Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Βιβλιο-παίζουμε: Ταιριάζω και μαθαίνω τα συναισθήματα!




     Καιρό είχαμε να κάνουμε βιβλιοπαρουσίαση ε; Επιστρέφω λοιπόν στην αγαπημένη μας στήλη με ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο που απευθύνεται και σε λίγο μικρότερα παιδιά, κατά τη γνώμη μου από 3 ως 6 ετών! Ελάτε να το δούμε μαζί!!


Το βιβλίο: Ταιριάζω και μαθαίνω τα συναισθήματα
     Το βιβλίο είναι εικονογραφημένο από την Katie Saunders και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Στην ίδια σειρά "Ταιριάζω και Μαθαίνω" θα βρείτε και το βιβλίο "Καλοί Τρόποι!". Θα σας πω και πάλι πως αγαπάμε ιδιαιτέρως τα βιβλία που αντέχουν στις κακουχίες και αυτό ανήκει σε αυτή την κατηγορία! Από σκληρό, γυαλιστερό χαρτόνι, με στρογγυλεμένες γωνίες και με την απλή και ελκυστική για τα παιδιά εικονογράφηση που την αγαπήσαμε ήδη από τα βιβλία "Είμαι Παιδί Γενναίο" και "Είμαι Παιδί Τακτικό".




     Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου, βλέπουμε διάφορες καταστάσεις από την καθημερινότητα του μικρού Νίκου. Στόχος μας είναι να βρούμε κάθε φορά ποιο είναι το συναίσθημα που βιώνει ο Νίκος, ανάμεσα σε αυτά που αναφέρονται στο μικρό ένθετο βιβλιαράκι! Η δασκάλα, του παίνεψε τη ζωγραφιά μπροστά σε όλα τα παιδιά! Πώς νιώθε άραγε ο Νίκος; Χαρούμενος, λυπημένος, θυμωμένος, περήφανος ή κουρασμένος; Ίσως νιώθει περισσότερα από ένα συναισθήματα μαζί!




     Για την πεταλουδίτσα μου ήταν ένα εύκολο να αντιστοιχίσει τα συναισθήματα. Αλλά την έκπληξη την έκανε ο σαμψωνάκος μου! Σε κάθε σελίδα του έδινα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο μόνο συναισθήματα... και έπιασε 5 στα 5!!! Φοβερό αν σκεφτεί κανείς ότι δεν έχω δουλέψει μαζί του τα συναισθήματα! Και χωρίς να φτάνει αυτό, το βράδυ μου είπε: "είμαι χαρούμενος μαμά!" και την άλλη μέρα: "είσαι χαρούμενη, μαμά;" Εντάξει, αν το βιβλίο μας βοήθησε στην ηλικία των 2 και κάτι να εκφράζουμε με λόγια τα συναισθήματά μας, θεωρώ ότι για εμάς επιτέλεσε απόλυτα το σκοπό του!!!





Το παιχνίδι: Τα παζλ των συναισθημάτων!
     Το να δουλεύεις με τα παιδιά την ενότητα συναισθήματα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον και μου έχει τύχει να ασχολούμαστε στο νηπιαγωγείο ολόκληρη τη χρονιά! Πήρα, λοιπόν την ιδέα από εδώ και έφτιαξα εύκολα παζλ που μπορεί να παίξει ακόμη και ο σαμψωνάκος!!

     Πήρα 5 πιάτα, όσα και τα συναισθήματα που αναφέρονται στο βιβλίο και με ανεξίτηλο μαρκαδόρο, ζωγράφισα φατσούλες που κάθε μία εκφράζει και ένα συναίσθημα! Για πείτε μου, μπορείτε να καταλάβετε πώς νιώθει η κάθε φατσούλα;;




     Το πιο δύσκολο και πιστεύω το πιο δυσνόητο ήταν να καταφέρω να αποτυπώσω τον περήφανο!!! Πλατύ χαμόγελο, φρύδια σηκωμένα, μάτια κλειστά, μύτη ψηλά! Πάντως ο άντρας μου δεν το βρήκε και βασικά ούτε και τα παιδιά!!! Αλλά ο άντρας μου δε βρήκε ούτε το νυσταγμένο, εσείς τον ξεχωρίζετε ή τα έφτιαξα χάλια;;;;;

     Αφού ρώτησα τα παιδιά πως νιώθει η κάθε φατσούλα και παραστήσαμε πώς αλλάζει το πρόσωπο και το σώμα μας κάθε φορά που βιώνουμε ένα συναίσθημα (φρύδια, χείλια, μάτια, χέρια κλπ), έκοψα τα πιάτα με διαφορετικό τρόπο το καθένα και έπειτα τους τα έδωσα να τα φτιάξουν! Είχε πολλή πλάκα!!




     Η πεταλουδίτσα μου τα βρήκε σχετικά εύκολα αλλά και ο σαμψωνάκος μου βρήκε κι αυτός ένα! Πιο πολύ, όμως, του άρεσε να τα ανακατεύει κι εκεί επήλθε η διένεξη μεταξύ αδελφών!! Πάντως και τα δυο το ευχαριστήθηκαν! Αυτό είναι επιτυχία!


Πώς σας φάνηκαν το βιβλίο
και το παιχνίδι μας;


2 σχόλια:

  1. Μας χαρισαν αυτι το βιβλιο στα γενέθλια μας και το λατρέψαμε!η μεγαλη κυρίως,γιατι η μικρη (δυο ετων) δεν εχει τετοια αντιληψη..εσενα ο μικρος πως;;;μιλαει κανονικα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο σαμψωνάκος τα λέει όλα, κάνει και προτάσεις απλά δε μιλάει καθαρά! Δηλαδή αν δεν ξέρεις τη διάλεκτο, μπορεί να σου πει πως πέρασε τη μέρα του όλη κι εσύ να καταλάβεις το 1/3!! Αλλά θεωρώ αποτελεί εξαίρεση να μιλάει τόσο καλά στην ηλικία του!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips