Κυριακή 16 Ιουλίου 2023

Η καλοκαιρινή μου bucket list!

 

 

Μπορεί να έχει περάσει ήδη ο Ιούνιος και αρκετός Ιούλιος, αλλά μόλις πριν λίγες ημέρες ξεκίνησαν οι διακοπές για μένα και αυτό επειδή παρακολούθησα μια αρκετά απαιτητική επιμόρφωση, κατά την οποία έπρεπε να καταθέσω και δύο εργασίες, η μία ιδιαίτερα χρονοβόρα! Άλλα όπως όλα έτσι κι αυτό, το χώρισα σε μικρές μπουκίτσες και το κριτσανούσα λίγο κάθε μέρα, μέχρι που το έφαγα όλο!

 
 
Τώρα μπορώ να πιω το καφεδάκι μου ξέγνοιαστη!
 

Πάμε για άλλα λοιπόν! Τι σκοπό έχω για φέτος το καλοκαίρι; Στο τέλος σας έχω και  μια έκπληξη!!!

 

1. Να οργανώσω το πάρτι της πεταλουδίτσα μου. Το κορίτσι γίνεται 10 ετών! (Hint: Το πάρτι έγινε, αλλά αυτά θα σας τα πω άλλη ώρα!!)

2. Να οργανώσω το πάρτι του γκαστονάκου. Το μικρό μας αγόρι γίνεται 5!

3. Να ολοκληρώσω το ξεκαθάρισμα και την οργάνωση του χώρου που χρησιμοποιούμε ως αποθήκη. Όλο τον χειμώνα γεμίζω σακούλες με πράγματα που δεν θέλω να έχω στο πσίτι και τα πηγαίνω στην αποθήκη. Δεν αφιερώνω χρόνο για να τα τοποθετήσω στις σωστές θέσεις ή για να τα ξεκαθαρίσω. Έτσι, αυτή η δουλειά μένει για το καλοκαίρι! Θα πιάνω μια σακούλα την ημέρα και θα τακτοποιώ/πετάω/αποθηκεύω κατάλληλα το καθετί που υπάρχει μέσα.

 

Αυτές είναι οι μοναδικές σακούλες Ικέα με τις οποίες πλέον αποκλειστικά αποθηκεύω τα ρούχα μας!
 
 

4. Να κάνω γυμναστική 6 ημέρες την εβδομάδα. Ακόμη κι αν αυτή λέγεται κολύμπι, περίπατος, ή 5λεπτη γυμναστική στο σπίτι! Θέλω να αποκτήσω ένα πιο υγιές, ανθεκτικό και σφιχτό σώμα!

5. Να ασχολούμαι 30' την ημέρα με το blog ή με το βιβλίο μου. Μέχρι τώρα, το καλοκαίρι αφιέρωνα το χρόνο της εργασίας μπροστά σε οθόνη στην επιμόρφωση μου. Τώρα θα ασχοληθώ με τα αγαπημένα μου χόμπι και με τον στόχο που έχω στο μυαλό μου, να τελειώσω μέχρι τέλος Αυγούστου το 90% του βιβλίου που ετοιμάζω!

 

Έτσι μια μέρα θα διαβάζετε και το δικό μου βιβλίο και θα το κάνετε δώρο 
στις φίλες σας και στις κόρες σας!
 
 
6. Να επιδιορθώνω 1-2 ρούχα την ημέρα. Αργά και σταθερά κερδίζεις την κούρσα! Η γεμάτη τσάντα με ρούχα που περιμένουν την προσοχή μου θα αδειάσει μόνο με αυτόν τον τρόπο!

 
 
Σιδερότυπα στις φόρμες: ένα εύκολο είδος επιδιόρθωσης!
 

7. Να χάσω 4 κιλά. Όσο περνούν τα χρόνια, πρέπει να καταβάλω μεγάλες προσπάθειες όχι μόνο για να χάσω λίγα κιλά, αλλά και για να μην παχύνω περισσότερο! Θα προσπαθήσω λοιπόν να προσέχω τη διατροφή μου, όχι μόνο για να είμαι πιο υγιής, αλλά και για να απολαμβάνω περισσότερο την εικόνα μου στον καθρέφτη!


 
 
8. Να ξεκαθαρίσω τα αρχεία του υπολογιστή. Σύντομα θα χρειαστεί να αλλάξουμε υπολογιστή και για να γίνει μια αξιοπρεπής μεταφορά αρχείων, θα πρέπει να τα έχω λίγο οργανωμένα. Σε γενικές γραμμές είναι σε καλή σειρά, όλα εκτός από τα στοιχεία λήψης! Θέλω να τακτοποιήσω περίπου 2.000 αρχεία πριν τα μεταφέρω έτσι χύμα στο νέο σπίτι τους! Λίγα κάθε μέρα και εδώ!

9. Να κάνω back up τις φωτογραφίες μας. Και δεν εννοώ σε cloud αλλά σε κάποια φυσική συσκευή, κατά προτίμηση σε στικάκια!

10.  Να δουλέψω με τα παιδιά τη συνήθεια να τακτοποιούν τα πράγματά τους αφού τα χρησιμοποιήσουν και να τους διαβάζω για κάποια βράδια την ιστορία που δεν πρόλαβε η κυρία της πεταλουδίτσας να τους διδάξει, ένα κεφάλαιο τη φορά! Αυτό θα γίνει μόλις ολοκληρώσουμε το βιβλίο Η Σοφία και οι τρεις ατρόμητες κόρες της των εκδόσεων Άθως Παιδικά (θα ακολουθήσει και παρουσίαση φυσικά!)

 

Με τις δουλειές καλά τα πάνε, στο άμεσο συμμάζεμα δυσκολεύονται!
 
 

11. Να προχωρήσουμε τα μαθήματα μαγειρικής Kids Cook Real Food. Είμαστε στη μέση του μεσαίου τμήματος. Θα μπούμε στα δύσκολα!


 ***

Και η έκπληξη!

Στην ψηφιακή βιβλιοθήκη για συνδρομητές ανέβηκε ένα διασκεδαστικό εκτυπώσιμο, για να σημειώσετε κι εσείς την καλοκαιρινή σας bucket list!  Μπορείτε να το τυπώσετε, να το συμπληρώσετε και να το αναρτήσετε στο γραφείο ή στο ψυγείο σας, για να βλέπετε κάθε μέρα τους στόχους που έχετε θέσει!

Αν είστε γραμμένοι στο newsletter του blog, θα βρείτε τον κωδικό πρόσβασης στο κάτω μέρος κάθε e-mail που σας στέλνω. Αν δεν είστε, μπορείτε να γραφτείτε εδώ!!



 
Άραγε πόσο μακριά θα φτάσω με τη λίστα μου;
Εσείς με τι ασχολείστε/θα ασχοληθείτε το καλοκαίρι;
 

2 σχόλια:

  1. σευχαριστω για τις τοσο χρησιμες συμβουλες
    αυτο με το καθε μερα 2 ραψίματα εκανε καλη δουλεια
    νασαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη χαίρομαι που πήρες ιδέες για να βελτιώσεις την καθημερινότητα σου!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips