Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Μυρωδιές και χρώματα από το καλοκαίρι - 2024 edition



Μέσα από αυτό το ποστ θυμήθηκα όλο μας το καλοκαίρι! Μοιράζομαι μαζί σας μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές!


Η βαφτιστήρα μου έγινε φοιτήτρια και προσπάθησα μέσα σε λίγες ημέρες που ήρθε να μας επισκεφθεί, να της μάθω όσα περισσότερα μπορούσα! Πίτσα, μπιφτέκια, μπάλωμα, στένεμα, κόντεμα και δε θυμάμαι κι εγώ τι άλλο! Ήταν μια επιμελής μαθήτρια! Από κοντά κι η πεταλουδίτσα μου!








Διακοπές στο βουνό για μία εβδομάδα, αυτό από μόνο του θέλει ξεχωριστή ανάρτηση!




Βραδινή οικογενειακή έξοδος στο κάστρο. Η θέα απολαυστική!!






Το καλοκαίρι κάναμε 3 πάρτι. Πρώτα της πεταλουδίτσας μου που έγινε 11 και η οποία ήθελα τούρτα cheesecake...






...του σαμψωνάκου που έγινε 9 και ήθελε πάρτι minecraft...




...και του γκαστονάκου που έγινε αρχές Σεπτέμβρη με θέμα Among us!




Η πεταλουδίτσα μου για πρώτη φορά πήγε κατασκήνωση, σε αυτήν που πήγαινα κι εγώ παιδί! Για το λόγο αυτό χρειάστηκε αρκετές φούστες, τις περισσότερες από τις οποίες τις έφτιαξα μόνη μου στο σπίτι, όπως σας έδειξα και σε αυτό το ποστ!




Εκτός αυτού, με βοήθησε με τα εικαστικά της σε μια από τις εργασίες μου για την επιμόρφωση που παρακολούθησα και που κράτησε μέχρι αρχές Ιουλίου.




Μια καλοκαιρινή εικαστική παρέμβαση από το κορίτσι μου!




Και ένας από τους φετινούς πίνακές της!





Το καλοκαίρι έγινα κι εγώ ζωγράφος για να φτιάξω τα σκηνικά της παράστασης. Την εικόνα δεν τη σκέφτηκα μόνη μου, τη βρήκα στο ίντερνετ, την έβλεπα και την έκανα!




Οι προσκλήσεις μας, η γιορτή είχε ήρωες γατάκια!




Έβαλα τα καλά μου και πήγα να κάνω τη γιορτή του σχολείου!




Επίσης φέτος το καλοκαίρι ανακάλυψα ότι ίσως τελικά να έχω κατσαρά μαλλιά και όχι ίσια όπως πάντα νόμιζα. Το καλοκαίρι δεν τα έκανα πιστολάκι και πάντα γίνονταν έτσι.




Επιτέλους! Ώρα για μπάνια κάθε, μα κάθε μέρα!!!




Και πάντα κλείσιμο με θέα το λιμάνι!!




Άντε και του χρόνου με υγεία!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης: