Τρίτη 30 Απριλίου 2024

Οι τσιγκουνιές του τριμήνου

 

 
Δεν είναι ότι δεν ανέβασα τσιγκουνιές επειδή δεν έκανα, είναι επειδή δεν πρόλαβα!!!! Αλλά τώρα που δεν έχουμε σχολείο, σας τις ανεβάζω όλες μαζί, τουλάχιστον από όσες είχα ντοκουμέντα!! 

 
1. Έβαλα  μπιφτέκια στην κατάψυξη
 
Πήρα παραπάνω κιμά και έφτιαξα επιπλέον μια μερίδα μπιφτέκια για την κατάψυξη. Μια μερίδα για το σπίτι μας ισοδυναμεί με μια λαμαρίνα μπιφτέκια, τα οποία θα μας χορτάσουν για δυο ημέρες.
 
 

 

2. Φάγαμε μερικά ψωμάκια από τα σχολικά γεύματα

Τα ψωμάκια τα πετάω στην κατάψυξη με το σακουλάκι τους και κάποια χαλαρά πρωινά τα ζεσταίνω στο φούρνο και τα σερβίρω στα παιδιά με σπιτική μαρμελάδα φράουλα, όπως μου έφτιαχνε κάποτε η θεία μου!


 

3. Έφτιαξα γίγαντες που μου έστειλαν οι γονείς μου

Στους γονείς μου αρέσει να μου αγοράζουν χύμα όσπρια και να μου τα στέλνουν από τη Λιβαδειά! Οπότε κοιτάζω να τα αξιοποιώ και τις νηστίσιμες ημέρες φτιάχνω μια εβδομάδα όσπριο και μια λαδερό.


 

4. Έφτιαξα χιονούλες με καρύδα που έληγε

Δεν ήθελα να πετάξω την καρύδα και τελικά την ανακάτεψα με ένα ζαχαρούχο που είχε μείνει στο ψυγείο από πέρυσι το καλοκαίρι που έφτιαχνα παγωτά. Έβαλα και λίγη βανίλια και τα έπλασα! Φαγώθηκαν με ζήλο στο σχολείο σαν κολατσιό!


 

5. Επιδιόρθωσα ΠΟΛΥ!

Ιδιαίτερα το Φεβρουάριο. Έραψα ένα γάντι του σαμψωνάκου, μια τρυπούλα σε μια φόρμα, έδωσα παράταση ζωής σε μια σκισμένη πετσετούλα, έβαλα λάστιχα σε κάποιες φόρμες και σιδερότυπα σε άλλες (τώρα νομίζω ΟΛΕΣ οι φόρμες του μεγάλου μου γιου έχουν μπαλώματα στα γόνατα! Go Ronaldo!). Στένεψα, έβαλα ρυθμιζόμενα λάστιχα, άλλαξα κουμπιά, έραψα σκισίματα και κόντυνα παντελόνια. Τώρα που τα βλέπω, απορώ πότε τα έκανα όλα αυτά! Αλλά αν και είναι πολλά, δεν ήθελαν πολύ χρόνο, πιο πολύ ήταν να το πάρω απόφαση, όπως και τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, τουλάχιστον τη δική μου!



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 
 
 
 

6. Έβαλα μερικές μπαλίτσες cookies στην κατάψυξη και τα έψησα σε άλλη στιγμή

Είδα ότι έφτιαξα πολλή ζύμη και υπολόγισα ότι θα πάει χαμένη. Οπότε για πρώτη φορά δοκίμασα να βάλω μπαλίτσες στην κατάψυξη. Τις πάγωσα σε δίσκο και έπειτα τις έβαλα σε ζιπ.



 
 
Μερικές εβδομάδες αργότερα, τις έβγαλα και τις έψησα. Βέβαια, δεν μου πέτυχε πολύ η υφή και πάρα άπλωσαν στο ψήσιμο, αλλά όταν κρύωσαν τα έκοψα με τη ρόδα που κόβω την πίτσα και τα έκανα τετράγωνα. Έφυγαν με αξιοπρέπεια!
 

 

7. Χρησιμοποίησα κοτόπουλο από την κατάψυξη

Το είχα φτιάξει πολύ νόστιμο και ήταν κρίμα να πάει χαμένο. Το είχα βάλει κατάψυξη και μια μέρα κανόνισα να φτιάξω πιτόγυρο. όχι εγώ δηλαδή, η πεταλουδίτσα μου μας έφτιαξε! Εγώ ετοίμασα απλά τα υλικά! Νόστιμο!!!





8. Έραψα μερικά σουσουδάκια

Αφού άνοιξα ραπτομηναχή, είπα να φτιάξω μερικά σουσουδάκια ακόμη! Αυτή τη στιγμή έχουμε καμιά εικοσαριά μαζί με την κόρη μου, τα έχουμε κοινόχρηστα!


 


9. Έφτιαξα λαζάνια με περισσεύματα

Είχα κιμά στην κατάψυξη, είχα και μισό πακέτο λαζάνια, πήρα και έτοιμη μπεσαμέλ, έτσι για να το ξεφτιλίσω σε ευκολία και έφτιαξα λαζάνια! Φώτο δεν βρέθηκε, μάλλον ήμασταν απασχολημένοι με το να τα τρώμε!


 
 



10. Στύψαμε ΠΟΛΛΟΥΣ χυμούς!

Ο καλός μου συνάδελφος παρόλο που συνταξιοδοτήθηκε, περνάει τακτικά από το σχολείο και μου αφήνει αυτά τα πεντανόστιμα, ακούκουτσα πορτοκάλια και εμείς τους αλλάζουμε τα φώτα φυσικά!!!






11. Ξαναέστησα το καλάθι με τα ανοιγμένα τρόφιμα

Όπως κάνω και με τα μπισκότα, έβαλα σε ένα καλάθι όλα τα ανοιγμένα ζυμαρικά και ρύζια, ώστε να βράζω πρώτα αυτά πριν ανοίξω καινούργια. Είναι πολύ καλή μέθοδος για να σιγουρεύεσαι ότι καταναλώνεις ένα προϊόν ολόκληρο πριν λήξει!





12. Έφτιαξα μεσημεριανό με περισσεύματα
Έφτιαξα για μένα ομελέτα με αυγά που κόντευαν να λήξουν, με λαχανικά που είχαν ελαφρώς μαραζώσει και δεν ήταν για σαλάτα, μαζί με ρύζι που είχε περισσέψει και κανείς δεν το ήθελε.




13. Ετοίμασα τις αποκριάτικες στολές των παιδιών

Στον σαμψωνάκο απλά έραψα την πολύ εύκολα σκιζόμενη νέα του στολή, διότι δεν είχε καθόλου ραφές και στο άνοιγμα της πλάτης απλά διαλύθηκε! Οπότε την ενίσχυσα με λίγο επιπλέον ύφασμα από τη μέσα μεριά.


 Οι στολές τη σήμερον ημέρα. Τς τς τς!!!


Ζήτω οι ραπτομηχανές!!!

 
Η πεταλουδίτσα μου από την άλλη, ήθελε να ντυθεί ηρωίδα από μια ταινία και συμφωνήσαμε να της φτιάξω custom στολή. Δεν ήξερα σε τι συμφώνησα να μπλέξω! Τέλος πάντων, μου σχεδίασε ακριβώς τι ήθελε (ευτυχώς είναι καλή στο σχέδιο και με βοήθησε πολύ), αγόρασα φόδρα, δαντέλα και τούλι (φανταστική ποιότητα, πολύ μαλακό!) και ξεκίνησα προσπαθώντας να βρω την άκρη μόνη μου. Ήθελα μια μαύρη μάξι φούστα με τούλι σε οριζόντιες λωρίδες. Ό,τι σχετικό βρήκα στο εμπόριο έτοιμο, έκανε πάνω από 70 ευρώ και παρόλο που ήμουν διατεθειμένη να δώσω δυο δραχμές παραπάνω και να γλιτώσω τη δουλειά, έ όχι, 70 ευρώ δεν τα έδινα!!! Όλη η στολή μου βγήκε γύρω στα 40 ευρώ, όσο θα έκανε και μια κανονική ακριβή στολή του εμπορίου.
 




Το θέμα είναι ότι η φούστα βγήκε απίστευτη και μπορεί να φορεθεί και κανονικά σαν μια καλή φούστα! Κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει ότι είναι χειροποίητη! Βέβαια, ένας έμπειρος στο ράψιμο θα τράβαγε τα μαλλιά του αν τη μελετούσε λίγο προσεκτικά, αλλά κανείς έμπειρος δεν τη μελέτησε και όλοι είμαστε χαρούμενοι!! Της έφτιαξα επίσης και μανίκι καμπάνα με δαντέλα και λάστιχο, το οποίο βγήκε επικό! Το φόρεσε πάνω από μαύρη μπλούζα και φαινόταν ενιάιο!! Νιώθω πολύ περήφανη για τη δημιουργία μου και το ίδιο και η πεταλουδίτσα μου!!!


Εσείς τι τσιγκουνιές κάνατε αυτόν τον καιρό;
Πείτε μου καμιά ιδέα!!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips