Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Η καλοκαιρινή μου bucket list - 2024 edition



Το καλοκαίρι ήρθε για μένα επίσημα χθες, που τελείωσα μια απαιτητική επιμόρφωση στην οποία συμμετείχα. Φιου! Το καταφέραμε κι αυτό! Πάμε να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές και επιτέλους να ξεκουραστούμε και να κάνουμε πράγματα που δεν μπορέσαμε στη σχολική σεζόν!



Όπως να πιούμε καφεδάκια με τα αγαπημένα μας πρόσωπα!


Η καλοκαιρινή μου bucket list για φέτος έχει τα εξής:


1. Να ετοιμάσω τα πάρτι των παιδιών

Έχω 2 καλοκαιρινά και 1 ανοιξιάτικο παιδί, του οποίου το πάρτι δεν κάναμε στην ώρα του, επειδή μας πήγε καλά ο χειμώνας και δεν αρρώστησε κανένας μας!! Τέλος πάντων, το φετινό καλοκαίρι πρώτα ο Θεός θα περιλαμβάνει 3 πάρτι! Ευχηθείτε μου κουράγιο!!!


Hint: Το πρώτο πάρτι ολοκληρώθηκε! Μένουν άλλα 2!


2. Να μαζέψω τις επιδιορθώσεις.

Είμαι τρίτεκνη εργαζόμενη μαμά. Εννοείται και δεν καταφέρνω να αδειάσω ποτέ το καλάθι με τις επιδιορθώσεις! Και φυσικά όσο πάει, βγαίνουν και καινούργιες. Οπότε θα το πάρω ζεστά το θέμα!


Άλλαξα καλάθι επιδιορθώσεων για να βάλω μέσα ΤΑ ΙΔΙΑ ρούχα!


3. Να φτιάξω φούστες για την κόρη μου.

Η πεταλουδίτσα μου φέτος το καλοκαίρι θα χρειαστεί ΠΟΛΛΕΣ φούστες! Σκοπεύω να γλιτώσω περίπου 100€ με αυτές που θα της ράψω σπίτι, από παλιά ρούχα!


Δεν φαντάζεστε ΤΙ θα δείτε σε λίγες ημέρες!


4. Να σουλουπώσω τον αποθήκη μας.

Τον χειμώνα απλά μαζεύω σε τυχαίες σακούλες όσα θέλω να αποθηκεύσω μακροχρόνια ή εποχικά και τα κατεβάζω στην αποθήκη. Κάθε μία από αυτές μοιάζουν σαν τις τυχερές σακούλες από τα περίπτερα: δεν έχεις ιδέα τι θα βρεις μέσα και πάντα εκπλήξεις σε περιμένουν όταν τις ανοίξεις! Έτσι τα 2-3 τελευταία χρόνια κάθομαι το καλοκαίρι και προσπαθώ να τα βάλω σε σειρά. Φέτος θα ασχοληθώ λίγο περισσότερο με το να οργανώσω την αποθήκευση, γιατί αν δεν έχεις κουτιά, καλάθια και ράφια να ομαδοποιήσεις τα πράγματα, δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική σειρά.


5. Να τελειώσω το βιβλίο μου.

Όσο εύκολα πιάνω όλα τα υπόλοιπα, τόσο δύσκολα το χειμώνα έπιανα το βιβλίο μου. Από τη μία, θέλω να μη με διακόπτει κανένας γιατί βρίσκομαι σε βαθιά σκέψη όταν το γράφω και νευριάζω πολύ. Αλλά με τα παιδιά στο σπίτι πάντα κάποιος με διακόπτει!

Έπειτα, φοβάμαι ότι γράφω χαζομάρες. Ότι κανείς δεν θα ωφεληθεί και ότι σχεδόν όλα έχουν ξαναγραφτεί και έχουν ξαναειπωθεί. Ότι δεν θα έχει καμία σειρά και ροή. Αλλά κάτι μέσα μου δεν με αφήνει να τα παρατήσω. Ακόμη κι αν δεν ξέρω πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό, θέλω να το ολοκληρώσω. Έτσι το βάζω στόχο για το καλοκαίρι. 


Μετατρέποντας τις σκέψεις μου σε βιβλίο!


6. Να δώσω χαλιά, μπουφάν και παπλώματα στο καθαριστήριο.

Έχει και αυτό τη διαδικασία του!!!


7. Να επισκεφθώ κάποιους γιατρούς για ένα πιο στοχευμένο τσεκ απ.

Μεγαλώνοντας και βγάζω κι εγώ βλάβες όπως τα αυτοκίνητα!


Εγώ, σύμφωνα με την κόρη μου! Ένα σέρβις το χρειάζομαι!


8. Να αγοράσουμε σχολικά.

Ο γκαστονάκος θα είναι πρωτάκι! Πλέον δεν έχουμε παιδί προσχολικής ηλικίας στο σπίτι μας! The end of an era!!! Είναι πολύ δύσκολο συναισθηματικά για μένα αυτό, για πολλούς λόγους, αλλά προσπαθώ να βλέπω τα θετικά, πως τα παιδιά μας εξελίσσονται και προχωρούν. Και αυτό θέλουμε, σωστά;

Πρέπει λοιπόν να του πάρουμε τσάντες, κασετίνες και όλα τα καλά. Τσάντα θα χρειαστούν και τα άλλα μας δύο παιδιά φέτος, αφού έχουμε χρόνια να τους αγοράσουμε νέες (τα καλά του να αγοράζεις ποιοτικές τσάντες. Δε χαλάνε με τίποτα!!!)


Ο γκαστονάκος όταν ζωγράφισε την κυρία του στο νηπιαγωγείο, εμένα δηλαδή!


8. Να αγοράσω βιβλία διακοπώ για τα 2 μεγάλα.

Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε μια μικρή επανάληψη σε κάποια αδύναμα σημεία που είχαν. 2 σελίδες μελέτης  την ημέρα είναι τόσο όσο!


9. Να κλείσουμε κάποιες εκκρεμότητες στο παιδικό δωμάτιο.

Χρειάζεται να τοποθετήσουμε κουρτινόξυλο και καθρέφτη, να κρεμάσω κουρτίνες και να αλλάξω λίγο τη διαρρύθμιση στα παιχνίδια. Ανυπομονώ να το τελειώσουμε γιατί σας χρωστάω update εδώ και έναν χρόνο, για το πώς χωράω 3 παιδιά σε ένα δωμάτιο!


10. Να αρχίσω γυμναστική και να μετράω τις θερμίδες μου.

Για φέτος είχα βάλει τη γυμναστική βασική μου προτεραιότητα. Μέχρι που το Μάρτη αρρώστησα σοβαρά. Και έκανα πολύ καιρό να συνέλθω. Και το Μάιο αρρώστησα και πάλι σοβαρά και μου πήρε πάλι καιρό να συνέλθω. Και τον Ιούνιο αρρώστησα, λιγότερο σοβαρά, αλλά δεν ήμουν και για γυμναστική. Δεν σε πάει πάντα όπως θες!

Οπότε, θα το πιάσω από εκεί που το άφησα. Γυμναστική στο σπίτι, κολύμπι και θερμιδομετρητής. Εύχομαι το καλοκαίρι τουλάχιστον να είναι καλό μαζί μας!!!


Αλλά πρώτα ΜΠΑΝΙΑ!!!


Αυτά! Αρκετά για να με κρατήσουν απασχολημένη και παραγωγική τους δύο μήνες που έχουμε μπροστά μας!



Η θέα από τον καλοκαιρινό κινηματογράφο της πόλης μας


Υ.Γ. Να σας θυμίσω ότι στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του blog μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε δωρεάν ένα χαριτωμένο εκτυπώσιμο που σας ετοίμασα, για να γράψετε και να τοποθετήσετε όπου εσείς θέλετε την καλοκαιρινή σας bucket list! Εγώ την κολλάω πάντα στο γραφείο μου!



Εσείς τι σκοπεύετε να κάνετε το φετινό καλοκαίρι;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips