Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Βιβλιο-παίζουμε: Είμαι παιδί τακτικό!



     Πριν λίγο καιρό σας παρουσίασα το βιβλίο "Είμαι παιδί γενναίο" των εκδόσεων Μεταίχμιο. Σήμερα θα σας μιλήσω για το βιβλίο "Είμαι παιδί τακτικό" της ίδιας σειράς! Τα βιβλία αυτά είναι γραμμένα από τη Τζεν Πόρτερ και η υπέροχη εικονογράφηση της Κέιτι Σόντερς.



Το βιβλίο: Είμαι παιδί τακτικό
     Το μικρό του μέγεθος, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι χοντρές, χαρτονένιες σελίδες του, το κάνουν ιδανικό για να το δίνω στο σαμψωνάκο μου χωρίς να φοβάμαι μήπως το καταστρέψει!




     Την εικονογράφηση της σειράς την έχω αγαπήσει γιατί είναι ξεκούραστη στο μάτι, με καθαρά περιγράμματα, σαν κι αυτή που μου άρεσε κι εμένα να βλέπω στα βιβλία που διάβαζα μικρούλα.

     Το κείμενο είναι εξίσου απλό και πολύ μικρό, ώστε εύκολα και ξεκούραστα διαβάζεται και γίνεται κατανοητό από πολύ μικρές ηλικίες.




     Το βιβλίο μαθαίνει στο παιδί τι σημαίνει να "είναι τακτικό". Όταν τακτοποιεί τους μαρκαδόρους του και βάζει τα αρκουδάκια του στη σειρά, όταν ταιριάζει τις πλυμένες κάλτσες του, όταν καθαρίζει το λασπωμένο ποδήλατο του! Τάξη, σειρά, καθαριότητα! Έτσι, λοιπόν, όταν ο μικρούλης του βιβλίου καταφέρνει να είναι παιδί τακτικό, "νιώθει ότι βοήθησε"! Τι πιο όμορφο από το συναίσθημα του να είσαι χρήσιμος, ειδικά για ένα μικρό παιδί! Πόση αυτοπεποίθηση του δίνει και πόσο μεγάλο και υπεύθυνο νιώθει!!




     Μπορώ να πω ότι το βιβλίο επηρέασε πολύ θετικά την πεταλουδίτσα μου, η οποία κάθε φορά που κάνει κάποια δουλειά, έρχεται και μου λέει: "Κοίτα μαμά! Τακτοποίησα! Είμαι παιδί τακτικό!"


Το παιχνίδι: Ποιά είναι η θέση του;
     Κι αν το συμμάζεμα γινόταν παιχνίδι; Σε μια λεκάνη μάζεψα αντικείμενα από διάφορα μέρη το σπιτιού. Φώναξα τα παιδιά, τους έδινα με τη σειρά από ένα αντικείμενο και τους ζητούσα να βρουν ποια είναι η θέση του!




     Αποδείχτηκε ότι η ιδέα είχε πολλή πλάκα, αφού συμμετείχε και ο σαμψωνάκος γεμάτος ενθουσιασμό και γέλια!! Άλλωστε, η βασική αρχή του νοικοκυριού είναι "όλα να έχουν μια θέση και κάθε πράγμα στη θέση του"! Είναι εύκολο να συμμαζέψεις όταν ξέρεις που να βάλεις το καθετί! Ήταν μια καλή άσκηση για τα μικρά και μια ωραία υπενθύμιση για εμένα!!



     Και για το τέλος, δεν θα μπορούσα να παραλείψω αυτήν εδώ τη φωτογραφία!




Να τι μας κάνουν τέτοια καλά βιβλία! Παιδιά τακτικά!!!

3 σχόλια:

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips