυτά. Αυτό σημαίνει ότι όταν θα πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στο να πλύνω τα πιάτα από χθες και στο να συζητήσω με την πεταλουδίτσα μου για ένα θέμα που την απασχολεί, τα πιάτα θα πρέπει να περιμένουν ίσως μια μέρα ακόμη! Και θα είμαι καλά με αυτό, επειδή έδωσα προτεραιότητα σε αυτό που μετράει πραγματικά για εμένα!


Go go go πεταλουδίτσα!!


Εσείς τι στόχους έχετε αυτό το διάστημα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips