Πέμπτη 2 Ιουλίου 2020

Η καλοκαιρινή μου bucket list!!!!




Ξέρετε ότι ΑΓΑΠΩ τις λίστες και γι' αυτό έφτιαξα μια καλοκαιρινή bucket list, με όλα όσα θέλω να κάνω τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αφού το καλοκαίρι τώρα ξεκινά για εμάς, όπως και για τους περισσότερους από εσάς φαντάζομαι!!!


Η καλοκαιρινή μου bucket list:
  1. Να ολοκληρώσουμε με τα παιδιά τα "Βήματα για τη Ζωή", ένα πρόγραμμα δεξιοτήτων ζωής, το οποίο έχουμε από καιρό ξεκινήσει. Μας υπολείπονται 10 μαθήματα ακόμη.

  2. Να κλείσουμε τον πρώτο κύκλο μαθημάτων του προγράμματος "Kids Cook Real Food", που είναι για αρχάριους επίδοξους μάγειρες. Μας υπολείπονται ακόμη 5 μαθήματα.

  3. Να παίξουμε τα επιτραπέζια "Λάχανα και Χάχανα" και "Ψυχολόγος" και να σας γράψω τις εντυπώσεις μας από αυτά.

  4. Να ολοκληρώσω το βιβλίο "High Performance Habits". Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη σελίδα 70 από τις 368.

  5. Να ολοκληρώσω το βιβλίο "Δεν έχουμε άλλο δρόμο από την αγάπη" και να σας γράψω γι' αυτό. Είμαι αρκετά κοντά στο τέλος.

  6. Να παραδώσω δύο άρθρα για το φθινοπωρινό τεύχος του Familives.

  7. Να ράψω παρέα με τα παιδιά.

  8. Να ολοκληρώσω το λεύκωμα του πρώτου χρόνου του γκαστονάκου.

  9. Να ξεκαθαρίσω τα σχολικά των παιδιών.

  10. Να σημειώσω και να αγοράσω ό,τι σχολικά χρειαζόμαστε.

  11. Να ετοιμάσω το πάρτι του γκαστονάκου.

  12. Να ξεκαθαρίσουμε τις ζωγραφιές της πεταλουδίτσας μου για το 1ο εξάμηνο του 2020 και να τις κάνουμε βιβλίο.

  13. Να πηγαίνουμε τα απογεύματα για μπάνιο/τρέξιμο/παιχνίδι και γενικώς φυσική δραστηριότητα. Να τρώμε και κανένα παγωτάκι μέσα μέσα!!

  14. Να δώσω για πλύσιμο παπλώματα και χαλιά.

  15. Να αγοράσουμε ποδήλατα για τα παιδιά.

  16. Να επισκεφθούμε ένα αγαπημένο μας συγγενικό ζευγάρι.

  17. Να ολοκληρώσω το κουτί με τις επιδιορθώσεις.

  18. Να ράψω 2-3 σορτσάκια για τον γκαστονάκο.

  19. Να διώξω από το σπίτι τα πράγματα που έχω κάνει decluttering.

  20. Να πλύνω/επιδιορθώσω τις κουρτίνες του καθιστικού και του υπνοδωματίου.

  21. Να οργανώσω ένα special event για το blog (δεν μπορώ να σας πω περισσότερα ακόμη!)

Μεγάλες προσδοκίες;;; Μάλλον!! Αλλά προς αυτούς τους στόχους θα προσπαθήσω όπως και να 'χει και θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα!


Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε το καλοκαίρι;


6 σχόλια:

  1. Όμορφη και μεγάλη λίστα Τριανταφυλλένια μου. Έχω κι εγώ να οργανώσω το πάρτυ της μικρής μου που γίνεται τον Αύγουστο 2 ετών. Άρχισα να μαθαίνω κινέζικα μόνη μου και αφιερώνω καθε μεσημέρι λίγα λεπτά σε αυτό. Επίσης, διαβάζω τα βιβλία της Μοντεσσόρι σε ebook, κάθε μέρα από λιγο. Μαθαίνουμε να κάνουμε την ανάγκη μας στην τουαλέτα τώρα το καλοκαίρι, οπότε δίνουμε βάση σε αυτό, στα μπάνια και την κοινωνικοποίηση της μικρής. Επίσης, μαθαίνει διάφορα πράγματα κάθε μέρα, που αφορούν κυρίως την αυτοεξυπηρέτηση της. Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό το πάρτι σας Δραστήρια! Τα κινέζικα νομίζω είναι δύσκολη γλώσσα, αλλά είναι τέλειο που προσπαθείς να τη μάθεις λίγο λίγο μόνη σου! Η Μοντεσσόρι είναι καταπληκτική και τουαλέτα θα μάθουμε κι εμείς πρώτα ο Θεός τον άλλο μήνα! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. παντα οργανωμενη κ τυπικη λατρευεις τις λιστες μα πιο πολυ λατρευεις να τις ακολουθεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου φτάνουν 24 ώρες την ημέρα για όλα αυτά ή να σου.....δανείσω και μερικές απο τις δικές μου ώρες;; Εγώ μαθαίνω ισπανικά τώρα τα συνεχίζω μόνη μου και θέλω πολύ να μάθω και βελονάκι. Μεταφράζω ένα γαλλικό βιβλίο με τίτλο 50 κλειδια για να ζεις με τους Αγγέλους.Τώρα το αρχισα αυτό!! Αυτά ήδη μου τρώνε πολύ χρόνο γιατί είμαι πολύ αργή!!! Πιστεύω πως παρακολουθώντας και δικά σου βιντεάκια θα τα καταφέρω με το βελονάκι.... θέλει υπομονή και επιμονή!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία με τα σχέδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 24 ώρες μου είναι συνήθως αρκετές, αν κοιμάμαι καλά το βράδυ! :-D Χαίρομαι πολύ που σε βοηθούν τα μαθήματα με βελονάκι που έχω στο blog! Είσαι κι εσύ ζουζούνι, καταπιάνεσαι με πολλά!! Καλή επιτυχία εύχομαι και σε εσένα!!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips