Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Η πεταλουδίτσα έγινε 6! Party με γοργόνες!!




     Ναι, αυτό το κορίτσι τέλειωσε κι επίσημα το νηπιακό στάδιο της ζωής του! Δεν μπορώ να το πιστέψω! Είμαι περήφανη και ενθουσιασμένη! Ήταν ωραία που κατάφερα να την έχω στην τάξη μου μια χρονιά και που έκανα ό,τι μπορούσα για να την εξοπλίσω στην προσχολική της ηλικία που είναι και ο τομέας μου! Αλλά δεν τελειώνουμε εδώ!!!

     Το θέμα το είχε αποφασίσει ήδη από το χειμώνα και βέβαια με ξετρελαίνει κι εμένα, γιατί έχω τρελή αδυναμία στην Άριελ!!! Κατά τις προετοιμασίες είχαμε φιλοξενούμενη στο σπίτι μια φίλη και συνάδελφο κι έτσι με τη βοήθεια και την καλή παρέα της, όλα ετοιμάστηκαν σε χαλαρούς ρυθμούς, κάτι ασυνήθιστο για τα δεδομένα μου!

     Σε όλα όσα ετοιμάσαμε, η πεταλουδίτσα μου είχε ενεργό ρόλο. Τα περισσότερα τα έφτιαξε μόνη της ή επέλεξε το πώς θα φτιαχτούν. Εγώ απλώς βοηθούσα ή εκτελούσα!

Εδώ θα βρείτε τον πίνακα μου στο Pinterest με όλες τις ιδέες που μου άρεσαν σχετικά με το θέμα μας!


Η τούρτα
     Ετοίμασα αυτήν τη συνταγή για τούρτα oreo cookies, την οποία είχε φτιάξει η κουνιάδα μου νωρίτερα στη χρονιά και ήταν η μόνη φορά που η πεταλουδίτσα μου ζήτησε και δεύτερο κομμάτι σε τούρτα! Οπότε μου είχε από καιρό παραγγείλει ότι αυτή είναι η επιλογή της και για τα δικά της γενέθλια! Κανένα πρόβλημα!

     Φυσικά διπλασίασα τη δόση και έψησα χωριστά 3 παντεσπάνια, γιατί ποτέ δεν καταφέρνουμε να τα κόψουμε ίσια! Δυστυχώς, όμως, το τελευταίο μου βγήκε μικρό και σαν να μην έφτανε αυτό, έγινε και καρβουνάκι! Οπότε πάλι με δυο παντεσπάνια έμεινα!

     Επίσης, στη συνταγή πάνω στο ένα παντεσπάνι απλώνει λίγη μερεντούλα. Εγώ το ανέβασα σε άλλο επίπεδο και άπλωσα μισό κουβά! Δεν μπορώ να πω ότι το μετάνιωσα!!! Για μένα, ήταν η πιο νόστιμη τούρτα που έχω φάει στη ζωή μου!!! Όχι πολύ βαριά από άποψη σοκολάτας, αλλά πολύ γλυκιά!!!

     Σχετικά με τη διακόσμηση, ετοίμασα δύο Garni βανίλια και ένα σοκολάτα. Στο λευκό Garni πρόσθεσα μπλε χρώμα ζαχαροπλαστικής και κάλυψα με αυτό ολόκληρη την τούρτα. Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες της πεταλουδίτσας μου. Έπειτα την έβαλα στο ψυγείο να παγώσει.

     Στη συνέχεια, πήρα όλα τα ψίχουλα που είχα βγάλει από την επιφάνεια του κάθε παντεσπανιού (γιατί εδώ στο σπίτι κυκλοφορεί ένας κύριος που μπορεί να φάει ολόκληρη την τούρτα, αλλά δεν μπορεί να αντέξει την υφή που κάνει η επιφάνεια του παντεσπανιού όταν ψήνεται) και τα ανακάτεψα με το Garni σοκολάτα.




Έτσι δημιουργήθηκε μια ζύμη να το πω, με την οποία σχημάτισα το βράχο όπου θα καθόταν η γοργόνα! Μα τι φανταστική ιδέα!!! Απορώ πως το σκέφτηκα!!




     Αφού σχημάτισα το βράχο, τύλιξα την ουρά της γοργόνας με μεμβράνη και την ακούμπησα πάνω του, ώστε να δω πώς θα διαμορφώσω το βράχο ώστε να στέκεται καθιστή και να μην πέφτει. Αφού έκανα την κατάλληλη λακκούβα, την έστρωσα με πράσινη ζαχαρόπαστα, μη γίνει και χάλια ο ποπός της γοργόνας μας!



     Στη συνέχεια, έτριψα στο μπλέντερ ένα πακέτο μπισκότα Digestove και τα τοποθέτησα εκεί που μου υπέδειξε η πεταλουδίτσα, ώστε να σχηματιστεί η παραλία!





     Έπειτα, τοποθετήσαμε όσα διακοσμητικά μπιλάκια είχε διαλέξει από το αγαπημένο μας κατάστημα ειδών ζαχαροπλαστικής και απλώσαμε τα μπλε μπιλάκια στη θάλασσα και τα άσπρα-ασημί οριακά στην παραλία και το βράχο, ώστε να κάνουν το εφέ του κύματος!!!




     Στο επόμενο στάδιο άφησα τα κορίτσια, ανιψιά και κόρη, να ξεδώσουν με τις ζαχαρόπαστες! Είχαμε αγοράσει 5 χρώματα: φούξια, κίτρινο, πορτοκαλί, μωβ και πράσινο. Όλες τις είχαμε αγοράσει από το καφεκοπτείο της γειτονιάς με 2,50€ τη μία, ενώ την πράσινη την είχα πάρει νωρίτερα μέσα στη χρονιά από τα Lild με 1€. Ήμουν σίγουρη ότι θα ήταν χαμηλότερης ποιότητας λόγω της τιμής της, αλλά έκανα λάθος. Όλες ήταν πολύ μαλακές και εύπλαστες!




     Τους έδωσα, λοιπόν, διάφορα κουπ πατ και τις άφησα να ανοίξουν μόνες τους τη ζαχαρόπαστα με μικρούς πλάστες και αφού τελέιωσαν με τα σχέδια τους, άφησα την πεταλουδίτσα να τα τοποθετήσει όπως της άρεσαν!




     Ο λόγος που δε συμμετείχε ο σαμψωνακος είναι ότι την ώρα που γίνονταν όλη αυτή η διαδικασία, εκείνος βρισκόταν στον παιδικό σταθμό καθότι πρωί.














Διακόσμηση
     Λίγα πράγματα έκανα εδώ. Καταρχήν ετοιμάσαμε μια αφίσα με την πεταλουδίτσα μου. Επέλεξε και εκτυπώσαμε διάφορες γοργόνες που θα ήθελε να χρησιμοποιήσει, έπειτα τις έκοψε, τις κόλλησε και ζωγράφισε φύκια, μπουρμπουλήθρες και στρείδια. Κόλλησε επίσης μερικά σχετικά αυτοκόλλητα που είχε ήδη (τα αυτοκόλλητα ποτέ δε λείπουν από το σπίτι μας, κάθε παιδί έχει πλαστικό φάκελο με τα δικά του κι εγώ έχω τα δικά μου για να τους φτιάχνω ραβασάκια).




     Στη συνέχεια, έγραψα με μολύβι "Καλωσορίσατε στο γοργονο-πάρτυ μου" κι εκείνη επέλεξε να το αποτυπώσει με δαχτυλομπογίες. Αμφιβάλλω αν μπορεί κανείς να το διαβάσει αλλά δεν επηρέασε κανέναν ιδιαίτερα! Όλοι φάνηκαν να περνάνε καλά, παρόλη τη δυσκολία που θα είχαν να διαβάσουν την αφίσα!




Κατά τα άλλα, έφτιαξα φύκια από πράσινο γκοφρέ και έδεσα λευκά μπαλόνια με πετονιά ώστε να δίνουν το εφέ των μπουρμπουλήθρων.



Στην αριστερή πλευρά τοποθέτησα με τον ίδιο τρόπο μπαλόνια σε μπλε αποχρώσεις και ένα πακέτο σημαιάκια που είχα αγοράσει παλιότερα από τα Jumbo.




Σκόρπια στο χώρο η πεταλουδίτσα μου είχε τοποθετήσει διάφορες ζωγραφιές που είχε ετοιμάσει.




     Στα τραπέζια έστρωσα τραπεζομάντηλο γαλάζιο και ένα μικρό φούξια από πάνω και χρησιμοποίησα χαρτοπετσέτες που είχα και κάποιες πιο οικονομικές, κανονικές που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα, μόνο που είχαν ρίγες στις αποχρώσεις του πάρτι.


     Τα κουταλάκια πάλι από τα Jumbo είχαν τέλεια χρώματα, αλλά δυστυχώς δώσαμε αγώνα για να μη σπάσουν όσο τρώγαμε την τούρτα! Αποτυχία! Τα πιατάκια τα είχαμε ξαναχρησιμοποιήσει και μας αρέσουν πολύ για τούρτα.






Τα δωράκια
Ετοίμασα τρία δωράκια για σαμψωνάκο, πεταλουδίτσα και ζουζούνα! Ελπίζω να μην παρεξηγηθεί ο γκαστονάκος!!




     Στα κορίτσια είχα από μια κούκλα γοργόνα, αυτοκόλλητα της επιλογής τους, ένα σημειωματάριο γοργόνα με στυλό, σαπουνόφουσκες και χάρτινες κούκλες Ariel, τις οποίες είχα πλαστικοποιήσει και τοποθετήσει στα αγαπημένα μου διάφανα σακουλάκια από τα Ικέα. Τις κούκλες μπορείτε να τις τυπώσετε από εδώ κι εδώ.




     Αντίστοιχα, στο σαμψωνάκο έβαλα ένα τετράδιο και αυτοκόλλητα της επιλογής του, σαπουνόφουσκες, ένα Playmobil και χάρτινες κούκλες της επιλογής του, που μπορείτε να βρείτε εδώ, εδώ κι εδώ. Τα σακουλάκια για τις χάρτινες κούκλες τα διακόσμησε η πεταλουδίτσα μου.




     Στον γκαστονάκο φόρεσα και μια ουρά που είχα φτιάξει νωρίτερα στο μήνα, μαζί με τις ουρές που ετοίμασα για την καλοκαιρινή γιορτή στο νηπιαγωγείο των κοριτσιών. Θα σας δείξω πώς τις έφτιαξα σε άλλη ανάρτηση!




Να και το photo booth μας!




     Και κλείνω αυτή την ανάρτηση με τα κορίτσια εν δράση! Η ζουζούνα κάνει κούνια κι η πεταλουδίτσα της πετά σαπουνόφουσκες! Τι ξεγνοιασιά που έχουν! Η χαρά της ζωής!




Να μας ζήσεις πεταλουδίτσα μου!
Καλή αρχή στη νέα φάση της ζωής σου, τη σχολική!



3 σχόλια:

  1. να την χαίρεστε τη γοργονο-πεταλουδιτσα σας!! Πολύχρονη και τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεστε την πεταλουδιτσα σας. Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωωωωωωωωωωωω να την χαιρεστε να ναι ολη η ζωη της γλυκιαααααααααα!!! ολα πολυ ομορφα μπραβο μανουλαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips