Τρίτη 6 Ιουλίου 2021

Βιβλιο-παίζουμε: Είμαι θεός - Είμαι θεά




Το Μεταίχμιο κυκλοφορεί ολόκληρη σειρά από βιβλιαράκια με μαλακό εξώφυλλο, αφιερωμένα το καθένα σε έναν από τους θεούς του Ολύμπου, αλλά και σε πολλούς πολλούς αρχαιοελληνικούς μύθους (δείτε όλη τη σειρά "Μυθολογικά Παραμύθια" εδώ)! 

Οι ιστορίες όλων των θεών κυκλοφορούν, ακόμη, συγκεντρωμένες σε δύο σκληρόδετα βιβλία, τα "Είμαι θεός" και "Είμαι θεά". Οι εκδόσεις μας έστειλαν τα δυο σκληρόδετα βιβλία συν δυο μεμονωμένα βιβλιαράκια, αυτά του Δία και της Δήμητρας. Τις ευχαριστούμε πολύ! Τα διαβάσαμε όλα και σας γράφω τις εντυπώσεις μας από αυτά!



Οι θεοί των οποίων οι ιστορίες αναφέρονται στο βιβλίο "Είμαι θεός" είναι ο Δίας, ο Ποσειδώνας, ο Απόλλωνας, ο Ήφαιστος, ο Ερμής και ο Άρης, ενώ το βιβλίο "Είμαι θεά" αποτελείται από τις ιστορίες της Ήρας, της Αφροδίτης, της Αθηνάς, της Δήμητρας, της Αρτέμιδος και της Εστίας. Όλες οι ιστορίες κυκλοφορούν όπως σας είπα και σε μεμονωμένα βιβλιαράκια!




Αυτό που μου άρεσε πολύ στις ιστορίες αυτές είναι πως ο ίδιος ο θεός αφηγείται την ιστορία του και συχνά το κάνει με τρόπο αστείο! Επίσης, ο συγγραφέας Κώστας Πούλος, δένει όλους τους μύθος γύρω από το εκάστοτε πρόσωπο πολύ ωραία και με άρτιο ειρμό! Για παράδειγμα, για να δικαιολογηθεί ο Άρης που είναι θεός του πολέμου και να δείξει πως δεν είναι κακός, μας αφηγείται πως αρχικά ήθελε να γίνει θεός της ειρήνης, αλλά ο πατέρας του ο Δίας του είπε πως έτσι θα μείνει άνεργος, αφού οι άνθρωποι όλο πολέμους κάνουν! Ήταν κι αυτός λίγο αναρχικό στοιχείο και μπλεκόταν συνέχεια σε τσακωμούς και σκανταλιές, οπότε έκλεισε το ζήτημα! Έγινε θεός του πολέμου!



Ένα στοιχείο που θα προτιμούσα να του δοθεί μεγαλύτερη προσοχή, ειδικά στα σκληρόδετα βιβλία, είναι πως κάποιες ιστορίες που σχετίζονταν με περισσότερους από έναν θεούς, επαναλαμβάνονταν στον εκάστοτε θεό. Για παράδειγμα, την ιστορία με το μήλο της Έριδος τη διαβάσαμε σε 4 θεούς, με διαφορετικά βέβαια λόγια, αλλά και πάλι ήταν η ίδια ιστορία! Θα προτιμούσα να μαθαίναμε διαφορετικά πράγματα σε κάθε ιστορία, ώστε να έχει ο αναγνώστης μεγαλύτερο κίνητρο να αγοράσει όλη τη σειρά! 




Την εικονογράφηση έχει επιμεληθεί η Σοφία Παπαδοπούλου και ένα στοιχείο που μου άρεσε πολύ σε αυτήν, είναι ότι έχει σε πολλά σημεία χρησιμοποιήσει εικόνες από αληθινά αγάλματα των θεών και από άλλα αρχαιολογικά ευρήματα, γεγονός που καθιστά τα βιβλία ακόμη πιο ενδιαφέροντα κατά τη γνώμη μου!

Σε γενικές γραμμές, τα βιβλία της σειράς "Είμαι θεός - Είμαι θεά" είναι ένας πολύ ευχάριστος και οικονομικός, κατά τη γνώμη μου, τρόπος για να μάθουν τα παιδιά τους βασικότερους αρχαιοελληνικούς μύθους που αφορούν τους θεούς του Ολύμπου! Στα παιδιά μου άρεσαν πολύ (εκτός από τα επαναλαμβανόμενα μέρη όπως σας είπα), αλλά και σε εμένα ήταν ευχάριστο να τους τα διαβάζω!



Εσείς έχετε κάποιο αγαπημένο βιβλίο μυθολογίας;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips