Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2022

Πώς οργανώνω την κουζίνα μου - Μέρος 1ο



Αυτή είναι η πρώτη από μια σειρά αναρτήσεων που έχω σκοπό να σας γράψω, σχετικά με το πώς οργανώνω διάφορα μέρη του σπιτιού μου! Η κουζίνα είναι αυτή που σας ενδιαφέρει περισσότερο, σύμφωνα με ένα γκάλοπ που είχα κάνει παλιότερα στο Instagram! Επειδή έχω πολλά να σας δείξω, θα σπάσω την οργάνωση της κουζίνας σε αρκετά μέρη! Σε αυτό το μέρος, σας μιλώ για όλες τις επιφάνειες που χρησιμοποιούμε!


Αρχικά, για όσους είστε νέοι στο blog, να σας πω ότι είμαστε μια πενταμελής οικογένεια και η κουζίνα μας είναι σχετικά μικρή. Παρόλα αυτά, μας υπηρετεί επάξια εδώ και 8,5 χρόνια! Έχουμε προσπαθήσει πολύ με τον άντρα μου να τη φέρουμε στα μέτρα μας, ώστε να μπορούμε να κάνουμε αποτελεσματικά όλες τις καθημερινές δουλειές μας εκεί. Γενικά, επειδή δεν έχω και πλυντήριο πιάτων και επειδή μου αρέσει να μαγειρεύω, περνάω σίγουρα 1-2 ώρες την ημέρα εκεί, μπορεί και παραπάνω.


Ο πάγκος μου


Ξεκινώ την ξενάγηση αυτή από τα αριστερά προς τα δεξιά. Στην άκρη του πάγκου μας έχω το χαρτί κουζίνας, ώστε να το φτάνουν τα παιδιά, το ίδιο και το μπουκαλάκι με το λάδι. Παλιότερα είχα ένα κλασικό γυάλινο, αλλά έσπασε και χύθηκε όλο το λάδι πάνω στο χαλί, το οποίο και πετάξαμε τελικά, οπότε το γύρισα το πλαστικό της Tapperware. Δεν είμαι 100% ικανοποιημένη, αλλά για όσο είναι μικρά τα παιδιά είναι οκ, τουλάχιστον δεν θα έχουμε άλλα ατυχήματα με πεταμένα χαλιά!




Εκεί έχω επίσης το μπαλσάμικο, όχι επειδή το χρησιμοποιώ καθημερινά, αλλά επειδή το μπουκάλι είναι αρκετά ψηλό και δε χωράει στα ντουλάπια μου!



Δίπλα βρίσκεται το βαζάκι όπου μαζεύουμε τα καπάκια για ανακύκλωση και πιο δίπλα το πολυεργαλείο μου, η αγαπημένη μου κουζινομηχανή!! Δεν έχω χώρο μέσα στα ντουλάπια και δεν θέλω να την ανεβοκατεβάζω ούτως ή άλλως γιατί είναι βαριά, οπότε στον πάγκο είναι η μόνιμη θέση της, κάτι που δε με χαλάει διότι τη χρησιμοποιώ αρκετές φορές την εβδομάδα!


Νεροχύτης


Λόγω του ότι όπως σας είπα δεν έχω πλυντήριο πιάτων, το στραγγιστήρι είναι πάντα γεμάτο μέχρι πάνω! Στο νεροχύτη έχω πάντα και ένα βετεξάκι, το απαραίτητο αξεσουάρ μου!

Δεξιά από το νεροχύτη είχα ένα μικρό πτυσσόμενο ραφάκι, ώστε να βάζω από κάτω πιάτα και ταπεράκια και από πάνω άλλα πιάτα και ταπεράκια και το τάμπλετ μου, στο οποίο βλέπω καμιά φορά βιντεάκια όταν πλένω! Όμως το τελευταίο διάστημα παρατήρησα ότι δεν το χρησιμοποιώ τόσο συχνά, ενώ αντίθετα δεν έφτανε ο χώρος για τις μεγάλες ποσότητες βδομαδιάτικων σνακ που ψήνω! Έτσι, με την ευκαιρία του ποστ, αφαίρεσα τελείως το ραφάκι και επιτέλους τα τάπερ μου βρήκαν το σπίτι που ποθούσαν!




Στον πάγκο έχω και την κούπα που είχα αγοράσει το χειμώνα για μένα, η οποία αν παρατηρήσετε προσεκτικά ράγισε και έτσι δεν τη χρησιμοποιώ πια, γιατί τα ραγισμένα πιατικά είναι εστία μικροβίων! Εκεί μέσα έβαλα ένα πλαστικό φυτό που μου χάρισε το καλοκαίρι ένας μαθητής μου και είναι ό,τι πρέπει, διότι θέλω κάτι πράσινο στην κουζίνα, αλλά όλα τα φυτά σε βάθος χρόνου πάντα μου ξεραίνονται και δεν θέλω να αγχώνομαι αν είναι ανοιχτές οι κουρτίνες κάθε μέρα για να παίρνουν αρκετό φως!

Στην άλλη άκρη του πάγκου έχουμε μόνιμα την τοστιέρα σε όρθια θέση για να μην πιάνει χώρο, την οποία χρησιμοποιούμε καθημερινά, καθότι ο άντρας μου είναι μεγάλος σαντουιτσάκιας και έτσι γίνονται και τα παιδιά μου βλέπω!

Στη γωνία έχω όλες μου τις κουτάλες σε έναν κουβά που πήρα με 1€ και από πίσω ο πλάστης. Είναι πρακτικός για μένα ο κουβάς, αφού δεν έχω αρκετό χώρο στα συρτάρια για τις κουτάλες και επιπλέον τις έχω και εύκαιρες όταν μαγειρεύω! Και μου αρέσει κιόλας αυτό το στυλ!




Ανάμεσα στο φούρνο και στον πάγκο φυλάω τις σκούπες μου, καθώς και σε μια κρεμάστρα την ποδιά μου και το σκουπάκι των παιδιών, με το οποίο σκουπίζουν το τραπέζι από τα ψίχουλα! Από πάνω κρεμάω την πετσέτα των χεριών!






Ο φούρνος

Moving on, ο φούρνος! Συνήθως έχει πράγματα πάνω, πολύ κακό, μην το μιμηθείτε! Εδώ είναι καθαρός και μαζεμένος! 

Στη λαβή του φούρνου κάθε βράδυ απλώνω το βετεξάκι που χρησιμοποίησα μέσα στην ημέρα, για να στεγνώσει και να το βάλω την επόμενη στο καλάθι των άπλυτων. Έτσι, δε μου μυρίζει, ούτε μου νοτίζει τα άλλα ρούχα!



Από πάνω το έχω κάνει μίνι εικονοστασάκι, ό,τι πιο κοντινό σε. Εκεί έχω όλα τα συμπράγκαλα του αυτοσχέδιου καντηλιού μου, όπως λουμίνια και καντηλήθρες, αλλά και λιβάνι!




Εκεί επίσης είναι και ο σταθμός των αρωματικών κεριών μου, κάτι για το οποίο δεν σας έχω μιλήσει στο blog! Το χειμώνα που δεν αερίζεται συνέχεια το σπίτι, μου αρέσει να αρωματίζω το χώρο μας! Αλλά δεν είναι όλα τα κεριά καλά για την υγεία! Τα κεριά σόγιας όμως είναι μια χαρά! Tα αγοράζω από εδώ και είμαι πολύ ευχαριστημένη, παρόλο που κάποια λίγα δεν τα πέτυχα στο άρωμα! Τα αγαπημένα μου κεριά είναι η πραλίνα, το candy crush, το patisserie και το salted caramel!!! Ναι, μου αρέσουν τα αρώματα από γλυκά!!! Στον απορροφητήρα λοιπόν ανάβω και φυλάω τα κεριά μου!!!





Το τραπέζι του φαγητού



Επειδή είναι αρκετά μικρό, έχω πάνω του λίγα πράγματα! Χαρτοπετσέτες και καλαμάκια, σε πλαστικές θήκες από κρακεράκια! Και το νεράκι του γκαστονάκου, τα άλλα παιδιά είναι μεγάλα βλέπετε και βάζουν τα νερά τους στο ψυγείο!

Από πίσω είναι η βιτρίνα που μας ετοίμασε ο πατέρας μου όταν πρωτομπήκαμε στο σπίτι. Πίστευα πως ήθελα μια βιτρίνα να δείχνω πράγματα σημαντικά για μένα, τα οποία τότε ήταν κυρίως αναμνηστικά του γάμου μας, αλλά και κάποια καλά ποτήρια και η τσαγιέρα μου. Τελικά, εκτός από δυο πράγματα του γάμου μας, τα πιο σημαντικά για μένα στη βιτρίνα, είναι οι κατασκευές των παιδιών! Επομένως, έχουμε σκοπό μελλοντικά να αντικαταστήσουμε όλο το έπιπλο με ένα μεγαλύτερο τραπέζι και δυο ραφάκια στον τοίχο! Προς το παρόν, το τζάμι από τη μεριά του τραπεζιού, μας χρησιμεύει στο να κρεμάμε τον πίνακα με το ποιός είναι υπεύθυνος για το μάζεμα του τραπεζιού και του πατώματος κάθε μέρα της εβδομάδας!



Αυτά είχα να σας δείξω!
Πώς σας φάνηκε η ξενάγηση;
Μείνετε συντονισμένοι για το δεύτερο μέρος!


2 σχόλια:

  1. Υπέροχη κουζίνα! Προτεραιότητα στο παιδί, στον άνθρωπο, δηλαδή στη Ζωή! Άριστα! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips