Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024

Οι τσιγκουνιές του Γενάρη



Όπως ξέρετε, κάθε μέρα προσπαθώ να κάνω οικονομία και να βοηθήσω, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, στα οικονομικά του σπιτιού μας, με όποιον τρόπο μπορώ! Να τι τσιγκουνιές έκανα τον Ιανουάριο!


1. Πρόσθεσα σιδερότυπα στις φόρμες

Ο σαμψωνάκος έχει πάρει βραβείο σκισίματος γονάτων φορμών, παίζει μπάλα νομίζοντας ότι φοράει επιγονατίδες!! Έτσι, αγόρασα από το διαδίκτυο σιδερότυπα μάρκας Lecco που είναι πολύ γερά και τα βρήκα σε εξαιρετική τιμή και έκανα ένα μαζικό σιδέρωμα για να του τα κολλήσω!




2. Έραψα κουμπιά στις μαξιλαροθήκες

Οι μαξιλαροθήκες που είχα ράψει παλιότερα για τα μαξιλάρια του καναπέ, ήταν λίγο μεγάλες και δεν τα κρατούσαν καλά. Έτσι, ξέθαψα τρεις μαξιλαροθήκες που δε χρησιμοποιούσαμε, τους έκανα με τη ραπτομηχανή κουμπότρυπες (τα παιδιά έκαναν τις περισσότερες, τους άρεσε η διαδικασία!), ράψαμε και κουμπάκια και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!!!






3. Έφτιαξα όλες τις μέρες τον καφέ μου

Στη δουλειά ποτέ δεν αγοράζω καφέ. Πάντα τον ετοιμάζω μόνη μου!


4. Χρησιμοποίησα θερμός

Τόσο στη δουλειά όσο και στην παιδική χαρά, χρησιμοποίησα το θερμός μου (αυτός της φωτογραφίας είναι του άντρα μου, τον χρησιμοποιώ όταν ξεχνάω τον δικό μου στη δουλειά. Ο δικός μου είναι ίδιος, αλλά σε ροζ!) Γενικά δε χρησιμοποιώ ποτήρια μιας χρήσης εκτός από έκτακτες περιπτώσεις.



5. Χρησιμοποίησα καφετιέρα χωρίς χάρτινα φίλτρα

Έχω αυτήν εδώ την καφετιέρα και φτιάχνω καφεδάκι στο πι και φι, χωρίς επιπλέον αναλώσιμα!


6. Παρήγγειλα τα ημερολόγια με box now

Κάθε χρόνο ετοιμάζω ημερολόγια με φωτογραφίες, για να τα χαρίσουμε στους συγγενείς μας. Φέτος είχαμε τη δυνατότητα να παραλάβουμε με box now, στη μισή τιμή από το κούριερ. Έτσι και κάναμε!


7. Έφτιαξα smoothies με τα φρούτα που δεν τρώγαμε

Είχαμε μήλα και αχλάδια που δεν τράβαγαν, αλλά δεν άντεχαν να μείνουν κι άλλο. Έτσι, τα έβαλα στο μπλέντερ μαζί με γιαούρτι και ήπιαμε πολύ θρεπτικά smoothies, χωρίς να χρειαστεί να πετάξω φρούτα!


8. Έκανα πολλές επιδιορθώσεις

Στόχος μου γι' αυτόν το μήνα ήταν να εστιάσω στις επιδιορθώσεις για να ασχοληθώ τον επόμενο μήνα με άλλα πράγματα!

Στένεψα πιτζάμες, έβαλα λάστιχο σε παντόφλες, γάζωσα μια τσάντα πολλών χρήσεων και ένα ελαστικό φανελάκι που είχε ξηλωθεί (δεν ήταν πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, αλλά κανείς δεν θα το δει οπότε σκασίλα μου) και γάζωσα ένα παλιό σιδερότυπο (που δεν κολλούσε πλέον) σε μια παιδική ζακέτα, για να καλύψω μια ανεξήγητα μεγάλη τρύπα!












Γενικά το ράψιμο είναι ένα πολύ χρήσιμο χόμπι που, αθροιστικά, σου εξοικονομεί πολλά χρήματα!!!

9. Έφτιαξα pancakes από μπανάνες της κατάψυξης

Όταν έχω μπανάνες που έχουν παραωριμάσει, τις κόβω σε φέτες και τις καταψύχω. Οι κατεψυγμένες μπανάνες είναι ιδανικές για να φτιάξεις pancakes, banana bread, smoothies ή πουτίγκα με μπανάνα. 



10. Χρησιμοποίησα πορτοκάλια που μας έδωσαν

Η δωρεάν προσφορά αξίζει να αξιοποιείται όσο το δυνατόν καλύτερα! Έτσι, και τον αποστολέα τιμάς και το δώρο σέβεσαι και κάνεις οικονομία!

Ένας αγαπημένος συνάδελφος, μου έδωσε μια ξέχειλη σακούλα πεντανόστιμα πορτοκάλια! Με αυτά έφτιαξα κέικ για να τρώνε στο σχολείο τα παιδιά και πολλούς χυμούς!



11. Έβαλα στην κατάψυξη κιμά και κοτόπουλο που περίσσεψαν

Μου περίσσεψε κιμάς που είχα μαγειρέψει για μακαρόνια, έτσι τον μοίρασα σε σακουλάκια (ένα σακουλάκι για κάθε μέρα που θα φάμε) και τα έβαλα στην κατάψυξη.




Επίσης, περίσσεψε πεντανόστιμο στήθος κοτόπουλο και το κατέψυξα και αυτό. Θα γίνει πολύ ωραία προσθήκη σε σπιτικό πιτόγυρο ή σε μακαρόνια με άσπρη σάλτσα!



13. Έφτιαξα το δικό μου peeling scrub και τη δική μου μάσκα προσώπου

Να πως!
Peeling: 1 κ.σ. ζάχαρη και λίγες σταγόνες λεμόνι
Μάσκα: 1 κ.σ. γιαούρτι και 1 κ.γ. μέλι




14. Έραψα σουσουδάκια

Είχα λίγο εύκαιρο χρόνο ένα από τα απογεύματα που άνοιξα τη ραπτομηχανή για επιδιορθώσεις και έφτιαξα δυο σουσουδάκια, με ένα ρετάλι που μου είχε πάρει η μητέρα μου πριν χρόνια από τη λαϊκή. Τα ρετάλια τα χρησιμοποιούσα πολύ τότε, γιατί γάζωνα υφάσματα για να σκεπάζει η πεταλουδίτσα μου τα αμέτρητα αρκουδάκια της!





15. Χρησιμοποίησα περιτύλιγμα από βούτυρο για να βουτυρώσω τη φόρμα

Ένα πολύ καλό κόλπο για να αξιοποιείτε το βούτυρο που μένει πάνω στο αλουμινόχαρτο είναι να το αποθηκεύετε στο ψυγείο διπλωμένο και να το χρησιμοποιείτε για το βουτύρωμα της φόρμας!




"Use it up, wear it out, make do or do without."

Σας αρέσουν τέτοιου είδους αναρτήσεις; Θα θέλατε να τις καθιερώσω ως μηνιαίες;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips