Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021

Η φθινοπωρινή μου bucket list για το 2021 (και πώς τα πήγα με την καλοκαιρινή)





Έφυγε και αυτό το καλοκαιράκι! Φέτος ξεκουράστηκα και το είχα τόση ανάγκη!!! Φόρτισα μπαταρίες, κι ας κατάφερα να σπάσω το μικρό δαχτυλάκι του ποδιού μου!



Φάνσι πρωινός καφές στην παραλία από το σούπερ μάρκετ,
σε προσφορά φυσικά!!!


Βέβαια, έκανα και ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ σεμινάριο για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που μπήκαν στα σχολεία και να πω την αλήθεια, παρόλο που ήταν πολύ ενδιαφέρον, η έκταση του μου ρούφηξε το αίμα!!!


Προσπαθώντας να το απολαύσω, καθώς το αίμα μου ρουφιέται!


Το σεμινάριο ήταν η βασική αιτία που πολλά δεν έγιναν, καθώς δεν το είχα στο πρόγραμμα, αλλά και να το είχα δεν θα φανταζόμουν ποτέ την έκταση του!

Να λοιπόν πώς τ πήγα με την καλοκαιρινή μου bucket list!!!


1. Να ολοκληρώσω το βιβλίο "Το μυστήριο της εν Χριστώ συζυγίας".
Ναι, το ολοκλήρωσα! Διαβάστε την παρουσίαση του εδώ.




2. Να διαβάσω το βιβλίο "Πότε - η επιστήμη του σωστού timing"
Δεν το έπιασα καν, αλλά ξεκίνησα ένα παρόμοιο! Keep reading!


3. Να διαβάσω το βιβλίο "Συγκροτώντας ταυτότητα (6-13 ετών)"
Το τελείωσα! Έρχεται και παρουσίαση!


Εδώ να σας πω ότι τα παραπάνω δεν ήταν τα μόνα διαβάσματα που έκανα! Διάβασα ακόμη την Ξηρασία που μου είχε στείλει το Μεταίχμιο, το Αίμα στο χιόνι και το μισό Η δύναμη του ΠΟΤΕ, τα οποία δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη! Δεν είναι πολύ ενημερωμένη σε βιβλία αυτοβελτίωσης, οπότε όταν είδα το τελευταίο ΕΠΡΕΠΕ να το δανειστώ, γιατί είναι στα to-read μου!! Τα αστυνομικά τα πήρα για ποικιλία και ψυχαγωγία!




4. Να οργανώσω το party για τα όγδοα γενέθλια της πεταλουδίτσας μου.
Done! Το πάρτι με τις ηρωίδες ήταν επιτυχία! Έρχεται σχετική ανάρτηση!




5. Να οργανώσω το party για τα τρίτα γενέθλια του γκαστονάκου μου.
Done! Το construction party ήταν κι αυτό επιτυχία! Έρχεται σχετική ανάρτηση!





6. Να αγοράσω τα περισσότερα από όσα θα χρειαστεί ο σαμψωνάκος μου για την πρώτη δημοτικού.
Done! Ο σαμψωνάκος είναι πλέον ένα αστραφτερό πρωτάκι!!


7. Να φτιάξω και να ανεβάσω ένα παραμύθι σε μορφή e-book με την πεταλουδίτσα μου, στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του blog.
Είχε άλλες προτεραιότητες το παιδί και δεν ήθελα να την κόψω από το παιχνίδι! Ίσως τα Χριστούγεννα!


8. Να ανεβάσω άλλα δύο εκτυπώσιμα.
Ανέβασα εκτυπώσιμο γράμμα για τη γιορτή του πατέρα και εκτυπώσιμη λίστα με όσα ίσως χρειαστείτε για το πρωτάκι σας! Μπείτε εδώ να δείτε και να κατεβάσετε αυτά και άλλα πολλά!


9. Να ολοκληρώσουμε τις ενότητες "All classes" και Intermidiate" των μαθημάτων μαγειρικής για παιδιά Kids Cook Real Food, κάνοντας μέρα παρά μέρα την ώρα του πρωινού (έρχεται και σχετική παρουσίαση του προγράμματος!)
Ολοκληρώσαμε την ενότητα "All classes" και από το Intermediate μας απομένουν 4 μαθήματα!


Εδώ βλέπετε τα οφέλη που αποκομίζω εγώ από τα μαθήματα των παιδιών! Ομελέτα με τα αυγά που έμαθαν να σπάνε, και βραδινό που μας ετοίμασε η πεταλουδίτσα: φρυγανιά αλειμμένη χάρη στο μάθημα αλείμματος και σαλάτα χάρη στο μάθημα για το κόψιμο λαχανικών!






10. Να δώσω τα χαλιά για πλύσιμο.
Ε... όχι ακριβώς, αλλά θα γίνει τις επόμενες ημέρες!!!


11. Να δώσω κάποια μπουφάν για πλύσιμο.
Ε... όχι ακριβώς, αλλά θα γίνει τις επόμενες ημέρες!!! Oh well!!! 😄


12. Να ολοκληρώσω τη στοίβα με τα ραψίματα.
Σίγουρα δεν τέλειωσα, αλλά έφτιαξα μερικά πολύ ωραία πραγματάκια, όπως πολλά σουσουδάκια και αυτά εδώ τα καλύμματα για τα νέα μας σκαμπουδάκια!






13. Να ολοκληρώσω το διάβασμα των e-mails μου στο Outolook (αυτή τη στιγμή έχω 123 αδιάβαστα).
Το τέλειωσαααα!!! Έκανα πολλή δουλειά και πολλά unsubscribes!!!


14. Να ηχογραφήσω 3 podcasts.
Σοβαρά τώρα, ήθελα να ξέρω τι σκεφτόμουν όταν έγραφα αυτό τον στόχο. Πίστευα πραγματικά ότι θα είχα 3 ολόκληρα μισάωρα μόνη μου το καλοκαίρι, μέσα σε απόλυτη ησυχία;; Δεν με καταλαβαίνω ώρες ώρες. 👽 Τέλος πάντων, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δεν είχα 3 ήσυχα μισάωρα για να κάνω ηχογραφήσεις και δεν ξέρω πότε θα έχω ξανά!!! Ξέρετε, δυο χρόνια δούλευα σε ολοήμερο και είχα τα πρωινά δικά μου, φέτος δουλεύω πρωί και είμαι 24/7 με παιδιά!!! Μου αρέσει, δε λέω, αλλά δεν είναι κατάλληλες οι προϋποθέσεις για ηχογράφηση!! Θα δω τι δουλεύει και θα σας πω στη χειμωνιάτικη λίστα!


15. Να κάνουμε κάθε μέρα μια δραστηριότητα από το βιβλίο "100 απλές δραστηριότητες STEAM" και από κάποια άλλα βιβλία με πειράματα και τεχνικές ζωγραφικής που έχω.
Ε καλά, τα παιδιά είχαν και τα δικά τους ελεύθερα παιχνίδια να παίξουν συν τα μπάνια μας! Αλλά κάναμε αρκετές δραστηριότητες και τα παιδιά τις ευχαριστήθηκαν!!! Δείτε μία εδώ!!

Πάμε γι' άλλα λοιπόν!!!


Η φθινοπωρινή μου bucket list 2021

1. Να ολοκληρώσω το βιβλίο "Η δύναμη του πότε".

2. Να ολοκληρώσω το βιβλίο Ο θαμπωμένος καθρέφτης του εαυτού μας, το οποίο δανείστηκα από τη βιβλιοθήκη και το οποίο δεν είναι στα to-read του 2021, ούτε καν στα to-read μου γενικότερα, αλλά μου το πρότεινε ο ίδιος ο διευθυντής της βιβλιοθήκης και καθώς το ξεφύλλισα όντως φαινόταν πολύ ενδιαφέρον, οπότε το πρόσθεσα μόνη μου! 😄📚

3. Να διαβάσω το βιβλίο Άλλαξε τον τρόπο που σκέφτεσαι. 
Όχι στα to-read 2021, αλλά οπωσδήποτε στα γενικά to-read και το βρήκα στη βιβλιοθήκη!! Can't pass it!!!

4. Να χάσω άλλα δύο κιλά. 
Αυτή τη στιγμή είμαι -2 κιλά από την αρχή της χρονιάς. Από το Πάσχα και μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία έκανα πολλές ατασθαλίες (πείτε μου ΠΟΙΟΣ μπορεί να αντισταθεί στο σπιτικό παγωτό μερέντα;;;;) Οπότε θέλω να ολοκληρώσω την προσπάθεια μου, να βελτιώσω κάποια σημεία στο σώμα μου και να κουράζομαι ακόμη πιο δύσκολα!!!


Ούτε στα γλυκά ψυγείου αντιστάθηκα!!! Δεν προσπάθησα καν!!!


5. Να ολοκληρώσουμε το μέσο επίπεδο στα μαθήματα μαγειρικής για παιδιά "Kids cook real food".




6. Να κάνω μαθήματα ακουαρέλας 1 φορά την εβδομάδα. Δεν σας είπα, γράφτηκα στο Craftsy μόνο με 3€ για ένα χρόνο!!! Έτσι, ξεκίνησα να κάνω μαθήματα ακουαρέλας που τόσο πολύ μου αρέσει!!! Θέλω να προχωρώ λίγο κάθε εβδομάδα, οπότε να ο στόχος!!!




7. Να ετοιμάσω 3 εκτυπώσιμα για την ψηφιακή βιβλιοθήκη. Δεν σας λέω τι εκτυπώσιμα, είναι έκπληξη!!!

8. Να ράβω 1 φορά την εβδομάδα. Γιατί για να ολοκληρώσω τα ραψίματα σε φουλ σχολική περίοδο και με διοικητική δουλειά που φέρνω στο σπίτι από το νηπιαγωγείο, πολύ δύσκολο!

Δεν έβαλα πολλούς στόχους, για να εστιάσω καλύτερα σε αυτούς, γιατί θέλω πολύ να τους καταφέρω όλους ή έστω όσους περισσότερους μπορέσω! Να είμαστε καλά πρώτα ο Θεός!


Εσείς τι στόχους έχετε για το φθινόπωρο;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips