Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

DIY μαξιλάρι για παγκάκι!!



     Στο παιδικό δωμάτιο έχουμε ένα όμορφο ξύλινο παγκάκι-μπαούλο, το οποίο το αγόρασε για τη βάπτιση ο νονός του σαμψωνάκου μαζί με το πακέτο της βάπτισής του. Το παγκάκι μας έχει βολέψει πολύ, αφενός γιατί κάθονται πάνω η ζουζούνα ανιψιά και η πεταλουδίτσα κόρη, αφετέρου γιατί εκεί μέσα έχουν βρει καταφύγιο τα βιβλία της πεταλουδίτσας! Δε μου άρεσε, όμως, έτσι ξερό, άβολο και άχρωμο! Είπα, λοιπόν, να επιχειρήσω να φτιάξω το πρώτο μου μαξιλάρι!!


Υ.Γ. Συγχωρέστε μου τις όχι τόσο καθαρές φωτογραφίες. Οι συνθήκες δεν μου επέτρεψαν να τραβήξω καλύτερες! Αν θέλετε κάποια διευκρίνηση θα χαρώ να σας τη δώσω!

Υλικά που χρησιμοποίησα
  • Μια φαρδιά λωρίδα ρετάλι της μαμάς μου
  • Υλικό για γέμισμα, το οποίο είχα πάρει για να φτιάξω τα quiet books, τελικά χρησιμοποίησα μόνο λίγο στα αυτιά της μαξιλαροθήκης-γατούλας
  • Λαδόκολλα ρολό
  • Μαρκαδοράκι ανεξίτηλο
  • Καρφίτσες, ψαλίδι, κλωστή, βελόνα
  • Λοξό (η λωρίδα που δεν ξεφτίζει, έχει πολλές χρήσεις, μεταξύ αυτών και για κορδόνι)
  • Ραπτομηχανή (προαιρετικά)

Πως το έφτιαξα
1. Αρχικά έβγαλα το πατρόν χοντρικά. Τοποθέτησα ένα κομμάτι λαδόκολλας πάνω στο παγκάκι και σημείωσα περίπου το περίγραμμα της επιφάνειας. Έπειτα το ίσιωσα με το μάτι και το έκοψα.




2. Δίπλωσα το ύφασμα καλή με καλή και τοποθέτησα πάνω το πατρόν. Το κεντράρισα για να μου βγει συμμετρικό το σχέδιο που υπήρχε πάνω στο ύφασμα και το στερέωσα με καρφίτσες.




3. Έκοψα το ύφασμα περιμετρικά από το πατρόν, αφήνοντας 2 εκ. περιθώριο. Έπειτα το δίπλωσα και το ίσιωσα λίγο με το ψαλίδι για να βγει πιο συμμετρικό.




4. Δίπλωσα δυο λωρίδες λοξό και το στερέωσα με καρφίτσα στο σημείο που το ήθελα να δένει το μαξιλάρι. ΠΡΟΣΟΧΗ! Το λοξό το τοποθετούμε ανάμεσα στα δυο υφάσματα, σαν σάντουιτς. Εγώ το γάζωσα στην αρχή με την ανάποδη του υφάσματος και φυσικά έμεινε από μέσα!! Το λοξό πρέπει να είναι ανάμεσα στις δύο καλές πλευρές!!




5. Γάζωσα στη ραπτομηχανή (γίνεται και στο χέρι), αφήνοντας ανοιχτή τη μία πλευρά για να προσθέσουμε μέσα το γέμισμα. Προτίμησα την πίσω πλευρά όπου δε θα φαίνεται και πολύ.

6. Έκοψα με βάση το ύφασμα 4 φύλλα γεμίσματος, λίγο μικρότερα από το μαξιλάρι, ώστε να χωρέσουν μέσα με άνεση. Έπειτα τα τοποθέτησα μέσα με προσοχή να στρώσουν ομοιόμορφα και στις γωνίες.




7. Γάζωσα σύρριζα το άνοιγμα για να μη φαίνεται πολύ. Αν το έκανα στο χέρι το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο βέβαια αλλά όπως σας έχω πει δε χάνω το χρόνο μου με λεπτομέρειες!!




8. Για να μείνει το γέμισμα στη θέση του όταν θα το πλένω, πρόσθεσα μερικές βελονιές διάσπαρτες αλλά πάντα συμμετρικές!! Ωωωω... τώρα δείχνει πιο επαγγελματικό!!




     Και τώρα η μεγάλη δοκιμή...... Πω πω!!! Ήρθε ακριβώς!!! Πώς τα κατάφερα; Αναρωτιέμαι κι εγώ η ίδια!!! Δεν ήταν τόσο δύσκολο τελικά! Μάλιστα ήταν και πολύ διασκεδαστικό μπορώ να πω!! Τολμήστε το και θα με θυμηθείτε!!





Καλές δημιουργίες!!



Άλλες δημιουργίες ραπτικής

12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!!!Γειά στα χέρια σου!!Μόνο εγώ δεν μπορώ να φτιάξω τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα θαυμάζω εσάς που ράβετε γιατί εγώ αν κι έχω ραπτομηχανή δεν ξέρω ούτε την κλωστή να περάσω. Έγινε πολύ όμορφο το μαξιλάρι σου και αργότερα θα μπορούσες να προσθέσεις και κάποια κουμπάκια στο μαξιλάρι. Καλή εβδομάδα!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω κι εγώ πολύ να βάλω κουμπάκι αλλά ακόμη ο σαμψωνάκος τα βάζει όλα στο στόμα και τα φοβάμαι! Σε προτρέπω να εκμεταλλευτείς το φοβερό εργαλείο που έχεις στα χέρια σου και λέγεται ραπτομηχανή, γιατί θα έχεις τρία οφέλη: οικονομία, δημιουργικότητα και αποτέλεσμα προσαρμοσμένο ακριβώς στις ανάγκες και τα γούστα σου!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο έγινε. Και όντως οι βελονιές στο τέλος του δίνουν πιο επαγγελματικό look. Γεια στα χέρια σου!
    Niki by Mama-Farma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νίκη μου!! Την περίμενα τη γνώμη σου!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφο!!! Μπράβο χρυσοχέρα!!Και εμένα η ραπτομηχανή μου είναι πλέον προέκταση του εαυτού μου! Μού αρέσει αφάνταστα το ότι μπορώ να φτιάξω ότι θέλω --οκ ..σχεδόν ότι θέλω χα :) ---- Φιλιά.Πάντα έτσι δημιουργική σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Ναι τελικά η ραπτομηχανή ήταν μακράν από τις καλύτερες επενδύσεις που έκανα!!!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίο!!! Γεια στα χεράκια σου, κορίτσι! Όλα τα προλαβαίνεις, μπράβο! Αλήθεια πόση ώρα υπολογίζεις ότι σου πήρε να το φτιάξεις; Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Mama mia!! Δεν μπορώ να υπολογίσω πόση ώρα μου πήρε γιατί έκανα από 10 λεπτά περίπου τη μέρα αλλά όχι κάθε μέρα. Έτσι τα προλαβαίνω! Λέω: αυτή την εβδομάδα θα πιάσω να κάνω μαξιλάρι. Κάθε μέρα αφιερώνω 10-15 λεπτά. Κάποιες μέρες αυτό δεν είναι εφικτό γιατί έχω και μωρό που είναι και απρόβλεπτο. Χωρίς να το καταλάβω, όμως, η δουλειά μου προχωράει! Και μια μέρα... είναι έτοιμο!! Δεν πιάνω άλλο project πριν τελειώσω αυτό που φτιάχνω!! Αν τα πιάσεις όλα μαζί... δε γίνεται τίποτα στο τέλος και απελπίζεσαι κιόλας!!

      Διαγραφή
  6. Έγινε πολύ όμορφο και σίγουρα είναι καλύτερο τώρα που είναι πιο μαλακό! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ναι βλέπω τα ζουζούνια βολεύονται καλύτερα τώρα και είναι και πιο όμορφο το επιπλάκι έτσι ντυμένο!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips