Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2016

All our February parties!!



     Για την οικογένειά μας, ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας των γενεθλίων, καθώς μέσα σε αυτόν γιορτάζουμε τα γενέθλια του άντρα μου, του πατέρα μου, της ανιψιάς μου, του κουνιάδου μου και της βαφτιστήρας μου!! Όλοι γιορτάζουν τη μέρα τους ξεχωριστά αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να παρευρίσκομαι σε όλους! Μα θα σας γράψω λίγα λόγια για τις ευτυχισμένες στιγμές στις οποίες ήμουν παρούσα!!

     Στις αρχές του μήνα είχε γενέθλια ο άντρας μου. Δεν αμελούμε ποτέ να γιορτάσουμε του καθενός τα γενέθλια με μια νόστιμη και τεράστια τούρτα, για να φάμε και να ξαναφάμε πολλές φορές! Έχω σαν παράδοση ο καθένας να επιλέγει την τούρτα που θέλει για τα γενέθλιά του. Έτσι, η κόρη μου πέρυσι είχε τη δική της τούρτα Πέππα (περισσότερα εδώ)...




     ...και ο άντρας μου φέτος τη δική του τούρτα σοκολάτα-πορτοκάλι! Το παντεσπάνι το έκανα με αυτή τη συνταγή, την οποία δεν την έχω αλλάξει από τότε που την πρωτοέκανα, γιατί μου αρέσει η απλότητα και η γρηγοράδα της, μόνο που τετραπλασίασα την ποσότητα. Ουσιαστικά έψησα δυο λαμαρίνες που είχαν μέσα από διπλή ποσότητα παντεσπανιού. Έτσι δε χρειάστηκε να τα κόψω για να σχηματίσω τους δύο πάτους. Μόνο προσοχή στο σιρόπιασμα! Τετραπλή δόση σημαίνει και τετραπλό σιρόπι. Εγώ το φοβήθηκα και έβαλα λιγότερο από το μισό, με αποτέλεσμα να μου βγει λίγο σκληρό στην υφή!!



     Την υπόλοιπη τούρτα την έφτιαξα από τη συνταγή που βρήκε ο άντρας μου εδώ, φυσικά σε διπλάσια δόση. Σας προτείνω να τη δοκιμάσετε, την περίμενα ελαφριά και όχι τόσο γευστική αλλά αποδείχτηκε ένα γαστριμαργικό ΟΝΕΙΡΟ!!!




     Καθώς ξεκαθάριζα τις φωτογραφίες πριν μερικές μέρες, έπεσα πάνω στην τούρτα που είχα φτιάξει για τον άντρα μου πέρυσι! Λεπτομέρειες για εκείνη την τούρτα θα βρείτε σε αυτό το ποστ.






Να και η προπέρσινη! Τη συνταγή θα τη βρείτε εδώ!!

     


     Μια εβδομάδα μετά τα γενέθλια του άντρα μου, σειρά είχε η ανιψιά μου και ο κουνιάδος μου την ίδια μέρα!! Το παιδικό πάρτι προηγείται κι έτσι εκείνη τη μέρα γιορτάσαμε μόνο τη ζουζούνα ανιψιά! Είδατε και μερικές φωτογραφίες όσοι με ακολουθείτε στο Instagram!








     Η περιβόητη τούρτα πεταλούδα που αγαπήσατε, είναι κατά βάθος μια τούρτα άσπρη, αλλά τόσο νόστιμη και ελαφριά, που θες να φας 10 κομμάτια και ας είναι τεράστια σε πάχος!! Την ίδια συνταγή είχε ακολουθήσει και πέρυσι η κουνιάδα μου...






Α, δε σας την είχα δείξει την περσινή!!! Ήταν πολύ όμορφη!!




Να και η πεταλουδίτσα μου στα περσινά γενέθλια της ξαδέρφης της! Πόσο γρήγορα μεγαλώνουν!!...




     Να σημειώσω ότι, λόγω της απόστασης που μας χωρίζει από τα Jumbo, της έλλειψης έγχρωμου εκτυπωτή και της ανάγκης για κάτι οικονομικό, η κουνιάδα μου έφτιαξε όλη τη διακόσμηση στο χέρι!!! Άξια!!!








     Φέτος τα γενέθλια της ζουζούνας ανιψιάς ήταν οικογενειακά, όμως του χρόνου προβλέπεται να μεγαλώσει η παρέα και να περιλαμβάνει και τους συμμαθητές της! Η πεταλουδίτσα μου είναι λίγο άτυχη, τα γενέθλιά της πέφτουν καλοκαίρι!!Πάντως, έτσι οικογενειακά το ευχαριστηθήκαμε όλοι! Τα μικρά χόρεψαν και έπαιξαν με την καρδιά τους. Ακόμη κι ο σαμψωνάκος μου ήταν τόσο ήσυχος και απασχολημένος με τα μπαλόνια, ενώ χάζευε τα καμώματα των κοριτσιών!!! Πώς σας φαίνονται οι tutu; Η άσπρη είναι χωρίς ράψιμο με κόμπους και κυκλάκια τσόχας κολλημένα! Η ροζ είναι ραμμένη! Θα σας ανεβάσω ένα μικρό tutorial!!




     Την Κυριακή γιορτάσαμε τα γενέθλια του κουνιάδου μου!! Φυσικά φάγαμε κι εκεί τούρτα, όπως και μπριζόλες, πατατούλες, πίτα και σαλατούλες!! Κι εδώ η άσπρη τούρτα αλλά με διαφορετικό, πιο brutal περιτύλιγμα!! Τη συνταγή την περιμένω, μόλις μου τη δώσει θα σας τη γράψω κι εγώ!!






Αγαπημένοι μου, να είστε όλοι σας πολύχρονοι!!
Μείνετε συντονισμένοι, ακολουθούν τα γενέθλια του Σαμψωνάκου τον άλλο μήνα!!

12 σχόλια:

  1. Βρε κορίτσι μου τι νοστιμιές είναι αυτές!!!Δεν έχω φτιάξει τούρτα ΠΟΤΈ το θεωρώ το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο για αυτό και εντυπωδιαζομαι με τοσες που έχεις κάνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη έχεις φτιάξει του κόσμου τα πράγματα και δεν έχεις φτιάξει ακόμα τούρτα;; Ειδικά σ' εσένα θα φανεί ΠΟΛΥ εύκολο!!! Βάλε και τα παιδιά στο παιχνίδι και θα το καταευχαριστηθείτε!!!!

      Διαγραφή
  2. Πω πω μιλάμε για πολλές τούρτες!!!! Να τους χαίρεσαι όλους!! Υπάρχει μια πιθανότητα να δοκιμάσω την τούρτα πορτοκαλί!!! Σε φιλω γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... πολλές τούρτες!!!!! Και ακόμη είναι Φεβρουάριος!! Την τούρτα με το πορτοκάλι να τη δοκιμάσεις θα με θυμηθείς!! Ειδικά αν έχεις και πορτοκάλια από κήπο,όπως έτυχε και είχα κι εγώ εκείνες τις μέρες!!

      Διαγραφή
  3. Αμάν, μου τρέχουν τα σάλια βραδυάτικα! Ευτυχώς δεν έχω γλυκά στο σπίτι, γιατί θα τα έτρωγα όλα! Είσαι τούρτα-animal, κορίτσι! Όταν θέλω να φτιάξω τούρτα, απευθείας σε αυτή την ανάρτηση θα πηγαίνω, τα έχει όλα και δοκιμασμένα. Να τους χαίρεσαι όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα τούρτα-animal!!! Ναι είμαι, το παραδέχομαι!! Τρελαίνομαι για τούρτες!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου και για τα γλυκά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  4. κοίτα τώρα..... τι μου κάνεις....
    κ δεν μου μου επιτρέπονται τα γλυκά....
    ε ρε εποχές που έτρωγα τη μερέντα με το κουτάλι!!!
    εσύ πάντως είσαι καλλιτέχνης της τούρτας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρόλο που σου εύχομαι να είναι κάτι περαστικό, δε σου κρύβω ότι σε θαυμάζω για την ακούσια, έστω, αποχή σου! Θέλει κότσια και αυτό!! Σου στέλνω την αγάπη μου και μαζί πολλά γλυκά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Πω πω τούρτες! Χόρτασε το μάτι μου (το στομάχι μου όμως όχι)! Να τους χαίρεστε όλους, να είναι όλοι γεροί, τυχεροί και καλοφώτιστοι! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σωτηρία μου! Θα σου φυλάξω κι εσένα την επόμενη φορά!! :)

      Διαγραφή
  6. Μέσα στα χρώματα καστις γεύσεις η ανάρτηση σου! Να είσαστε όλοι σας καλά να γιορτάσετε πολλούς ακόμα Φεβρουάριους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips